recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 3G S annonceret
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiPhone 3G S annonceret

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Martinb Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 153
Direkte link til dette indlæg Emne: iPhone 3G S annonceret
    Sendt: 09-Juni-2009 kl. 00:28
Hmmm så kom den endelig ud den nye Iphone 3g s. Men umiddelbart hvad jeg kan læse rundt omkring så er det da vist ikke det helt vilde og fede den kan.

De er ihvertfald ikke synderligt imponeret hverken på de store gadget sider eller hos de vrede  danskere på pimpdaddy:

http://www.pimpdaddy.dk/?p=1811

Selv synes jeg altså heller ikke det er de helt vilde ting der er i den. Men man køber vel også mest en iphone for woweffekten og ikke pga. de ting den kan (eller ikke kan).




Redigeret af Martinb - 09-Juni-2009 kl. 00:28
Mvh
Martin
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2009 kl. 01:07
Oprindeligt skrevet af Martinb Martinb skrev:

Men man køber vel også mest en iphone
for woweffekten og ikke pga. de ting den kan (eller ikke
kan).

Ud fra den udtalelse kan jeg gætte mig til at du ikke
ejer en iPhone? For det er noget af en fordom.

iPhone 3G er uden sammenligning den bedste telefon jeg
har ejet. Den er lækker, brugerfladen er intuitiv og så
kan den udvides til at kunne næsten alt, via App Store.
iPhone er en revolution for mobil-branchen.

Med hensyn til den nye, så er den sikkert udemærket. Jeg
erstatter nok ikke min iPhone 3G (dertil er der sket for
lidt), men de tilføjelser der er kommet gør den kun
endnu mere komplet. Jeg havde håbet på noget mere (især
at de havde ændret designet, så den adskilte sig fra
3G), men så sparer jeg da de penge . Den største
ændring sker IMO i opgraderingen af softwaren til OS
3.0.
Til top
Bechman Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
Recordere.dk Teamet

Oprettet: 17-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2009 kl. 09:27
jeg har heller ikke en iPhone, men må da også indrømme at jeg synes det virker lækker.. Så ikke enig med dig Martin :-)
Til top
T-Ras Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 334
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2009 kl. 12:39
Jeg blev også noget skuffet over 3GS. Min egen 3G skal ikke skiftes ud
alligevel. Jeg havde håbet på OLED-skærm og et tyndere design.
Til top
M.W. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2009 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Oprindeligt skrevet af Martinb Martinb skrev:

Men man køber vel også mest en iphone
for woweffekten og ikke pga. de ting den kan (eller ikke
kan).

Ud fra den udtalelse kan jeg gætte mig til at du ikke
ejer en iPhone? For det er noget af en fordom.

iPhone 3G er uden sammenligning den bedste telefon jeg
har ejet. Den er lækker, brugerfladen er intuitiv og så
kan den udvides til at kunne næsten alt, via App Store.
iPhone er en revolution for mobil-branchen.

Med hensyn til den nye, så er den sikkert udemærket. Jeg
erstatter nok ikke min iPhone 3G (dertil er der sket for
lidt), men de tilføjelser der er kommet gør den kun
endnu mere komplet. Jeg havde håbet på noget mere (især
at de havde ændret designet, så den adskilte sig fra
3G), men så sparer jeg da de penge . Den største
ændring sker IMO i opgraderingen af softwaren til OS
3.0.


Jeg er helt enig, iPhone er også dem bedste telefon jeg har ejet, og det er efterhånden en del.

Mine sidste 3 telefoner var nokia, men jeg har også arbejdet en del med Sony/Ericsson, HTC og samsung. Ingen af dem har samme lækre og gennemtænkte brugerflade som iPhone. Ja, iPhone har mangler, men jeg har klaret mig fint uden det sidste års tid. JEg glæder mig dog til opdateringen der er varslet næste måned. Det bliver dejligt med MMS.

Jeg er spændt på at få lov til at lege lidt med den nye 3GS. Men om jeg køber den ved jeg ikke, det kommer nok meget an på prisen. For jeg savner bedre batteritid, og et lidt bedre kamera. 3mpix er dog usselt, og ingen blitz. kom nu apple.Til billeder i mørke må jeg frem med lommelygten eller det dyre spejlrefleks..


Morten Witzel
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2009 kl. 20:01

Oprindeligt skrevet af Martinb Martinb skrev:

Selv synes jeg altså heller ikke det er de helt vilde ting der er i den. Men man køber vel også mest en iphone for woweffekten og ikke pga. de ting den kan (eller ikke kan).

Det er samme holdning, som når man handler nyt TV efter kontrast-forhold og mega-farver.

Der er intet unikt ved de enkelte muligheder i iPhone. Det unikke opstår i måden de kan kombineres på, og hvordan applikationerne gør det.

Applikationerne fungerer generelt nemmere og mere enkelt på en iPhone, pga. den store berøringsfølsomme skærm (ikke at sammenligne med tryk-skærmen der er på flere andre mobiler).

Jeg var selv en glad Nokia bruger indtil tidligere på året, hvor jeg dristede mig til at købe en iPod Touch. Da jeg opdagede hvor fed den var, købte jeg også en iPhone. Og derefter har jeg været solgt.

Fanatisk - nej - blot umindelig imponeret dag-for-dag.

Der er dem der tror, at iPhone handler om tekniske features. Det gør den ikke, det handler om brugervenlighed, brugervenlighed og brugervenlighed - og der er intet endnu som kommer blot i nærheden (af de mobiltelefoner jeg har prøvet)

Alt virker bare nemmere på en iPhone. Om det så er at checke og besvare emails, at spille spil, eller blot at skrive SMS.

  /Lars



Redigeret af Lars - 09-Juni-2009 kl. 20:02
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2009 kl. 23:24
Jeg ved ikke hvad nørderne havde forventet. Men udover en mærkbar forøget "speed" (processor - RAM - hukommelse), bliver der endelig implementeret et anstændigt kamera m både AF og video ( -  3MP er OK) . Kameradelen har hidtil været alt for tynd ! Men OLED ville absolut ha været nice .
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 08:09

Jeg overvejer selv den "nye" iPhone. Det er vel i virkeligeheden en opdatereret 3G og hva så?! Som Lars skriver, handler er iPhone ikke om ville specs og det nyeste lir, men om brugeroplevelsen (og design, trend osv.).

Jeg kan godt forstå, at nogle er lidt skuffede over 3Gs, men det er vel ikke Apple´s skyld, men snarere al den hype der altid er omkring Apple!? Jeg havde selv læst mange steder, at designet ville være anderledes, tyndere og komme i 2 modeller. Oled mv. var også nævnt alle steder. På den baggrund blev jeg selv lidt skuffet, men igen, det er vel ikke Apple´s skyld. Derimod er det helt Apple´s skyld, at der ikke er FM i mobilen, det er sgu lidt tyndt og ikke så brugervenligt.

Håber den nye understøtter BT stereo headset uden adaptor, nogen der ved det?

Boogie

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 08:48
Oprindeligt skrevet af Boogie Boogie skrev:

Håber den nye understøtter BT stereo headset uden adaptor, nogen der ved det?

Boogie

Det er vel som sådan ikke HW men nærmere SW / OS'et der bestemmer om den gør. Der sidder jo en BlueTooth chip i dyret (også i Touch'en som bliver aktiveret d. 17 når IPhone OS3.0 bliver frigivet), så det er vel bare et spørgsmål om hvad de tillader.

Og ellers vil jeg giver jer ret i at det er ikke er pga features men køber en iPhone/Touch der er oplevelsen. Jeg købte selv en Touch da jeg ikke mente at de kr. 3.000 som man skulle betale ekstra for telefon/kamera var penge værd ift en Touch. Men efter at have brugt Touch'en i et par måneder (og det er ikke blevet til meget musik, men alt andet) er jeg bange for at jeg ikke kan undvære den - forstået på den måde at det er pisse irriterende når man ikke lige har adgang til et åben wifi net. Så det ender nok med at jeg køber en iPhone.

Til top
MartinMøller Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Juni-2009
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 22:00

Der er kommet ydereligere info omkring Iphone 3GS specifikationer. Interessant læsning. Se her: http://www.ingadget.dk/?p=433

Til top
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2007
Status: Offline
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2009 kl. 11:45
Ingen radio (FM) i 3Gs?
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2009 kl. 11:57

Jeg regner med at købe den nye Iphone 3GS, ikke fordi den er hurtigere eller anderledes men af den simple grund at jeg skifter mobil hver 6 måned og så køber en ny :)

Så solgte min 3G for 2500 kr og køber så en ny af slagsen. Rent abb. mæssigt kan det betale sig og så får man jo en ny telefon med 6 md garanti igen :) (og ikke reklamationsret som er ubrugelig når vi snakker Apple produkter)

Iphone er fantastisk. Så let at surfe, tjekke mails. Vildt fedt at den også kan styre Sonos. Spil-udviklingen er super fed også - der er rigtig mange gode Iphone spil til 6 kr, så perfekt til ventetiden i toget

Synes det er ok de ikke har revolutioneret den mere. Var selv lidt skuffet  over det i starten men det er lidt unfair at forvente de kan revolutionere hver evig gang.. Ting tager tid og selv om udviklingen i denne er begrænset, så er det stadig - uden tvivl - den fedeste mobil på markedet i dag...!

Mvh.

Casper
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu