|
IPhone 4 officielt ! Skal i have den? |
Besvar | Side 123 25> |
Forfatter | |
Peter90
Bruger Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
Emne: IPhone 4 officielt ! Skal i have den? Sendt: 08-Juni-2010 kl. 05:00 |
Dette bliver en kort besked da jeg skal møde her 05:15.
Her er apple filmen af den nye iPhone. God dag til alle :)
|
|
Hilsen Peter
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 08-Juni-2010 kl. 07:21 |
Imponerende, som man kan bilde sig selv ind (hos Apple), at man har opfundet noget nyt og innovativt....
M.v.h.
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Sendt: 08-Juni-2010 kl. 07:25 |
Ja den skal jeg da have.....
|
|
Slettet_120331
-- Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
Sendt: 08-Juni-2010 kl. 07:26 |
Tænkte nøjagtigt det sammen. De får det til at lyde som om de har opfundet samtlige features telefonen har og at f.eks. video samtale er noget helt nyt :) Men det ser ud til at være en rigtig lækker telefon som jeg aldrig skal have :) |
|
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Sendt: 08-Juni-2010 kl. 07:51 |
Sådan er det jo med Apple.. Og du kan se det virker. Folk står i lange køer hver gang der kommet noget fra dem. De kunne sælge sand i Sahara, hvis de kunne lave Apple logoet på det. Personligt er jeg ikke imponeret over den og skal bestemt heller ikke have den. |
|
SLETTET_20120103
-- Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Sendt: 08-Juni-2010 kl. 08:10 |
Jeg synes dog det er positivt at de har gjort batteriet større, så man rent faktisk kan bruge dens funktioner og ikke skal gå i panik midt på dagen når den er ved at løbe tør.
Jeg grinede lidt da de sagde det havde opfundet en ny type stål. De får det til at lyde fantastisk spænnende og inoverende at de ikke bare kunne beslutte sig mellem de tusinder typer som findes i forvejen.
|
|
Bjerrehuus
Super bruger Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 327 |
Sendt: 08-Juni-2010 kl. 08:38 |
Ja self skal jeg da også have denne :-)
|
|
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Sendt: 08-Juni-2010 kl. 09:38 |
Nej tak. Android eller ingenting her :)
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
Skyum
Guld medlem Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Sendt: 08-Juni-2010 kl. 10:05 |
Den skal da prøves :-)
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
Callie
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
Sendt: 08-Juni-2010 kl. 10:33 |
Jeg er en af dem, der synes designet på den kommende model er pænere end det nuværende. Jeg har endnu ikke haft en iphone, men har haft masser af ipods igennem tiderne og bruger pt en touch, som jeg er glad for.
Jeg har tænkt mig at købe den nye iphone pga. apps i høj grad. For mig kommer det til at være en telefon, der som bonus kan styre sonos enheder, spille moderate spil, musik og film, fungere som gps i nødstilfælde, gå på nettet, osv.
Jeg har ikke ville købe en iphone før, da jeg har ment de var for kluntede og store. Det synes jeg ændrer sig med den her. Derfor ender jeg formentlig med sådan en basse i hånden i august måned.
|
|
sparrez
Junior bruger Oprettet: 15-Januar-2009 Status: Offline Point: 29 |
Sendt: 08-Juni-2010 kl. 10:46 |
Enig, den er pænere end de tidligere, men skal ikke have en iPhone. Mage til lukket platform skal man sku lede længe efter.
Venter spændt på at Telenor kommer med min HTC Desire. Android, se det er en platform med fremtid i..
|
|
Tallahassee
Bruger Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 72 |
Sendt: 08-Juni-2010 kl. 11:09 |
Tjaaa, det er lidt svært..
Jeg synes den ser klart federe ud end 3GS. Jeg har en kammerat der har en HTC Desire, som egentlig virker som en ok telefon, men synes bare der er noget simpelt over sådan en æble-telefon der tiltaler mig. Det eneste jeg ville savne, er T9 tastaturet...hader qwerty
Når det så er sagt, så skal det siges at jeg er en fattig studerende til daglig, så der er simpelthen ikke råd til en iPhone (eller andre smartphones). Jeg håber lidt, at man ku få en lidt billigere 3GS hos et teleselskab når den nye bliver lanceret, men det kan jeg nok godt skyde en hvid pil efter - så dumme er de jo heller ikke.
|
|
Besvar | Side 123 25> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |