|
iOS 7 er på banen |
Besvar ![]() |
Side <12345 17> |
Forfatter | |||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Som sådan jo ikke noget nyt, Windows har kørt med Aero i Vista og Windows 7 og netop droppet det igen i windows 8.
På mig virker det lidt ligesom ølglas-app'en eller samsungs scroll-med-øjnene. Det er lir der er sjov at vise den første måned. Controlcenter er til gengæld nyttigt.
|
|||
![]() |
|||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
||
Er der kommet mulighed for flere brugerprofiler i iOS 7 som der er i Android 4.2 ?
|
|||
![]() |
|||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
||
Lige en sidebemærkning : TILLYKKE Otto med indlæg nr. 10.000
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
||
Weeeee!!!!!
|
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
||
Letten: så lad os kalde det nyt at det er pænt... Men jeg respekterer at det er en smagssag.
|
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
||
Jeg synes det ser flot ud, de kan altså noget med design.
Men hvor bliver isf-kalibrering af, jeg vil se mine youtube videoer i korrekte farver? |
|||
![]() |
|||
||
Iøvrigt, uanset om de enkelte elementer har været brugt før, så er det et nyt samlet udtryk, som bestemt adskiller sig fra de andre, og min pointe var ikke at de enkelte elementer er nye, men at udtalelserne om at det er en kopi af Android og Windows Phone er fejlagtige. Nye eller ej, så kommer elementerne ikke fra Android, og kun "fladheden" er fra Windows Phone. Microsoft har ikke brugt de to elementer sammen, men som modsætninger. Det innovative i ios 7 designet er at de to tilsyneladende modstridende elementer, fladhed og dybde, bliver forenet.
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
||
Sidder og leger lidt med det. Og det ser altså godt ud. Der er bare nogle ting, som man lige skal vænne sig til. Men er totalt fedt. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
||
iOS 7 er også til iPad 2 og iPhone 4(S), men selve AirDrop skulle kun virke til de ovennævnte.
|
|||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|||
![]() |
|||
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
||
Er ur app'en blevet levende?
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 17> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |