Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
thor-thor
Guld medlem
Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1924
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 15:15 |
lahan skrev:
Startrek skrev:
Så før at man vælge skal man lige se hvad OS 4 kan i forholde til andre smartphones, men selvfølgelige hvis man ikke kan lide det lukke system som Apple køre med (man skal havde en Apple iTunes konto, plus man SKAL bruge Apples iTunes), skal man holde sig lang væk fra iPhone og så er alt andet beder en iPhone.
| Vil nu hellere have et lukket system fra Apple, end det ustabile system fra MS. MS understøtter da heller ikke flash og multitasking i deres nye system.
Synes nu mere man skal kikke på hvad der findes i de forskellige app stores før man træffer sit valg.
|
Nu kører de HTC jeg nævner med Android styresystemet og ikke MS...
|
|
thor-thor
Guld medlem
Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 15:17 |
Startrek skrev:
lahan skrev:
Startrek skrev:
Så før at man vælge skal man lige se hvad OS 4 kan i forholde til andre smartphones, men selvfølgelige hvis man ikke kan lide det lukke system som Apple køre med (man skal havde en Apple iTunes konto, plus man SKAL bruge Apples iTunes), skal man holde sig lang væk fra iPhone og så er alt andet beder en iPhone.
| Vil nu hellere have et lukket system fra Apple, end det ustabile system fra MS. MS understøtter da heller ikke flash og multitasking i deres nye system.
Synes nu mere man skal kikke på hvad der findes i de forskellige app stores før man træffer sit valg.
|
Ja hvis det komme til de beste app (også gratis app), så er der ingen der komme i nærhed af Apple iPhone, og når det komme til hurtighed så er der hele ingen der komme i nærhed.
Man skal så bare vide at man skal havde programmet Apple iTunes i sin PC (det er gratis) og en Apple iTunes Store konto.
Og når det komme til design så er der ingen der slå Apple, prøve bare at havde en iPhone i hånde og derefter en HTC, nej vel så er en HTC pludselig ikke smart mere.
|
Rart med et objektivt og balanceret input, der overhovedet ikke bærer præg af ens personlige præferencer
|
|
T-Rex
Bruger
Oprettet: 20-Februar-2010
Point: 101
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 15:21 |
Jeg har en iPhone selv og har haft både Legend og Desire i hånden indenfor den sidste uge. Legend er klasser lækrere at holde ved end iPhone - det kan næsten ikke sammenlignes! Jeg overvejer seriøst at udskifte min 3G'er med en Legend.
|
|
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 5740
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 15:22 |
Ville også tro at fremtid kamp komme til at stå mellem Android og iPhone OS 4, så det er kun når vi har OS 4 på marked at vi for alvor kan se hvad en iPhone kan, husk man man idag skal vælge en 3GS for at få alle funktion fra OS 4.
Og så blive det spænde og se når Apple smider iPhone 4GS ind i kampen.
|
|
Startrek
--
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 15:25 |
T-Rex skrev:
Jeg har en iPhone selv og har haft både Legend og Desire i hånden indenfor den sidste uge. Legend er klasser lækrere at holde ved end iPhone - det kan næsten ikke sammenlignes! Jeg overvejer seriøst at udskifte min 3G'er med en Legend. |
Kan god være at en Legend er lækrere at holde ved en iPhone, det er indtil at man begynde at rode med menu, så falde det lækrere ud af Legend.
|
|
T-Rex
Bruger
Oprettet: 20-Februar-2010
Point: 101
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 15:55 |
Nu skrev du jo selv, at man hurtigt opdagede hvor lækker iPhone var ift. HTC hvis man holdt om dem - trækker du så det tilbage igen? Desire er imo også mindst ligeså lækker at holde ved som iPhone.
Har du overhovedet prøvet disse to telefoner, eller hvad? Styresystemet på de to fungerer, i min mening, mindst ligeså godt som iPhone OS, samtidigt med at du har langt større frihed til at konfigurere den. Ja, der er flere menuer at rode med på en Android, men hvem har gjort dig til dommer over hvad der er en god menuopsætning?
|
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8641
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 15:57 |
T-Rex skrev:
Nu skrev du jo selv, at man hurtigt opdagede hvor lækker iPhone var ift. HTC hvis man holdt om dem - trækker du så det tilbage igen? |
Han er bare ved at lave en klassisk StarTrek med argumenter i øst og vest
|
|
Startrek
--
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 15:59 |
lunddal skrev:
T-Rex skrev:
Nu skrev du jo selv, at man hurtigt opdagede hvor lækker iPhone var ift. HTC hvis man holdt om dem - trækker du så det tilbage igen? |
Han er bare ved at lave en klassisk StarTrek med argumenter i øst og vest |
Skrive "god være", dette er ikke det samme som den er det, men igen det er tale om en personlig oplevelse, så nogen sydes god om den og andre om iPhone.
Redigeret af Startrek - 04-Maj-2010 kl. 16:07
|
|
ladiesman217
Guld medlem
Oprettet: 26-Juli-2009
Point: 2337
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 16:47 |
Hehe, jeg vidste bare så meget at denne tråd ville ende med denne omgang "HTC vs. Apple" ævl
Tak for alle jeres svar! Jeg venter til WWDC og ser hvornår jeg kan få iPhone 4GS :D
|
|
Vistrup
Guld medlem
Oprettet: 01-November-2007
Point: 1179
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 16:55 |
4gs er jo voldgrim ift. 3g og 3gs. Jeg er hvert fald ekstrem skuffet. Når det er sagt, så forstår jeg ikke at man gider andre touchmobiler end Iphone. Hver gang jeg står med andet i hånden, virker Iphone bare så meget lækrere, bedre kvalitsmæssigt og en uovertruffen brugeroplevelse. Det kører smooth. Syntes alt andet kører sløvt og hakkende til tider. Har dog ikke stået med omtalte legend.
(Har ingen af tlf'erne)
|
LG C1 65" Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5
|
|
ladiesman217
Guld medlem
Oprettet: 26-Juli-2009
Point: 2337
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 17:12 |
Synes så tilgengæld at den nye iPhoneHD, er vold fed, hvis billederne passer!
|
|
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 17:17 |
Vistrup skrev:
4gs er jo voldgrim ift. 3g og 3gs. Jeg er hvert fald ekstrem skuffet. Når det er sagt, så forstår jeg ikke at man gider andre touchmobiler end Iphone. Hver gang jeg står med andet i hånden, virker Iphone bare så meget lækrere, bedre kvalitsmæssigt og en uovertruffen brugeroplevelse. Det kører smooth. Syntes alt andet kører sløvt og hakkende til tider. Har dog ikke stået med omtalte legend.
(Har ingen af tlf'erne)
|
Prøv at gøre dig den tjeneste at finde en butk med en Legend - så er du ikke i tvivl om hvorfor mange synes den er bedre end iPhone, mig selv inkl. Alt kører rigtig lækkert, uden hak osv. Skærmen er rigtig god og touchpad'en er meget responsiv. Materialet er i aluminium, så den føles også rigtig lækker at have i hånden og ikke mindst at se på. Ja, jeg har haft en 3Gs i hånden flere gange af en bekendt, men jeg synes nu Legend er den første rigtige konkurrent til iPhone. Desire har jeg også leget med - det eneste jeg synes bedre om er den større skærm. Jeg kan ikke mærke Desire er næsten dobbelt op på processor-siden og den større skærm og hurtigere hardware gør den til en strømtyv. EN anden ting som ikke er helt så godt er at jeg bedre kan lide iphonens OS fremfor Android. Der er iPhonen stadig på forkant. Jeg ville dog selv købe en 3Gs brugt, da det er en god telefon som sælges til fornuftig penge rundt omkring. Så med mindre du er en af dem som bare køber nyt for at købe nyt, så er 3Gs skam rigtig fin.
|
|