|
iPad 5 vs. iPad 4 |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu var det størrelsen og ikke opløsningen der spørges om.....
Klaus |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er forskel på str af skærmen/fronten da der er smallere langsider
|
|
Strange
Guld medlem Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Funktioner
Tak(0)
|
Altså om det er en 4er eller en air så er størrelsen vel 9,7 tommer?
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, selve skærmen har samme størrelse på 2, 4 og Air. Men som Kampus skriver, så er kanterne mindre på Air. Forskellen er opløsningen og vægten. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Apple kar magtet at proppe samme skærmstørrelse i et noget mindre og lettere kabinet . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
Strange
Guld medlem Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, opløsning fra 2 til Air er bedre på Air... Men ikke fra 4 til Air hvor opløsning er den samme. Så er vi enige.
|
|
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
Personligt foretrækker jeg at de beholder samme størrelse, så de kan få plads til mere batteri :) synes den størrelse de havde var fin, kan ikke forstå alting skal være mindre og mindre og mere skrøbeligt.
|
|
Brian E
Bruger Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 236 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skiftede min 2'er ud med en mini pga. vægten, og nu har jeg skiftet mini'en ud med en Air.
Hvorfor tror du, den er mere skrøbelig? Det er den sædvanlige Apple-kvalitet, og at jeg nu kan få en acceptabel vægt med en stor skærm, er en kæmpeforbedring. Længere batterilevetid ville også være rart, men jeg tror de har valgt helt rigtigt ved at prioritere den lavere vægt. Samme vægt og 50% bedre batter havde i hvert fald ikke fået mig til at overveje at skifte :-)
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |