Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Vistrup
Guld medlem
Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1179
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 17:19 |
Så må jeg da hellere få tjekket end Legend ud, og se om den er så god som I siger.. :)
|
LG C1 65" Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5
|
 |
ladiesman217
Guld medlem
Oprettet: 26-Juli-2009
Point: 2337
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 17:22 |
Anima skrev:
Jeg ville dog selv købe en 3Gs brugt, da det er en god telefon som sælges til fornuftig penge rundt omkring. Så med mindre du er en af dem som bare køber nyt for at købe nyt, så er 3Gs skam rigtig fin.
|
Så hvis jeg køber en iPhone 3GS, ny eller brugt, vil den så stadig kunne være med når 4GS udkommer? Her tænker jeg på OS4 og alle de andre nye apps, som jo nok kommer med 4GS'eren? 
|
 |
Binnerup
Guld medlem
Oprettet: 26-September-2005
Point: 1137
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 17:26 |
Det med Legend - det er altså en smagssag...
Jeg har en Legend her til udvikling, og en iPhone 3GS ved siden af.
Der er ingen tvivl i mit sind hvilken der fungerer bedst i daglig brug - og det er ikke Legend'en....
|
|
 |
jonaskp
Guld medlem
Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 17:48 |
ladiesman217 skrev:
Anima skrev:
Jeg ville dog selv købe en 3Gs brugt, da det er en god telefon som sælges til fornuftig penge rundt omkring. Så med mindre du er en af dem som bare køber nyt for at købe nyt, så er 3Gs skam rigtig fin.
|
Så hvis jeg køber en iPhone 3GS, ny eller brugt, vil den så stadig kunne være med når 4GS udkommer? Her tænker jeg på OS 4.0 og alle de andre nye apps, som jo nok kommer med 4GS'eren?  |
iPhone 3GS får adgang til alle features i iPhone OS4 i modsætning til iPhone 3G der vil være begrænset. Så som udgangspunkt, ja den kan godt følge med, hvis vi kigger software kompatabilitet.
Om den kan følge med på alle andre punkter er lidt svært at sige, da vi ikke aner hvad der vil være i den nye iPhone. Vi har hørt masser af rygter, men jeg tror ikke på et eneste af dem, før jeg har set Steve Jobs stå med den i hånden. Et eller andet sted dybt nede er der stadig en lille del af mig som tror at den iPhone som vi har set billeder af fra Gizmodo er leaket med vilje fra Apple. Jeg siger ikke det er sandsynligt, men jeg bliver heller ikke overrasket hvis det viser sig at være sandt.
Ligesom sidste år, så vil jeg mene at den umiddelbart største nyskabelse ligger i OS 4.0 og ikke så meget i hardwaren. Det blev jeg dengang ved med at sige indtil jeg skiftede min iPhone 3G ud med en 3GS og blev blæst bagover af hastighedsforskellen. Så jeg forbeholder mig ret til at sige en ting nu og ombestemme mig 3 sekunder før jeg står med den nye i hånden.
Kort sagt: Jeg vil anbefale dig at vente, som minimum indtil den er blevet afsløret, sandsynligvis på WWDC i starten af juni, og så tage dit valg der. Det kan være svært at undvære en telefon, men jeg ville personligt ærgre mig meget hvis jeg købte en iPhone 3GS nu og den nye iPhone så viser sig at blive helt fantastisk (hvad den nok gør, for os som er til den slags).
|
 |
pdj1974
Guld medlem
Oprettet: 18-Juli-2007
Point: 957
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 19:53 |
Cyberguyen skrev:
- Apples Exchange funktionalitet er den bedste på markedet. Med flere samtidige Kontaktpersoner lister, flere overliggende kalendere og understøttelse af undermapper.
- HTC har To Do lister i deres Exchange funktionalitet som iPhone mangler.
|
Netop integrationen til Exchange er det springende punkt for mig. Jeg har stædigt haft forskellige Windows Mobile telefoner, da de trods alt må formodes at have den bedste Exchange integration. Men nu er det slut... Spørgsmålet er så bare om iPhone, Android eller HTC har den bedste? Jeg bruger ikke To-dos, så iPhone ligner en vinder. Har du flere detaljer om forskelle i Exchange integrationerne?
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
|
 |
pilehave
Guld medlem
Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 1269
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 20:00 |
Fordelen ved at vælge HTC er, at du slipper for Nazi-Apple-über-kontrolle-systemet. Alene det at slippe for at støtte Jobs' navlepillende og egocentriske tankegang må give 5 stjerner herfra.
|
 |
T-Rex
Bruger
Oprettet: 20-Februar-2010
Point: 101
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 20:18 |
"Problemet" med den næste iPhone er blot, at OS4 netop nu er klar og vi gætter vel alle på, at der ikke kommer en ny version bare fordi telefonen er ny. Dvs. det er sandsynligvis temmelig begrænset hvad den nye telefon kan have af smarte features da styresystemet skal køre på både en 3GS og en 4G.
|
 |
Kristian Bøge
Bruger
Oprettet: 11-September-2008
Point: 78
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 20:29 |
Jeg stod i sidste uge og skulle have min første smartphone. Valget stod mellem Iphone3s og HTC desire. Jeg valgte HTC pga. mulighederne for at lave mit eget "skrivebord" eller hvad det nu hedder. Dens højere opløsning og fordi jeg syntes ikke at jeg ville øbe Iphone3 når 4eren er lige på trapperne - men det var et svært valg. Min tanke var så at vente et halv år, sælge HTC'en og så købe den nye Iphone, der måske også er faldet lidt i pris, hvis jeg så vil af med HTCen på dette tidspunkt
|
 |
Binnerup
Guld medlem
Oprettet: 26-September-2005
Point: 1137
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 21:14 |
pdj1974 skrev:
Netop integrationen til Exchange er det springende punkt for mig. Jeg har stædigt haft forskellige Windows Mobile telefoner, da de trods alt må formodes at have den bedste Exchange integration. Men nu er det slut... Spørgsmålet er så bare om iPhone, Android eller HTC har den bedste?
Jeg bruger ikke To-dos, så iPhone ligner en vinder. Har du flere detaljer om forskelle i Exchange integrationerne? |
Der er specielt én ting jeg er træt af iPhone ikke har - det er muligheden for at markere til opfølgning via. exchange - det har Android.
Til gengæld er Android'en super træls når du skal låse den op efter at den har lukket sig - hvor du på iphone'en har et numerisk tastatur hvor du super nemt kan taste kode, så har du på ihvertfald den Legend jeg har liggende et normalt tastatur - i kombination med at skærmen er lidt mindre, så er det et helvede lige hurtigt at ramme det rigtige...
|
|
 |
Vistrup
Guld medlem
Oprettet: 01-November-2007
Point: 1179
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 21:26 |
Søgte lige på htc legend på youtube
http://www.youtube.com/watch?v=WkprGRyx5lA
Det er præcis det jeg mener. Halvdelen af gangene han prøver med noget multitouch, så reagerer den ikke. Det må bare ikke ske. Og med Iphone gør det heller ikke.
Men må hellere selv prøve at stå med den, før jeg dømmer den ude.
Redigeret af Vistrup - 04-Maj-2010 kl. 21:29
|
LG C1 65" Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5
|
 |
Simon, TC
Super bruger
Oprettet: 02-April-2007
Point: 428
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 23:17 |
T-Rex skrev:
"Problemet" med den næste iPhone er blot, at OS4 netop nu er klar og vi gætter vel alle på, at der ikke kommer en ny version bare fordi telefonen er ny. Dvs. det er sandsynligvis temmelig begrænset hvad den nye telefon kan have af smarte features da styresystemet skal køre på både en 3GS og en 4G. |
De kan sagtens lave differentierede udgaver af OS 4.0.. F.eks. får 3G'eren ikke multitasking, men det gør 3GS og iPhone 4.
|
Tape Connection MKII
|
 |
thor-thor
Guld medlem
Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
|
Sendt: 04-Maj-2010 kl. 23:53 |
Vistrup skrev:
Søgte lige på htc legend på youtube
http://www.youtube.com/watch?v=WkprGRyx5lA
Det er præcis det jeg mener. Halvdelen af gangene han prøver med noget multitouch, så reagerer den ikke. Det må bare ikke ske. Og med Iphone gør det heller ikke.
Men må hellere selv prøve at stå med den, før jeg dømmer den ude.
|
Super reference til at danne sig en mening
(ironi kan være anvendt)
|
 |