recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iOS 7 er på banen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iOS 7 er på banen

 Besvar Besvar Side  123 17>
Forfatter
Besked
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iOS 7 er på banen
    Sendt: 10-Juni-2013 kl. 21:10
Ja hvad siger i ?
Der er mange funktioner der ligner noget taget fra Android, men en tiltrængt redesign !
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 21:16
ser meget fornuftigt ud.

glæder mig til at teste beta
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 21:16
Glæder mig til at slippe af med skeuomorphic-fake-læder og lignende, men det er jo bare farvelade, som nu bringer dem på linie med Windows Phone og Android (flat design). Ikke mange nyskabende funktioner.

Redigeret af Letten - 10-Juni-2013 kl. 21:17
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 21:17
Vi mangler bare et sted, at hente beta fra.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 21:37
imdzdl.com

men der er pres på lige nu
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 21:38
og din iPhone skal jo lige registreres først
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 21:41
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

og din iPhone skal jo lige registreres først
Det blev den i sidste måned. Så venter bare på, at de kommer op. Men jeg tror, at jeg venter til i morgen. Så er det første pres væk.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 21:43
Jeg glæder mig til at hører de første indtryk !
Men for at jeg for det hele ud af det skal jeg jo nok snart til at have opdateret min iPhone 4 ;)

Og letten, nej der er ikke nogen nyskabende funktioner, men det er jo meget de funktioner folk har savnet, og ikke nogle fede features som kun lyder fede, som fx at scrolle med øjnene ;)
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 22:04
Ja, scrolle med øjnene er noget pjat, men SmartStay på min kones Galaxy Note 2, er ret genialt. Lige før den vil slukke skærmen fordi der ikke er input, så bruger den lige kameraet til at se om du kigger på skærmen, hvis ja, så forbliver skærmen tændt.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 22:10
Apple har så travlt med at påpege at andre stjæler fra dem - nu har de lige selv stjålet et helt design fra Android og Windows.

Det er fint nok med mig, men så skal de ikke pive og true med sagsanlæg hvis andre kigger dem over skulderen.

Morale er godt dobbeltmorale er dobbelt så godt.


Redigeret af Cyberguyen - 10-Juni-2013 kl. 22:11
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 22:11
Ja opdagede i dag at pegefingeren kan bruges til lup i beskeder i kalenderen på iPhone. Man trykker på teksten to gange og beholder fingeren nede, og vupti er der en forstørrelses linse ved fingeren, som man kan flytte rundt med - genialt!
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2013 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Apple har så travlt med at påpege at andre stjæler fra dem - nu har de lige selv stjålet et helt design fra Android og Windows.

Ehh... Nej.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 17>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu