|
iPhone i bootloop |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | |||
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
ah, det tvivler jeg nu stærkt på er årsagen.. er sikker på den nok skal ku komme ud af det, spørgsmålet er bare lige hvordan |
|||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den har nu egentligt ellers godt det godt, og er måske aftjent. Den har fået skiftet skærmen tre gange, ved ikke om det kan have en betydning? |
|||
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
umiddelbart vil jeg sige nej, hardwaren burde ikke have nogen betydning for hvordan softwaren kører... <- og hvor gammel er den da lige, 2-3 år? (har haft min 4S i godt 1 år nu, og den står NÆSTEN stadig som den dag den blev taget ud af æsken.. den har en LILLE bule nederst i højre side af front skærmen, som alligevel ikke kan ses hvis der er cover på, og ellers har den 3-7 mikroskopiske overflader ridser på bagsiden, ud over det, (og så vil der altid være snavs omkring knapperne og ladestikket) så står den som ny! skærmen har aldrig været skiftet eller noget!
- og det til trods for den har fået sin andel tæsk.. tabt på jorden, gulvet 100 vis af gange.. |
|||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|||
tommyaxen
Guld medlem Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Muffeh, det er da dejligt at din 4S er i flot stand, det hjælper dog nok ik rigtigt på hans boot problem men tak for Info....
jeg laver / reparere iphones og en 3GS er helt anderledes lavet end 4 og 4S , en 3GS bliver meget lettere "slidt" , knapper falder af og rammen går istykker osv. den er generelt ikke særligt holdbar. jeg ved ik rigtigt hvad det har med din 4S at gøre |
|||
TobiasKM
Guld medlem Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jesus christ, muffeh har sgu da gjort hans bedste for at hjælpe ham, så må der da være plads til lidt small talk! Du må virkelig være sjov til fester.
|
|||
Muffeh
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak, andet kan jeg ikke sige! |
|||
|
|||
Muffeh
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan godt være at du laver iphones, men derfor giver det dig ingen ret til at hakke ned på mig på den måde, det var ikke særlig pænt gjort, og har du ikke andet konstruktivt at tilføje, syntes jeg du pænt burde, for at sige det lige ud, holde din kæft! Ja, en 3GS er mindre holdbar, det plastik... men til sammenligning har jeg altså os en 3GS liggende, som er 3 år gammel, hvor det eneste der er galt med den, er at mute knappen er slidt op, og bagsiden er revnet nede fra ladestikket af.. <- pointen i begge mine telefoner er, at hvis man passer på dem, så kan de holde utrolig længe! selvom jeg syntes jeg har været pænt uforsigtig med begge mine, så står de stadig utrolig flotte (held har vidst en flot rolle her) og jeg spurgte kun til hvor gammel hans telefon var, ud fra at han sagde den havde fået skiftet skærm 3 gange, og for den "typiske" iphone bruger.. i hvert fald af alle dem jeg har hørt om, så koster det en skærm om året ca. (enten fordi den bliver smidt rundt, eller de får den smadret på en eller anden måde) |
|||
|
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
så længe det er smalltalk om emnet er jeg egentligt ligeglad. telefonener 18 mdr gammel, og jag har bare haft et uheldigt halvt år, hvor tingene ikke er gået som de burde med den :) bl.a. tabte jeg den fra 30 cm på et blødt trægulv, og det knækkede skærmen bl.a. af
|
|||
Muffeh
Funktioner
Tak(0)
|
||
gætter på du en af de mange mennesker der vælger ikke at smide din telefon i et cover? |
|||
|
|||
tommyaxen
Guld medlem Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Muffeh, jeg har da ikke hakket ned på dig, hvornår har jeg det? du derimod taler ikke særligt pænt når du siger at jeg burde holde min kæft. Du snakker om at bidrage konstruktivt, og at din 4S holder godt er da ikke konstruktivt for hans problem, du siger selv du har en 3GS som er flækket ved ladestik og en knap ikke virker, det er typisk for en 3GS da de ikke holder særligt godt og ikke kan sammenlignes med en iphone 4/4S rent holdbarhedsmæssigt....
|
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Man køber vel ikke design for at pakke det ind? |
|||
Muffeh
Funktioner
Tak(0)
|
||
haha! Ting kan stadig pakkes pænt ind, hvor man stadig kan nyde godt af det længere, og uden at gå på kompromis med designet har personligt lige købt denne her: http://www.iphonegadget.dk/dk/puro-cover-clear-black-iphone-4-4s-sort-6568.html så har jeg stadig glæde af front og bagside, samtidig med det bliver beskyttet :D - men for at vende tilbage til DIN, så vil jeg nok os give dig ret i at den måske nok trænger til et udskift, 5'eren er her (3 generationer længere fremme) og de snakker om allerede i marts at fremvise 5S.. sååå, jeg vil nok give dig ret i det på tide at opgradere |
|||
|
|||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |