|
iPad fra Humac - nogen ulemper? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Deres politik matcher rigtigt nok den de fleste butikker efterhånden kører det, det er vel heller ikke der problemet ligger.
Det der er problemet er at der er rigtig mange de har oplevelser med at blive behandlet dårligt, eller i bedste fald fået til indtryk at de er aldeles inkompetente. Med deres track record så havde jeg personligt valgt et andet sted. Ikke blot fordi jeg ikke selv vil risikere at stå i en træls situation, men også fordi jeg rent principielt ikke har lyst til at støtte en butik der bliver drevet på den måde. I sidste ende er det jo dit eget valg, man kan sagtens gå ind til noget med selvtilliden i orden og stadig brænde sig. Det er desværre ikke altid alle der spiller helt efter reglerne.
|
|||
![]() |
|||
wigant ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
||
At de selv bekræfter det kan man vist ikke bruge til særlig meget. En evt. bekræftelse burde komme fra Apple
|
|||
![]() |
|||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
||
3 sider om hvor man skal købe en iPad? :-)
Sjovt, jeg troede det bare var én man købte, når man stødte på den i fx. Fona.. |
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12378 |
||
Ikke hvis man bare SKAL have den med det samme
![]() |
|||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|||
![]() |
|||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
||
Kaldes at lave research før man laver et stort køb ;)
|
|||
![]() |
|||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
||
Stort køb? Hvor mange køber man dog?
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Det kan jeg så bedre forstå.. For storkøb er det da vel ikke ligefrem? Jeg kan forstå det hvis det er en iMac, Macbook Pro eller en Cinema skærm eller noget i den retning. Der ville jeg heller ikke bare købe. Især ikke i Humac ;)
Redigeret af RuneH - 13-Marts-2012 kl. 15:14 |
|||
|
|||
![]() |
|||
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
||
Som nævnt er jeg blot MEGET utålmodig ![]() Jeg ringede faktisk til Apple igår, da der på apple.com sammen med den nye iPad står: Jeg kæmpede en brag kamp med sælgeren, men jeg kunne ikke lokke en iPad ud af hende, eller for den sags skyld bare få oplyst om det overhovedet bliver muligt at forudbestille dem i DK.
![]() |
|||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|||
![]() |
|||
||
Hah, små elitær perhaps? For mange af os er næsten 4000 kroner mange penge, så kan man sq godt lige lavet en smule research i forhold til hvor den skal købes henne.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |