recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IPhone 4 officielt ! Skal i have den?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIPhone 4 officielt ! Skal i have den?

 Besvar Besvar Side  <12345 25>
Forfatter
Besked
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 15:35

Android styrer... "nuff said...again" Smile 

"postet fra min HTC Desire - min Iphone samler gammelmands støv i skuffen"


Redigeret af spawn - 08-Juni-2010 kl. 15:39
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
THMhome Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2008
Sted: Silkeborg, DK
Status: Offline
Point: 541
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 15:46
Den skal da inden for døren.
Har en 3G som jeg er tilfreds med og har ikke villet opgradere til 3GS, da forskellen var for lille.
 
Men 4G begynder at ligne at der skal en opgradering til Tongue
 
 
M.V.H.

THMhome


Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N
Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2

Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 16:10
Står og skal købe min første Touch Mobil, og må sige at Android (med Froyo) ligger i front og det er ikke noget iPhone 4 ændrer på.
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 16:14
Hvor mange iPhone 4 emner er der efterhånden? Ville det ikke være en ide at samle det til 1, for at undgå forvirring og dobbeltdebat?
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 16:28
Forstår heller ikke helt brok over at "video-opkald ikke er en ny opfindelse".
Det er jo ikke fordi Apple er kendt som det firma der hele tiden opfinder nye teknologier og er de første på markedet, eller at iPhone er spækket med brand new technology.
Det Apple (specielt med iPhone) har været gode til er at tage en masse eksisterende ting og ideer, redesigne dem så de rent faktisk virker og så bagefter overbevise folk om at de ikke kan leve uden.

Det første eksempel er jo nok da de lancerede iPod. iPod var og er jo "bare" en MP3 afspiller, men Apple formåede alligevel at dominere markedet fuldstændigt. Ikke fordi ideen var ny, men fordi de tog eksisterende teknologi og udviklede den så den rent faktisk virkede.

Det samme med den første iPhone. Der fandtes Touch-telefoner, men Apple var de første der gjorde det rigtigt godt. Da de lancerede App Store var det samme historie - der fandtes smartphones hvor du kunne installere programmer på (og du kunne også "hente" spil til de fleste telefoner via de der forbandede SMS-koder), men Apple gjorde det så nemt at selv min bedstemor kan finde ud af det.

Om det bliver det samme med videoopkald ved jeg ikke, men jeg synes det er lidt tyndt bare at afskrive det på forhånd, med begrundelsen "Det er set før, det virker ikke".
For også lige at komme på forkant med de næste modargumenter: "Virker kun på wifi" - ja, fordi AT&T blokerer for det grundet press på datanetværket. Steve Jobs nævnte at "der skal arbejdes lidt med operatørerne". "Kan kun ringe til andre iPhone 4" - ja, men Apple vil udbrede det til andre enheder og gøre det til en åben standard, hvilket gør at det på sigt vil kunne indbygges i andre enheder.
Jeg ved ikke hvordan det fungerer i dag med videoopkald - kan man ringe til andre operatører?

Jeg tror ikke umiddelbart at jeg overhovedet vil få brug for det (har næsten aldrig savnet muligheden), men jeg afskriver det ikke før jeg har set det i aktion.


For at svare på det oprindelige spørgsmål, så ja, jeg skal have en iPhone 4. Og det kan kun gå for langsomt.
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 17:43
Aaaaaaah...da Apple lancerede iPod'en var det ikke fordi alle andre mp3-afspillere "ikke virkede". Det var simpelthen bare designet og klikhjulet der gjorde det smaart så folk skulle ha det.

Hvor læser du iøvrigt at Apple vil udbrede FaceTime til andre enheder end Iphonen?
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 17:48
Oprindeligt skrevet af petrucci petrucci skrev:

Aaaaaaah...da Apple lancerede iPod'en var det ikke fordi alle andre mp3-afspillere "ikke virkede". Det var simpelthen bare designet og klikhjulet der gjorde det smaart så folk skulle ha det.
Jeg skriver ikke at de andre ikke virkede, men at iPod virkede bedre - selvfølgeligt kombineret med smart marketing.
En windows Mobile touchskærm virkede jo også inden iPhone kom frem, men vi kan vel godt blive enige om at iPhones touchskærm var væsentligt bedre?


Oprindeligt skrevet af petrucci petrucci skrev:

Hvor læser du iøvrigt at Apple vil udbrede FaceTime til andre enheder end Iphonen?
Det blev sagt i keynoten. Ikke at Apple selv vil udbrede det til andre enheder, men at Apple vil forsøge at gøre det til en åben standard så andre selv kan vælge at benytte det.
Til top
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Status: Offline
Point: 1406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 18:52
kan kun sige en ting nej tak Smile
Til top
dbugdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2009
Status: Offline
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 19:18
Ja. Har nu haft en Iphone 2G fra USA i snart 2½ år og jeg har overbevist mig selv om at jeg godt må opgradere :)
Til top
loveduck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 20:57
Selvfølgelig skal jeg have en iPhone 4 :) 
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 21:05
Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 21:08
Tror jeg springer over da jeg har en 3GS. Lidt dyrt at opgradere for at få en bedre skærm
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 25>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu