|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
WilliamP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
|
Tja, de giver faktisk muligheden for at sende halvdelen af beløbet til dem først, og så betale de resterende når man har produktet i hænde. Og ja de kan jo bare nappe de første penge, men det stadig mindre end fuldpris. |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Gad vide hvad Apple DK sige til det ![]() |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
De siger nok "An apple a day keeps the doctor away"
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
|
ja wau så mister man kun halvdelen af pengene... ![]() |
||
![]() |
||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
|
Ikke forstået. Pointen er, at begge de nævnte produkter er parallelimporterede på et tidspunkt, hvor man ikke kan købe det tilsvarende produkt officielt i DK (man kan købe iPhones, men ikke ulåste iPhones), og derfor kan de tage en høj pris. Min pointe var blot, at de priser har intet med Apple at gøre, og at det ikke giver nogen mening, at du på samme tid brokker dig over Apples høje priser og samtidig mener, at de er nogle fascister, hvis de forsøger at regulere uautoriseret parallelimport. Du må hjertens gerne kritisere Apple alt det du vil, jeg kritiserer bare det selvmodsigende i argumenterne
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
![]() Redigeret af rhsin - 29-April-2010 kl. 10:40 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
|
Mon ikke det er derfor der ikke annonceres med dem? |
||
![]() |
||
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|
Nu faldt jeg så også lige over dem her
http://www.skikker.com/eSpecs/Product_Detail.html?ProductID=1914 Virker lidt som shop usa eller`? |
||
Lav let din egen hjemmeside på www.NemmeHjemmesider.dk
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
|
som nikodk siger - det er parallelimporterede - men jo de kan fås på lager i DK. - www.apple-ipads.dk er et registreret domæne af en dansker!
Registrant Handle: ML13175-DK Name: Michael Larsen Address: Bann U-Sabai 110 Postalcode: 30000 City: Korat Country: TH Phone: +66 87 86 80 10 1 Så det kan meget vel være årsagen til at der ikke er nogen der skriver om dem. |
||
![]() |
||
![]() |
|
ang. www.apple-ipads.dk
tjek lige dette link: http://ipadnyt.dk/hvor-k%C3%B8ber-jeg-min-ipad-130.html scroll ned og tjek hvad "admin" på siden skriver. Jeg ville finde alternativ måde at købe iPad på, hvis jeg skulle bruge en mere... altså med mindre jeg kunne finde nogle troværdige anbefalinger af apple-ipads.dk |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
|
og her lidt om hvad "michael Larsen" ellers står med! http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?t=24788
er nok ret så sikker på det er den samme! så det er vist en mindre troværdig! |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |