|
iPad 5 vs. iPad 4 |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
BubbiBubbi
Bruger Oprettet: 13-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er gået fra en iPad 3 til en iPad Air, og hold da op der er fart på nu.
Det er jo helt vildt så meget power der er i den iPad Air. Se fx et bechmark resultat af Futuremarks benchmark app på de forskellige Apple enheder: Men rigtigt nok er der ikke megen forskel fra iPad 4 til Air, og så alligevel. Da jeg pakkede min iPad Air ud, og holdte den for første gang, var jeg sikker på det var en tom demo model Humac havde solgt mig. :) Den vejer INTET i forhold til iPad 3'en. Med det cover og smart cover vi havde på iPad 3'en, og det Smart Case vi nu har på Air'en, har jeg målt et vægt tab på 254 gram, og det kan virkelig mærkes! |
|
55" Samsung UE55ES8005 | iPad Air 4G 128GB | iPhone 4S 16GB | Synology DS212j 2x3TB WD RED |
Boxee Box & AppleTV2 | Philips Hue Starter Kit | Stofa Komplet TV | Stofa 150/15 mbit | Xbox One |
|
Strange
Guld medlem Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så har jeg prøvet at have en iPad air i hånden. Den er godt nok let, men er det bare mig, eller føles den pga. Det ikke også lidt skrøbelig...den har blandt andet kun et lag glas.
Det fede ved den er at den har stereo højttalere, men hvad hjælpe det når de sidder lige ved siden af hinanden i bunden. Den spiller, efter hvad jeg kunne høre, ikke højere end min iPad 4 der jo kun har en højttaler? Er vi ikke også enige om at hvis jeg tager et par høretelefoner i min iPad kommer lyden vel også ud i stereo? Min iPad 4 er fra april måned og jeg er stadig i tvivl om hvorvidt jeg skal udskifte eller ej... Har andre fundet ud af hvad i gør, altså jer der har en 4er? Og er der kommet noget frem om om der er ulemper ved air fremfor iPad 4? |
|
Andersss
Guld medlem Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg var forbi en Humac (næsten helt tilfældigt) for at gramse lidt på en iPad Air. Wow. Havde nærmest besluttet mig for en iPad Mini Retina, men den her var da godt nok bare lige lidt mere lækker end en iPad mini.
De gør ikke valget let for mig!
|
|
Strange
Funktioner
Tak(0)
|
Nu tænker hev jo iPad 4 vs. Air
|
|
Andersss
Guld medlem Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ren lækkerhedsmæssigt er der ingen sammenligning mellem en overvægtig iPad 4 og en iPad air. Jeg stod med en iPad 2 (lettere end 4) i den ene hånd og en iPad Air i den anden, og der var en verden til forskel.
Det sagt, så havde jeg ikke skiftet en iPad 4 ud med en Air, men jeg havde ikke købt en 4 når man kan købe en Air.
|
|
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 451 |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af Thomas Jensen - 16-November-2013 kl. 09:44 |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige skiftet fra en iPad 2 til en iPad Air sammen med det officielle Air smart Case i læder.
Superlækkert må jeg sige
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det samme her. Og det er i sandhed en opgradering man bemærker . . . |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
Strange
Funktioner
Tak(0)
|
Jojo, der er naturligvis forskel fra en 2 til en air. Det jeg siger er bare at fra 4 til air har jeg svært ved at retfærdiggøre.
Hvad kostede dit lædercover? |
|
Strange
Funktioner
Tak(0)
|
PS. Læg lige mærke til at det jeg siger med skrøbelig ikke er helt forkert. Synes eks. At hvis man trykker en anelse hårdt på skærmen er det tydeligt der kun er et lag glas.
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://store.apple.com/dk/product/MF047/ipad-air-smart-case-brown
599,- Enig Strange, også lyden hvis man "tapper" med en negl på skærmen - så lyder det mindre hårdt i forhold til iPad 2 Jeg har ikke haft lejlighed til at prøve en iPad 4 men kan heller ikke rigtigt se nogen særlig grund til at skifte fra en iPad 4 til en Air.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
Allan Jensen
Bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har også skiftet fra iPad 2 til iPad Air og må tilstå ar jeg ikke kan fornemme særlig stor forskel.
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |