recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 5's tilstand i DK?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone 5's tilstand i DK?

 Besvar Besvar Side  <12345 28>
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 19:49
Hmm - jeg ved sku ikke. Jeg har en ældgammel telefon pt. Jeg vil have
En smart phone. Men er i tvivl om hvad jeg skal købe. Jeg Har en iPad som jeg også bruger til at styre vores musik med. Jeg har også et denon alt i et anlæg med AirPlay . Så umiddelbart ligger det lige til højrebenet. Men med de fejl der pt er fremme er jeg ikke så sikker - min kone har en iphone4s som der aldrig har været problemer med
Til top
Stone Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 19:55
Tak for link Flemming. Ser nu ud til at være mere snak om relevans for tråd end tilbagemeldinger på købte telefoner!
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 20:01
Der kommer lidt mere, om fejl efterhånden. Der er faktisk en del om fejl, i flere af trådene derovre.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
klaushansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Maj-2012
Sted: Kgs. Lyngby
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klaushansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 20:03
Tænkte lidt det samme. Er også i tvivl om jeg hellere skal tage en 4'S og derved undgå de værste børnesygdomme... Har derfor brug for en masse tilbagemeldninger om kvaliteten af hardware da dette ikke kan ændres efter et køb som software kan...
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 20:04
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Hmm - jeg ved sku ikke. Jeg har en ældgammel telefon pt. Jeg vil have
En smart phone. Men er i tvivl om hvad jeg skal købe. Jeg Har en iPad som jeg også bruger til at styre vores musik med. Jeg har også et denon alt i et anlæg med AirPlay . Så umiddelbart ligger det lige til højrebenet. Men med de fejl der pt er fremme er jeg ikke så sikker - min kone har en iphone4s som der aldrig har været problemer med
Med de ting du her, så skal du da have en iPhone. Du kan jo vente til næste sending. Og måske ikke. Der er jo flere som ikke har fejl end omvendt. Hvis du køber en, så bare luk den op i butikken, og gå den grundigt igennem. Det er altså en fed telefon.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 20:09
Dett respekterede Tyske site Areamobile.de henviser til en interessant crash test på Iphone5 hvor den i hvert fald klarer sig udmærket : http://www.areamobile.de/news/22543-iphone-5-im-kratz-und-fall-test-der-stiftung-warentest
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Hmm - jeg ved sku ikke. Jeg har en ældgammel telefon pt. Jeg vil have
En smart phone. Men er i tvivl om hvad jeg skal købe. Jeg Har en iPad som jeg også bruger til at styre vores musik med. Jeg har også et denon alt i et anlæg med AirPlay . Så umiddelbart ligger det lige til højrebenet. Men med de fejl der pt er fremme er jeg ikke så sikker - min kone har en iphone4s som der aldrig har været problemer med

Med de ting du her, så skal du da have en iPhone. Du kan jo vente til næste sending. Og måske ikke. Der er jo flere som ikke har fejl end omvendt. Hvis du køber en, så bare luk den op i butikken, og gå den grundigt igennem. Det er altså en fed telefon.


Alternativt kan man jo bestille på nettet, så er der returret!
Endnu uden 5-er; den er bestilt :)
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 21:37
hvis Apple har solgt 5-10.000.000 iphone 5 så er der da nok et par af dem med fejl på, men du høre jo kun om dem med fejl, hvis 1000 personer skriver om det på nettet lyder det jo voldsomt men hvis der er solgt 10.000.000 er det jo ingenting, jeg skriver fra min iphone 5, uden nogen fejl, helt vildt fed tlf og super hurtig , det er for vildt så hurtig den er til alt, 3G føles som wifi
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Hmm - jeg ved sku ikke. Jeg har en ældgammel telefon pt. Jeg vil have
En smart phone. Men er i tvivl om hvad jeg skal købe. Jeg Har en iPad som jeg også bruger til at styre vores musik med. Jeg har også et denon alt i et anlæg med AirPlay . Så umiddelbart ligger det lige til højrebenet. Men med de fejl der pt er fremme er jeg ikke så sikker - min kone har en iphone4s som der aldrig har været problemer med

peter ,du skal ha 5 . alt anden vil du nok synes ikke om  , .. men vent lidt til at falde rå på salg og køb model uden de omtalte børne sygdomer ...
jeg skal også selv udskifte min 4 med 5 næste mnd ca.


Redigeret af sani - 30-September-2012 kl. 21:51
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 22:02
Arh, mon ikke også han kunne synes om et par andre mærker og modeller. Personlig forlod jeg Iphone 4 til fordel for en HTC One V. Jeg har ikke fortrudt et sekund.
 
Jeg var godt nok også omkring en LG Optimus, som jeg blev noget træt af. Men HTCen er super.
 
 
Til top
Doghead Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Danamrk
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doghead Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 22:41

Den eneste grund til at jeg kan se, at man bør købe en Iphone 7 er, at så kan man se Brøndbys nuværende placering i superligaen, uden at scrolle.

Men ellers kan jeg da anbefale en Samsung Galaxy S3. Har ikke oplevet nogen fel og mangler på min. Og kortfunktionen virker også i Tårnby.
 
Men lidt sjovt, som folk bliver ved med at forsvare Apple. Havde det være en bil eller et fjernsyn eller for den sags skyld et hvilket som helst andet mærke. ja så var den ikke gået.
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2012 kl. 22:48
men en iphone 5 føles bare så meget mere lækker end end gs3 og gs3 er jo kæmpe stor , fatter ik folk gider rende rundt med sådan en kæmpe tlf i lommen, og jeg er bestemt ikke Apple fan, jeg hader Apple og alt deres pis for at være helt ærlig, men jeg kan sku ik undvære min iphone, for det er bare den tlf der er klart mest lækker, alt flyder bare på iphone 5
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 28>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu