recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 4 hjemmeknap
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiPhone 4 hjemmeknap

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2011 kl. 15:56
Ja det er lidt irriterende at skulle vente - men de lavede et midlertidigt simkort til hende, og gav hende en lånetelefon imens hun ventede på den anden, så hun kunne jo godt klare sig Smile
 
Der gik 7 dage og så fik hun en sms fra 3 med at hun kunne hente telefonen, og så lå der sgu en helt splinter ny til hende i stedet, med en note om at værkstedet ikke "gad døje" med at reparere den, for den ville gå "i stykker igen" ..
 
Så vente i  7 dage for en helt ny telefon eller vente 30 min. for selv at skulle betale, det ved jeg så ikke hvad du foretrækker :P (nu ved jeg ikke hvordan andre selskaber tager på den slags her, men det må være noget af det samme)..
          
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2011 kl. 12:11
det er dog utrolig at den mest vigtige knap ikke engang kan holde 2 år, min drillede os (3Gmodellen) og nogle gange skulle jeg trykke 3-4 gange før den kom på hjemmeskærmen, synes godt nok det er lidt for ringe. Jeg ville klart aflevere den igen, du kunne jo være heldig at få en ny.
Til top
Mads A Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2005
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 391
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2011 kl. 18:02
Hey 

Jeg har samme problem og overvejer at sende den til rep igennem 3... Men jeg har jailbreaket min - skal jeg gendanne den inden jeg sender den til rep?

Mvh

Mads
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2011 kl. 18:38
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Ja det er lidt irriterende at skulle vente - men de lavede et midlertidigt simkort til hende, og gav hende en lånetelefon imens hun ventede på den anden, så hun kunne jo godt klare sig Smile
 
Der gik 7 dage og så fik hun en sms fra 3 med at hun kunne hente telefonen, og så lå der sgu en helt splinter ny til hende i stedet, med en note om at værkstedet ikke "gad døje" med at reparere den, for den ville gå "i stykker igen" ..
 
Så vente i  7 dage for en helt ny telefon eller vente 30 min. for selv at skulle betale, det ved jeg så ikke hvad du foretrækker :P (nu ved jeg ikke hvordan andre selskaber tager på den slags her, men det må være noget af det samme)..

Det er så i orden kundeservice må man sige! Wink men ja, jeg overvejer det da.. Men indtil videre i dag, har den ikke drillet.. Det er sgu underligt..
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2011 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af Treated Treated skrev:

det er dog utrolig at den mest vigtige knap ikke engang kan holde 2 år, min drillede os (3Gmodellen) og nogle gange skulle jeg trykke 3-4 gange før den kom på hjemmeskærmen, synes godt nok det er lidt for ringe. Jeg ville klart aflevere den igen, du kunne jo være heldig at få en ny.

Ja, det er utroligt!

Callme bruger Telecare som tager 275 kr., for tjek hvis der ikke er noget galt - det er også med i overvejelsen..
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2011 kl. 18:51
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Ja det er lidt irriterende at skulle vente - men de lavede et midlertidigt simkort til hende, og gav hende en lånetelefon imens hun ventede på den anden, så hun kunne jo godt klare sig Smile
 
Der gik 7 dage og så fik hun en sms fra 3 med at hun kunne hente telefonen, og så lå der sgu en helt splinter ny til hende i stedet, med en note om at værkstedet ikke "gad døje" med at reparere den, for den ville gå "i stykker igen" ..
 
Så vente i  7 dage for en helt ny telefon eller vente 30 min. for selv at skulle betale, det ved jeg så ikke hvad du foretrækker :P (nu ved jeg ikke hvordan andre selskaber tager på den slags her, men det må være noget af det samme)..

Det er så i orden kundeservice må man sige! Wink men ja, jeg overvejer det da.. Men indtil videre i dag, har den ikke drillet.. Det er sgu underligt..

Men samtidig er det snart ferietid for mig, og skal bruge den der, så det bliver pludselig tæt på at den skal være inde hos dem til undersøgelse/rep., hvis det er og kan de nu nå det osv..
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2011 kl. 18:52
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Ja det er lidt irriterende at skulle vente - men de lavede et midlertidigt simkort til hende, og gav hende en lånetelefon imens hun ventede på den anden, så hun kunne jo godt klare sig Smile
 
Der gik 7 dage og så fik hun en sms fra 3 med at hun kunne hente telefonen, og så lå der sgu en helt splinter ny til hende i stedet, med en note om at værkstedet ikke "gad døje" med at reparere den, for den ville gå "i stykker igen" ..
 
Så vente i  7 dage for en helt ny telefon eller vente 30 min. for selv at skulle betale, det ved jeg så ikke hvad du foretrækker :P (nu ved jeg ikke hvordan andre selskaber tager på den slags her, men det må være noget af det samme)..

Det er så i orden kundeservice må man sige! Wink men ja, jeg overvejer det da.. Men indtil videre i dag, har den ikke drillet.. Det er sgu underligt..

Men samtidig er det snart ferietid for mig, og skal bruge den der, så det bliver pludselig tæt på at den skal være inde hos dem til undersøgelse/rep., hvis det er og kan de nu nå det osv.. Evt. efter der kan den sendes ind, hvor det stadig er indenfor 1. år..
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2011 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af Mads A Mads A skrev:

Hey 

Jeg har samme problem og overvejer at sende den til rep igennem 3... Men jeg har jailbreaket min - skal jeg gendanne den inden jeg sender den til rep?

Mvh

Mads

Ja Mads det skal du helt klart.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 21:00
Efter at have gendannet min iPhone for nogle dage siden (omkring indlægget's start), og har genstartet den, har den faktisk ikke drillet det store.. Om det er tilfældigt, det ved jeg ikke.. Men hvis jeg sender den ind nu her, 'risikerer' jeg at få den igen hvor de siger der ikke er noget galt - og blive opkrævet 275 kr. for tjekket..

Så jeg tror jeg ser tiden an, og så tager jeg den derfra Smile


Redigeret af Casper - 25-Juli-2011 kl. 21:01
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
0menat Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 19-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 21:26
hehe. homeknappen koster ca 15-20 kroner. er da sygt at tage 700,- for udskiftning :P
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 22:40
Oprindeligt skrevet af Bornholmeren25 Bornholmeren25 skrev:

hehe. homeknappen koster ca 15-20 kroner. er da sygt at tage 700,- for udskiftning :P


Selve knappen koster måske 20 kr. men hvad med elektronikken der styrer knappen når der trykkes på den? Det er nok der skoen klemmer Wink tror ikke der er noget galt med selve knappen, men nok det under knappen..
          
Til top
0menat Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 19-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2011 kl. 01:07
Det er selve flex kablet med trykknappen jeg mener. Har skiftet mindst 100 ;)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu