recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad 5 vs. iPad 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad 5 vs. iPad 4

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 19:16
Nu var det størrelsen og ikke opløsningen der spørges om.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 19:20
Der er forskel på str af skærmen/fronten da der er smallere langsider
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 00:52
Altså om det er en 4er eller en air så er størrelsen vel 9,7 tommer?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 02:11
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Altså om det er en 4er eller en air så er størrelsen vel 9,7 tommer?

Ja, selve skærmen har samme størrelse på 2, 4 og Air. Men som Kampus skriver, så er kanterne mindre på Air.
Forskellen er opløsningen og vægten.

Venlig hilsen
KB
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 09:19
Apple kar magtet at proppe samme skærmstørrelse i et noget mindre og lettere kabinet . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 23:47
Ja, opløsning fra 2 til Air er bedre på Air... Men ikke fra 4 til Air hvor opløsning er den samme. Så er vi enige.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 07:11
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Apple kar magtet at proppe samme skærmstørrelse i et noget mindre og lettere kabinet . .

Personligt foretrækker jeg at de beholder samme størrelse, så de kan få plads til mere batteri :) synes den størrelse de havde var fin, kan ikke forstå alting skal være mindre og mindre og mere skrøbeligt.
Til top
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Februar-2006
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 17:28
Jeg skiftede min 2'er ud med en mini pga. vægten, og nu har jeg skiftet mini'en ud med en Air.

Hvorfor tror du, den er mere skrøbelig? Det er den sædvanlige Apple-kvalitet, og at jeg nu kan få en acceptabel vægt med en stor skærm, er en kæmpeforbedring.

Længere batterilevetid ville også være rart, men jeg tror de har valgt helt rigtigt ved at prioritere den lavere vægt. Samme vægt og 50% bedre batter havde i hvert fald ikke fået mig til at overveje at skifte :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu