recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 4 hjemmeknap
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiPhone 4 hjemmeknap

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Emne: iPhone 4 hjemmeknap
    Sendt: 20-Juli-2011 kl. 21:43
Hej Smile

Her på det sidste er hjemmeknappen på min iPhone, begyndt ikke at reagere med det samme når jeg trykker, men nogle gange skal den lige have et par tryk inden der sker noget.. 'Sove'-knappen er der dog intet med.. Andre gange skal man ikke røre den meget, før skærmen tænder.. Har læst at man kan gendanne den, hvis den driller.. Har dog lige opdateret til 4.3.4, og det er der stadig lidt.. - Men som sagt, det svinger lidt..

What to do?

På forhånd tak! Wink
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2011 kl. 21:59
ellers vil jeg skyde på eneste mulighed er at få den fixet. og der er flere steder hvor de laver den slags, men det er dog ikke billigt!
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
B.S. Holm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2011
Sted: Nørresundby, DK
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2011 kl. 22:02
Jeg har det samme problem. Specielt når jeg skal gå til åbne programmer, det er lidt som vinden blæser om den går til søge eller programmerne popper op selvom jeg trykker to gange.. Da jeg fik min gik den helt i sort første gang jeg trykkede på sove knappen så blev nødt til at gendanne den og siden da har der ikke været andet end den hjem knap der driller fra tid til anden. Min far har en 3G og han har samme problem så tror det er rimelig udbredt. 
Philips 46PFL7695H/12
Samsung LE40N87
PS3
XBOX 360
NAD C356BEE
Ikon 6 MK2
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2011 kl. 22:07
Er det ikke bare at smutte ned i butikken og få den sendt til rep?
Til top
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2011 kl. 22:14
jeg havde samme problem med min iphone 4 da den var ca 6 måneder gammel ,
afleverede den og 3 dage efter fik jeg en ny med 2 års garanti igen


Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2011 kl. 22:30
Problemet lyder ikke helt ukendt, kan jeg læse..

Har lige gendannet, og så må jeg lige prøve ad og ellers overveje om jeg skal smutte afsted med den.. De fleste steder er i Kbh ikke? Mytrendyphone som ligger i Hillerød, og tættere på mig, tager 499 kr. for at udskifte 3gs hjemmeknap - er det samme knap til 4'eren??

Irep.dk tager 700 kr. for udskiftning af hjemmeknappen..

TiXe: Var det Apple der rep. din tlf. på det tidspunkt eller? Og hvad gjorde du for at få det på garatien?


Redigeret af Casper - 20-Juli-2011 kl. 22:31
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2011 kl. 00:44
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Problemet lyder ikke helt ukendt, kan jeg læse..

Har lige gendannet, og så må jeg lige prøve ad og ellers overveje om jeg skal smutte afsted med den.. De fleste steder er i Kbh ikke? Mytrendyphone som ligger i Hillerød, og tættere på mig, tager 499 kr. for at udskifte 3gs hjemmeknap - er det samme knap til 4'eren??

Irep.dk tager 700 kr. for udskiftning af hjemmeknappen..

TiXe: Var det Apple der rep. din tlf. på det tidspunkt eller? Og hvad gjorde du for at få det på garatien?


For guds skyld hvad end du gør, HOLD DIG fra MyTrendyPhone.dk! de aner ikke hvad der er fortrydelsesret og reklamationsret! efter min sidste oplevelse hos dem går jeg KUN tilbage hvis de har et produkt jeg skal bruge, som ingen andre kan levere!

Brug hellere -> http://www.int.igadget.dk/
Ham der har det hedder Philip Zohard, og en del af dem jeg kender her i nordsjælland handler hos ham, og er yderst tilfredse med hvad de får! ;)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2011 kl. 17:58
Men det er godt nok dyrt for en knap/lille reservedel?
- Det er jo nærmest 1/3 af iPhonen man betaler igen!

I dag har knappen faktisk fungeret rimelig godt, dog få gange den lige skulle drille lidt..
Er det slitage, der gør knappen starter på det? Den har ikke været tabt nemlig!

Min tlf. er fra august sidste år, og dermed under 1 år gammel - hvad med garantien og reklamation der??
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2011 kl. 19:19
Du har 2 års reklamationsret, men hvus du afleverer den inden august, så fikses den på garantien.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2011 kl. 19:25
Godt så, men er det steder som iRep.dk der kan gøre det for mig 'gratis'? Eller der hvor den er købt igennem (Callme)?? Jeg vil helst ikke undvære den i et par dage, men hellere bruge 30 min., som steder som iRep skriver..
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2011 kl. 15:07

Altså min knap gør det også.. Hvis jeg trykker hurtigt to gange midt på knappen, for at åbne de programmer der kører i baggrunden, så går den over i søge-skærmen, men hvis jeg trykker sådan lidt oppe i det ene hjørne, så virker den okay...

Min kæreste havde samme problem, og hun gik ned og afleverede telefonen hos 3, hvor den var købt, og hun fik en helt ny sendt retur... Så jeg forstår ikke hvorfor du vil ud i alle de der eksterne reperations steder? Kan du ikke bare aflevere den tilbage på garantien? :)
          
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2011 kl. 15:20
Det med at sende tlf. ind og vente nogle dage, det gider jeg næsten bare ikke :) Men at sende den ind til salgsstedet, er da næsten den bedste måde at gøre det på - kan godt se din pointe Wink Det er bare svært at skulle undvære den, hehe Smile Men min tlf. har faktisk ikke rigtig drillet så meget igår, og vil teste lidt i dag..

Det er hurtigere at bruge 30 min. på at et værksted laver den, men så koster det så også kassen.. Vil lige overveje hvad jeg gør..

Fik din kæreste en ny med det samme eller med posten et par dage efter??


Redigeret af Casper - 22-Juli-2011 kl. 15:23
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu