recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad fra Humac - nogen ulemper?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad fra Humac - nogen ulemper?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad fra Humac - nogen ulemper?
    Sendt: 09-Marts-2012 kl. 21:54
Jeg skal have mig en ny iPad, og man kan endnu ikke bestille dem fra den danske Apple Store, hvorimod Humac har tilbudt forudbestilling siden lanceringen forleden.

Jeg har selvfølgelig også hørt nogle skrækhistorier, men det har man jo også om Apple og næsten alle andre butikker. Jeg tænker mere på om man kan forvente at Apple sørger for, at Humac kan levere samtidigt med Apple, eller hvordan foregik det med fx iPad2?
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2012 kl. 11:05
Personligt ville personligt vælge eplehuset eller vente til webshoppen kører. Har kun har virkelig dårlige oplevelser med Humac, men det skal selvfølgelig ikke påvirke dit valg.

Jeg kunne forestille mig at du godt kan regne med en levering, men der kan jo altid ske uventede ting.
          
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2012 kl. 21:34
Hold øje med at der ikke skrues på prisen i forhold til den officelle, så en hjemmeside
I går hvor man kunne bestille, men så vidt jeg kunne se var prisen på den billigste 400 kr over.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
S-Andersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Januar-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S-Andersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 18:54
Jeg har elendige oplevelser med Humac på det punkt, de lovede højt og helligt de ville reservere iPad2 til mig. På Releasedagen kom jeg derind og ville købe min iPad, men jeg blev bare bedt om at stille mig ud i køen, da de ikke rigtig vidste om de måtte lave forudbestillinger for Apple. Gik tosset derfra og kørte i computercity dagen efter og fik en der. Jeg fik SUPER service hos Computercity frem for Humac, handler aldrig der igen. Det skal siges det var Humac i Odense, kender ikke de andre.
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 23:39
Tak skal I have. Jeg har taget chancen og bestilt hos dem, men jeg skal nok huske at tjekke prisen når Apple selv får den i butikken og har også bedt dem bekræfte de har styr på forudbestillinger overfor Apple denne gang. Jeg ville fandme også blive hysterisk, hvis jeg bare blev bedt om at gå bag i køen!
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 00:21
Hvorfor har du ikke ventet en uge mere og købt den iaple shop eller eplehuset
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 01:11
Synes du skal tage at se Kontant fra et par uger siden. Det var ikke ligefrem pæne ord Humac fik med på vejen.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 07:38
vil næsten altid købe på Apples hjemmeside, især også fordi man er SIKKER på at få den nyeste model, og nyeste opdatering.
 
Jeg ved at med f.eks. laptops, får man tit ikke tømt lagre, har en mate der købte en MAC air (dog ikke Humac) kom hjem, pakkede ud, opdagede det var den gamle udgave, med core Duo og uden backlight. der var ikke rigtig information om den i butikken, men sælgeren havde dog sagt det var den nye model, så han fik den returneret, men det er jo f.eks. tit også dem man sælger på tilbud i elgiganten og andre steder.
 
jeg har bestilt alt det dyre hos Apple, købte dog en IPAD til de gamle i Humac, og med den har jeg ikke rigtig haft problemer, er der issues, så ring til Apple med det samme, istedet for at gå gennem Humac.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Synes du skal tage at se Kontant fra et par uger siden. Det var ikke ligefrem pæne ord Humac fik med på vejen.
Hvilken uge var det? Jeg ville godt se det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 10:04
http://bit.ly/zESmep 
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 10:08
Hold dig fra Humac, den butik er en joke har selv været møllen igemmem.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6642
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 10:44
Fona og Expert er også Appleforhandlere, så køb der, hvis du ikke vil købe fra Apple.dk.

Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu