|
iPhone 5's tilstand i DK? |
Besvar ![]() |
Side <1 25262728> |
Forfatter | ||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mine ip5 32gb er fejl fri (sort)
Anke, iP5 holder ikke ligeså godt på strømmen som iP4. |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
|
min holder væsentligt længere end iphone 4 og 4S men ikke den første uge efter du har fået den, den skal lade nogle gange
|
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|
Min holder også længere strøm end min kones 4's |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Hvor længe? Min 4s holder i 4 dg
|
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Enig, men syns nu adligevel ikke at den er på niveau med min ip4, endnu. Måske en uges tid mere gøre en forskel. Men der er jo mange parameter som afgør hvor længe batteriet holder. |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
|
kampus så er det jo fordi du ikke bruger den min holder en Hel dag min 4S var tit færdig ved 21 tiden
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
|
Er det ikke meget normalt?
![]() ![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Jeg sms'er mere end jeg taler i tlf. Har endnu ikke opbrugt min 3 t taletid. Al datatraffik er slået fra, da det kan foregå via wifi.
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Hvis du ikke taler mere end 3 timer i din telefon pr. måned, så er det nok en af de primære grunde. Jo mere man bevæger sig rundt og dermed skifter mobilmast, des værre bliver standbytiden også - især hvis signalet bliver svagt.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
|
|
||
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Såvidt jeg husker, så er det primært 3G, Wifi og skærmen der er strømslugerne i en smartphone. Det flytter ret meget på strømforbruget at slå 3G fra og "nøjes" med wifi. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 25262728> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |