|
Iphone 4s til 2999? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er osse forkert, det er kapacitet. Tilgængelig 7gb, så er en 8gb tlf altså for lille kan jeg regne ud.. |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nemlig. Og du har ikke ret meget på. Så prøv med en 8GB. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Altså, ved godt det var med iOS 6, men, da vi havde iphones herhjemme, var det 8 gb versionen. Hverken hun eller jeg manglede gb, og hun havde altså også købt musik ned på iphonen, der blev af og ti knipset billeder, så kommer jo meget an på, hvordan ens brug af apps er. På mintelefon var der det mest basale for mig, netbank, facebook, radioplay og et par spil. Det var alt. Og havde i snit 2 gb ledig
|
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
KUNNE det tænkes, at andre definere skrammel væsentligt anderledes end dig? 8gb er efter min mening alt alt for lidt i dag - 16gb er et absolut minimum efter min smag.
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skrammel er et pænt ord for alle de apps vi hele tiden lokkes til at lægge på af forretninger og andre.. Men hvis du læser videre i tråden, indrømmer jeg også at 8gb er for lidt Redigeret af Kampus - 17-Oktober-2013 kl. 12:56 |
||
Sbht
Guld medlem Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er glad for at jeg har 64GB til rådighed. Men kærestes har blot 16GB og ved opgradering til iOS7 fik hun besked om at der ikke var plads nok, ej hun var træt af at hun ikke havde valgt 32 eller 64GB udgaven.
|
||
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu kan man jo vælge at opgradere via iTunes - så er man ud over det problem.....
|
||
|
||
jgni
Bruger Oprettet: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
...og så vil du have en iPhone til 3K? For helvede Apple har gjort deres hjemmearbejde godt!! Og dermed ikke sagt at jeg ikke kan lide Apple. Jeg syntes også de er flotte, funktionelle og alt det der. Men jeg ville da bruge telefonen til MEGET mere!! Nu er min godt nok også min arbejdstelefon, så min kalender og kontakter er det jeg bruger absolut mest. Men kamera, video, nyheder af alle slags. You name it... Når man har fået en rockergod telefon skal den da bruges! Min telefon er HTC One. Det er også en dyr sej rigtig god telefon... |
||
Mvh. Jan
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |