recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 6 Error 53
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone 6 Error 53

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4902
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 23:00
Du får også et moralsk skulderklap herfra.

Apple er desværre ligeglade så længe folk falder på halen over deres produkter. Hvis man kritiserer deres produkter risikerer man jo at få dødstrusler. Jeg tror sagtens at du kan vinde en sag. Selvfølgelig må man bruge uoriginale reservedele. Problemet er bare at det vil koste en hulens masse penge og tid at vinde sådan en sag. Det ved Apple ganske udemærket.

Jeg har selv oplevet samme arrogance fra Skoda som også tror de kan gå på vandet.

Mit råd er at du fremover holder dig fra Apples produkter.
Til top
t-h-k Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t-h-k Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 23:25
Jeg overvejer lidt om jeg skal prøve at gå til en advokat og få vurderet sagen, men hælder til at jeg ikke orker det. Jeg vil lige bruge resten af ugen til at tænke det igennem.
Tak for det moralske skulderklapThumbs Up og bare rolig, jeg kommer aldrig til at bruge en krone mere på et Apple produkt, jeg er allerede blevet ret glad for alt mit nye microsoft grej. Jeg har lige fået et microsoft band 2 hjem fra england, og synes det er rigtigt fedt. Det eneste jeg savner lidt er Apples design, jeg synes at det er meget kedeligt design. Jeg har dog købt en Surface 3 som jeg synes er helt vildt fed og godt designet, meget federe end min gamle iPad. Jeg har også bestilt et Mozo-cover til min lumia 950XL, det håber jeg gør den lidt mere lækker. Nu er jeg så ikke et æble-hoved mereClown, nu er jeg blevet en vindues-kiggerGeek
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu