Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Vistrup
Guld medlem
Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1179
|
Sendt: 06-Maj-2010 kl. 16:30 |
Det vel fint nok at se anmeldelser, videoer osv for at danne sig indtryk af noget. For så efterfølgende at se produktet selv. Det er der også mange der gør mht. anmeldelser af TV. Nu er det så også min erfaring, at HTC og co. ikke kommer i nærheden af iphone, når vi snakker brugervenlighed osv.
Men som sagt - Vil da helt sikkert tjekke den ud IRL og se om det holder stik eller ej. Jeg er sådan set lige glad om det er Iphone der er bedst eller ej.
|
LG C1 65" Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5
|
|
Irenicus
Guld medlem
Oprettet: 02-December-2009
Point: 1020
|
Sendt: 07-Maj-2010 kl. 10:06 |
Det skal nævnes at jeg ikke har haft hverken iPhone eller en android tlf. i hånden mere end 10 minutter. Har selv en MacBook, så hvad der virkelig har talt for iPhone er den rigtig gode integration, samt at GUI er rigtig godt. Android tlf. kan dog tilpasses uden megen besvær til at sync med OSX på samme måde som iPhone, kamera er bedre og de er billigere. Så spørgsmålet er vel om GUI er så meget bedre på iPhone, samt om de betyder noget for dig at den hedder iPhone.
|
|
Irenicus
Guld medlem
Oprettet: 02-December-2009
Point: 1020
|
Sendt: 08-Maj-2010 kl. 18:22 |
Har nu lave 2 lyn tests på hhv. Desire og Legend, og kan da sige at Legend virker mere responsiv, men har selvfølgelig ikke den store skærm. Jeg bestiller en Legend her mandag, også fordi at jeg nu bruger en gammel Samsung håndværker mobil som er ved at drive mig til vanvid. iPhone er lækker og alt det, men alle nye features er allerede annoncerede med OS4, så ved køb nu snyder man ikke rigtig sig selv der.
|
|
Casper
Guld medlem
Oprettet: 25-April-2006
Point: 598
|
Sendt: 19-Maj-2010 kl. 10:48 |
Interessant debat... Jeg er også på udkig efter en ny mobil - som indvil videre nok er en iPhone.. Hvad tror I den nye kommer til at koste?? 4-5000 kr. som den nuværende kostede, da den kom frem?? (Ret mig hvis jeg tager fejl)..
Min bror har 3gs'eren, og det kribler sgu noget i hænderne, når jeg lige får lov til at prøve mobilen en sjælden gang Især når jeg er familiens gadgetsnørd!
3gs'eren bliver jo nok også billigere når den nye kommer?? Så kan man jo udnytte det, men så er der jo kommet noget bedre på markedet! What to do!!
Redigeret af Casper - 19-Maj-2010 kl. 10:49
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
ladiesman217
Guld medlem
Oprettet: 26-Juli-2009
Point: 2337
|
Sendt: 19-Maj-2010 kl. 12:36 |
Jeg venter personligt til 4 GS kommer (selvom det er svært) men tror det betaler sig at vente Jeg kunne personligt aldrig finde på at smide 5-6k på en tlf. Så er det da bedre at købe den med et abonnement og få de fordele? (Ved selvf. ikke hvad du har, siden du tænker på at købe uden abonnement?). Men ja, den kommer ca. til at koste 6.000 kr. uden abonnement, kunne jeg forestille mig, og 3 GS falder nok ned på det 3G koster i dag. Men jeg venter og ser hvad der sker!
|
|
jonaskp
Guld medlem
Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
|
Sendt: 19-Maj-2010 kl. 12:51 |
iPhone 3GS kostede ca. 5.500 kr. efter 6 måneder med abonnement, afhængigt af udbyder og abonnement.
Den nye kommer nok til at ligge i samme prisleje, det var samme pris som iPhone 3G blev solgt til da den blev lanceret. Apple har hele tiden haft den holdning at iPhone ikke skal være eksklusiv, men være mulig at betale for de fleste, så prisen stiger nok ikke.
På nuværende tidspunkt er jeg slet ikke i tvivl om at jeg ville vente hvis jeg stod og overvejede et køb. Vi er så tæt på lanceringen at det næsten ikke kan betale sig ikke at vente.
iPhone 3GS falder sikkert i pris når den nye kommer, + at der nok kommer en hel del brugte til salg når folk skifter deres 3GS ud med den nye.
|
|
Notfast
Guld medlem
Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
|
Sendt: 19-Maj-2010 kl. 14:47 |
Vistrup skrev:
4gs er jo voldgrim ift. 3g og 3gs. Jeg er hvert fald ekstrem skuffet. Når det er sagt, så forstår jeg ikke at man gider andre touchmobiler end Iphone. Hver gang jeg står med andet i hånden, virker Iphone bare så meget lækrere, bedre kvalitsmæssigt og en uovertruffen brugeroplevelse. Det kører smooth. Syntes alt andet kører sløvt og hakkende til tider. Har dog ikke stået med omtalte legend.
(Har ingen af tlf'erne)
|
'
Inden du udtaler dig så kraftigt omkring hastighed, så prøv en legend eller desire ! Du kan ikke sige at alle andre er langsommer, når du ikke har prøvet dem som faktisk er mindst lige så hurtige/hurtigere ~smooth.
|
.....
|
|
Notfast
Guld medlem
Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
|
Sendt: 19-Maj-2010 kl. 14:56 |
jonaskp skrev:
Skyum skrev:
Jeg HAR naturligvis håndfrit sæt installeret, men det er stadig tastaturet der skal aktivere telefonen.
Mht. stemmestyret opkald så har jeg over 200 kontakter i min telefon , så de stemmestyringer jeg har prøvet virker IKKE optimalt.
PÅ min nuværende Nokia kan jeg taste uden at se på telefonen og det virker fint.
|
.
Hvis du skal indtaste manuelt, så synes jeg faktisk at iPhone har en af de nemmeste telefonbøger jeg har oplevet. I toppen af kontaktlisten er en søgebjælke. Begynd at indtaste og den sorterer "live" i listen så dine søgeresultater dukker op. Den søger ikke kun i starten af navnet, men både fornavn, efternavn, firma, kaldenavn og midt inde i navnet.
"mor" vil derfor finde både mor, mormor, morfar og farmor.
Dette har jeg ikke oplevet fungere lige så godt på andre telefoner jeg har haft, men det kan godt være det er standard på smartphones. Jeg har kun haft "almindelige" telefoner før iPhone. |
Det samme kan HTC med MS og Android !
MS har kunne det/gjort det de sidste mange år (også før Iphone).
|
.....
|
|
Casper
Guld medlem
Oprettet: 25-April-2006
Point: 598
|
Sendt: 20-Maj-2010 kl. 10:44 |
Jeg tror jeg venter og ser, hvad den nye kan..
Men jeg vil nu heller ikke smide 5-6 k efter en tlf.. Den skal være med abo.. Det er for dyrt, for mit vedkommende, at købe en dyr mobil og så skal betale mit forbrug udover..
Redigeret af Casper - 20-Maj-2010 kl. 10:44
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
ladiesman217
Guld medlem
|
Sendt: 22-Maj-2010 kl. 21:06 |
jonaskp skrev:
iPhone 3GS kostede ca. 5.500 kr. efter 6 måneder med abonnement, afhængigt af udbyder og abonnement.
Den nye kommer nok til at ligge i samme prisleje, det var samme pris som iPhone 3G blev solgt til da den blev lanceret. Apple har hele tiden haft den holdning at iPhone ikke skal være eksklusiv, men være mulig at betale for de fleste, så prisen stiger nok ikke.
På nuværende tidspunkt er jeg slet ikke i tvivl om at jeg ville vente hvis jeg stod og overvejede et køb. Vi er så tæt på lanceringen at det næsten ikke kan betale sig ikke at vente.
iPhone 3GS falder sikkert i pris når den nye kommer, + at der nok kommer en hel del brugte til salg når folk skifter deres 3GS ud med den nye. |
Jeg troede han mente han ville købe den uden abon. til en 6-8k, som den jo sikkert vil koste. Er godt klar over den koster ca. 5-6k i dag med abonnement, og det gør den vel stadig ved Telia f.eks. med en månedlig regning på 599 kr. (?)
|
|
KingdoM
Bruger
Oprettet: 21-Juli-2006
Point: 133
|
Sendt: 24-Maj-2010 kl. 08:33 |
Jeg skal betale små 4700kr for min 3gs 16gb hos telia. Med 6måneder abo af 599,-.
Da 3gS'eren kom faldt den gamle 3g mobil ikke i pris. Det var først langtid efter at den begyndte at falde. Med deres 8gb.
Så tror ikke man skal regne med det store pris fald når den nye kommer. (det første lange stykke tid)
|
|
ladiesman217
Guld medlem
|
Sendt: 07-Juni-2010 kl. 21:09 |
|
|