recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 5's tilstand i DK?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone 5's tilstand i DK?

Besvar Besvar Side  <1 25262728>
Forfatter
Besked
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 22:28
Mine ip5 32gb er fejl fri (sort)
Anke, iP5 holder ikke ligeså godt på strømmen som iP4.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 22:40
min holder væsentligt længere end iphone 4 og 4S men ikke den første uge efter du har fået den, den skal lade nogle gange
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 22:55
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

min holder væsentligt længere end iphone 4 og 4S men ikke den første uge efter du har fået den, den skal lade nogle gange

Min holder også længere strøm end min kones 4's
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 22:57
Hvor længe? Min 4s holder i 4 dg
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 07:07

Enig, men syns nu adligevel ikke at den er på niveau med min ip4, endnu. Måske en uges tid mere gøre en forskel. Men der er jo mange parameter som afgør hvor længe batteriet holder.

4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 08:33
kampus så er det jo fordi du ikke bruger den min holder en Hel dag min 4S var tit færdig ved 21 tiden
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Min holder også længere strøm end min kones 4's
Er det ikke meget normalt?Wink Kvinder, snakker gennemgående bare meget.LOL
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 11:32

kampus så er det jo fordi du ikke bruger den min holder en Hel dag min 4S var tit færdig ved 21 tiden
Definér "ikke bruger"

Jeg sms'er mere end jeg taler i tlf. Har endnu ikke opbrugt min 3 t taletid. Al datatraffik er slået fra, da det kan foregå via wifi.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 12:02
Hvis du ikke taler mere end 3 timer i din telefon pr. måned, så er det nok en af de primære grunde. Jo mere man bevæger sig rundt og dermed skifter mobilmast, des værre bliver standbytiden også - især hvis signalet bliver svagt.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Definér "ikke bruger"

Jeg sms'er mere end jeg taler i tlf. Har endnu ikke opbrugt min 3 t taletid. Al datatraffik er slået fra, da det kan foregå via wifi.
Her er mit brug omvendt, taler mere og sms'er mindre. Jeg har data, og meddelser slået til på en række apps. Bluetooth er slået fra. Bruger kameraet en del, her syns jeg faktisk at ip5 tapper mere energi fra batteriet end ip4 gjorde.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Hvis du ikke taler mere end 3 timer i din telefon pr. måned, så er det nok en af de primære grunde. Jo mere man bevæger sig rundt og dermed skifter mobilmast, des værre bliver standbytiden også - især hvis signalet bliver svagt.
Jeg har ikke min tlf "klistret til øret" konstant når jeg bevæger mig rundt, lissom jeg ser mange unge har. Og har ikke behov for lange tlf samtaler, men vil hellere møde vedkommende til en kop kaffe. Og så er jeg "fastnet generation", der helst ikke snakker i tlf i det offentlige rum.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Al datatraffik er slået fra, da det kan foregå via wifi.

Såvidt jeg husker, så er det primært 3G, Wifi og skærmen der er strømslugerne i en smartphone. Det flytter ret meget på strømforbruget at slå 3G fra og "nøjes" med wifi.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 25262728>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu