recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone i bootloop
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone i bootloop

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 13:11
Shift i iTunes giver fejl 3194 også selvom jeg retter adressen i host filen
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 13:48
Kom forbi iTunes fejlen, men Tlf starter stadig ikke. Andre ideer er velkomne
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 16:24
til evasi0n burde det slet ikke være nødvendigt at redigere i host filen, det skal man desuden også passe på med da jeg fik læst det kan, hvis man ikke passer på, forårsage at den bliver bricked.
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 16:25
Var ved shift indkøring ad ipsw fil jeg blev nødt til det pga fejl 3194 i itunes
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 16:27
wired. begynder sku at være dig svar skyldig.. havde jeg enheden i hånden ville jeg måske kunne finde en løsning, men ikke herfra :s
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 17:08
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

wired. begynder sku at være dig svar skyldig.. havde jeg enheden i hånden ville jeg måske kunne finde en løsning, men ikke herfra :s

Måske Logic boardet er brændt af. Skilte den lige ad, og så at antenne kablet var faldet af. Tændt elektronik og løseledninger er jo ikke den bedste cocktail

Må overveje at købe en billig android Tlf og spare op til en ny iphone :)

Redigeret af aerik - 09-Februar-2013 kl. 17:09
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 20:09
prøv at downloade ireb og se om den kan få den ud af boot loop
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 20:26
Er også prøvet uden held, men tak for ideen
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 20:40
Byder 50 kr. til reservedele...  Wink

Forstår ikke at man gider JB mere, da flere og flere "gode" tinge er kommet i de orginale versioner, og min erfaring er at de bliver piv ustabile efter JB.
Og der er ikke nok kød på fordelene, til at jeg gider "tage chancen".

Redigeret af Jever - 09-Februar-2013 kl. 20:41
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 20:43
prøv at gendanne den fra dfu mode på en anden computer evt hvis du har mulighed for det, den skal kunne tændes
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af Jever Jever skrev:

Byder 50 kr. til reservedele...  Wink

Forstår ikke at man gider JB mere, da flere og flere "gode" tinge er kommet i de orginale versioner, og min erfaring er at de bliver piv ustabile efter JB.
Og der er ikke nok kød på fordelene, til at jeg gider "tage chancen".

Der er nogle ting i jb jeg havde svært ved at undvære, og der kan vi jo så være forskellige. Er budt mere end 50kr hvis jeg ville sælge, hvilet jeg nok ikke vil
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 21:20
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

prøv at gendanne den fra dfu mode på en anden computer evt hvis du har mulighed for det, den skal kunne tændes

Får jeg mulighed for i løbet af ugen, og vil prøve det :)
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu