recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone 4s til 2999?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iphone 4s til 2999?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Altså hvordan kan der være 13,6 fri, når iOS fylder knapt 2Gb + du har masser af billeder og musik? Det lyder sgu underligt.

Det er osse forkert, det er kapacitet. Tilgængelig 7gb, så er en 8gb tlf altså for lille kan jeg regne ud..
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Altså hvordan kan der være 13,6 fri, når iOS fylder knapt 2Gb + du har masser af billeder og musik? Det lyder sgu underligt.

Det er osse forkert, det er kapacitet. Tilgængelig 7gb, så er en 8gb tlf altså for lille kan jeg regne ud..

Nemlig. Og du har ikke ret meget på. Så prøv med en 8GB.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 12:29
Altså, ved godt det var med iOS 6, men, da vi havde iphones herhjemme, var det 8 gb versionen. Hverken hun eller jeg manglede gb, og hun havde altså også købt musik ned på iphonen, der blev af og ti knipset billeder, så kommer jo meget an på, hvordan ens brug af apps er. På mintelefon var der det mest basale for mig, netbank, facebook, radioplay og et par spil. Det var alt. Og havde i snit 2 gb ledig
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 12:52

Altså hvis ikke man skal ha en masse skrammel på sin tlf, så er 8 gb tilstrækkeligt.

KUNNE det tænkes, at andre definere skrammel væsentligt anderledes end dig? 8gb er efter min mening alt alt for lidt i dag - 16gb er et absolut minimum efter min smag.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Altså hvis ikke man skal ha en masse skrammel på sin tlf, så er 8 gb tilstrækkeligt.

KUNNE det tænkes, at andre definere skrammel væsentligt anderledes end dig? 8gb er efter min mening alt alt for lidt i dag - 16gb er et absolut minimum efter min smag.

Skrammel er et pænt ord for alle de apps vi hele tiden lokkes til at lægge på af forretninger og andre..

Men hvis du læser videre i tråden, indrømmer jeg også at 8gb er for lidt

Redigeret af Kampus - 17-Oktober-2013 kl. 12:56
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 14:38
Jeg er glad for at jeg har 64GB til rådighed. Men kærestes har blot 16GB og ved opgradering til iOS7 fik hun besked om at der ikke var plads nok, ej hun var træt af at hun ikke havde valgt 32 eller 64GB udgaven.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af Sbht Sbht skrev:

J.....ved opgradering til iOS7 fik hun besked om at der ikke var plads nok, ej hun var træt af at hun ikke havde valgt 32 eller 64GB udgaven.
Nu kan man jo vælge at opgradere via iTunes - så er man ud over det problem.....
Til top
jgni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jgni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2013 kl. 01:11
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

....af apps har jeg imdb facebook instagram og piccollage. Det er der vel plads til?

...og så vil du have en iPhone til 3K?

For helvede Apple har gjort deres hjemmearbejde godt!!
Og dermed ikke sagt at jeg ikke kan lide Apple. Jeg syntes også de er flotte, funktionelle og alt det der. Men jeg ville da bruge telefonen til MEGET mere!! Nu er min godt nok også min arbejdstelefon, så min kalender og kontakter er det jeg bruger absolut mest.

Men kamera, video, nyheder af alle slags. You name it...
Når man har fået en rockergod telefon skal den da bruges!

Min telefon er HTC One. Det er også en dyr sej rigtig god telefon...
Mvh. Jan
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu