|
iPhone 5's tilstand i DK? |
Besvar ![]() |
Side <1 262728 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Nu er der jo forskel på hvad man bruger sin telefon til. Jeg har kun én telefon til privat og firmabrug, bruger den som remote til mit Sonos, kører Blutooth i bilen og lader 5 mailkonti+kalendere tikke ind en gang hver halve time. Min poite er blot, at dit brugsmønster måske ikke er så aggressivt som andres og hvis telefonen ikke bruges så holder den naturligvis en god batteristatistik. Mine forældres iPhones (uden at skulle fornærme nogen mht. alder) holder også i 4 dages tid, men de bruger dem også markant anderledes end jeg gør. Min 4'er holder i øvrigt strøm i ca. 2 dage med dette brugsmønster. |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
|
hvordan går det med jeres iphones?? jeg fik min 1. byttet da der var problemer med wifien, den 1. jeg havde nåede faktisk at skalle en smule af på siderne på relativt kort tid, den nye jeg har fået er det som at den holder meget bedre og der er faktisk ikke nogen problemer og nu har jeg brugt den længere end den første og uden cover , gad vide om de laver dem på flere forskellige fabrikker og nogen er "bedre" end andre, der er helt sikkert forskel på de to jeg har fået ihvertfald
|
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
|
Har haft min i 14 dage nu, og den er uden skrammer, spiller fantastik og er monteret med rapsol så jeg kan kyle med den når jeg ikke får det jeg ønsker mig til jul
![]() Redigeret af Skyum - 26-December-2012 kl. 11:14 |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
|
Iphone Mini, den har jeg ikke hørt om før ;-)
|
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
|
![]() ![]() |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 262728 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |