recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone i bootloop
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone i bootloop

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

Muffeh, jeg har da ikke hakket ned på dig, hvornår har jeg det? du derimod taler ikke særligt pænt når du siger at jeg burde holde min kæft. Du snakker om at bidrage konstruktivt, og at din 4S holder godt er da ikke konstruktivt for hans problem, du siger selv du har en 3GS som er flækket ved ladestik og en knap ikke virker, det er typisk for en 3GS da de ikke holder særligt godt og ikke kan sammenlignes med en iphone 4/4S rent holdbarhedsmæssigt....

Din "tone" var ekstremt nedladende og følte mig hakket ned af det du skrev, så derfor fik du pænt besked på at tie stille, og da jeg er typen der kalder en spade for en spade, og en skovl for en skovl fik du den direkte, selvom det godt kunne have været leveret pænere.. men tror bare vi skal lade det ligge her, ingen skade er jo sket i henhold til trådstarter, og så vil det heller ik være passende at tage sådanne diskussion i forum.
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 00:11
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

så længe det er smalltalk om emnet er jeg egentligt ligeglad. telefonener 18 mdr gammel, og jag har bare haft et uheldigt halvt år, hvor tingene ikke er gået som de burde med den :) bl.a. tabte jeg den fra 30 cm på et blødt trægulv, og det knækkede skærmen bl.a. af<div id="LCS_336D0C35_8A85_403a_B9D2_65C292C39087_communicationDiv">

gætter på du en af de mange mennesker der vælger ikke at smide din telefon i et cover? Big smile

Man køber vel ikke design for at pakke det ind?

haha! Ting kan stadig pakkes pænt ind, hvor man stadig kan nyde godt af det længere, og uden at gå på kompromis med designet Wink
har personligt lige købt denne her: http://www.iphonegadget.dk/dk/puro-cover-clear-black-iphone-4-4s-sort-6568.html så har jeg stadig glæde af front og bagside, samtidig med det bliver beskyttet :D

- men for at vende tilbage til DIN, så vil jeg nok os give dig ret i at den måske nok trænger til et udskift, 5'eren er her (3 generationer længere fremme) og de snakker om allerede i marts at fremvise 5S.. sååå, jeg vil nok give dig ret i det på tide at opgradere LOL

Den slags skidt bliver jeg godt nok aldrig overtalt til at smide på min telefon.. :D Det er jo en forbrugsvare, så vil jeg hellere tage den smule ekstra risiko og så have større fornøjelse af min telefon i mellemtiden.. :D Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige :)

Jeg kan så nævne, en lille smule i tråd med emnet, at jeg ikke har haft så god held med iOS6 jailbreaket, jeg har eller gjort alt hvad de har bedt om - restored helt fra scratch i forbindelse med updaten til iOS6, ventede til de opdaterede jailbreaket (for at undgå bootloop) og hele pivetøjet.. Og nu har jeg så haft flere crashes af app og telefon inden for de sidste par døgn end jeg har haft i hele resten af den tid jeg har ejet iPhone, hvilket trods alt er et par år efterhånden :P Og kom endda ind i et bootloop tidligere, som dog heldigvis var rimeligt let at komme ud af med en reset :)

Jeg ved ikke om trådstarters problem er relateret her til, men man ved jo aldrig :) Svært underligt at den skulle være helt stuck hvis det var i hvert fald. Det er selvfølgelig en god undskyldning til at lave en opgradering af hardwaren, hvis man skal finde et sådan halv-positivt aspekt.. :b Det må i hvert fald siges at være en worthwhile opgradering efterhånden :)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 07:28
Oprindeligt skrevet af TobiasKM TobiasKM skrev:

så længe det er smalltalk om emnet er jeg egentligt ligeglad. telefonener 18 mdr gammel, og jag har bare haft et uheldigt halvt år, hvor tingene ikke er gået som de burde med den :) bl.a. tabte jeg den fra 30 cm på et blødt trægulv, og det knækkede skærmen bl.a. af<div id="LCS_336D0C35_8A85_403a_B9D2_65C292C39087_communicationDiv">

gætter på du en af de mange mennesker der vælger ikke at smide din telefon i et cover? Big smile

Man køber vel ikke design for at pakke det ind?

haha! Ting kan stadig pakkes pænt ind, hvor man stadig kan nyde godt af det længere, og uden at gå på kompromis med designet Wink
har personligt lige købt denne her: http://www.iphonegadget.dk/dk/puro-cover-clear-black-iphone-4-4s-sort-6568.html så har jeg stadig glæde af front og bagside, samtidig med det bliver beskyttet :D

- men for at vende tilbage til DIN, så vil jeg nok os give dig ret i at den måske nok trænger til et udskift, 5'eren er her (3 generationer længere fremme) og de snakker om allerede i marts at fremvise 5S.. sååå, jeg vil nok give dig ret i det på tide at opgradere LOL

Den slags skidt bliver jeg godt nok aldrig overtalt til at smide på min telefon.. :D Det er jo en forbrugsvare, så vil jeg hellere tage den smule ekstra risiko og så have større fornøjelse af min telefon i mellemtiden.. :D Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige :)

Jeg kan så nævne, en lille smule i tråd med emnet, at jeg ikke har haft så god held med iOS6 jailbreaket, jeg har eller gjort alt hvad de har bedt om - restored helt fra scratch i forbindelse med updaten til iOS6, ventede til de opdaterede jailbreaket (for at undgå bootloop) og hele pivetøjet.. Og nu har jeg så haft flere crashes af app og telefon inden for de sidste par døgn end jeg har haft i hele resten af den tid jeg har ejet iPhone, hvilket trods alt er et par år efterhånden :P Og kom endda ind i et bootloop tidligere, som dog heldigvis var rimeligt let at komme ud af med en reset :)

Jeg ved ikke om trådstarters problem er relateret her til, men man ved jo aldrig :) Svært underligt at den skulle være helt stuck hvis det var i hvert fald. Det er selvfølgelig en god undskyldning til at lave en opgradering af hardwaren, hvis man skal finde et sådan halv-positivt aspekt.. :b Det må i hvert fald siges at være en worthwhile opgradering efterhånden :)

Den havde kørt helt stabilt siden release af jailbreak. Ogn havde både været genstartet og slukket flere gange uden problemer. Det er helt ud af den blå det her er sket.
Det ville være dejligt hvis jeg økonomisk ikke skulle tænke over det med en opgradering, men min bærbar og min printer er også stået af her for nyligt, så de 5600 kr i su rækker ikke vildt pt :)
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 09:53
Vedr reboot:
Har du prøvet tricket med at trykke på volume up medens den booter, se:
http://www.iphonehacks.com/2013/02/fix-endless-reboot-loop-problem-jailbroken-iphone-ipad-ipod-touch.html
/Peter
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af TobiasKM TobiasKM skrev:

- Eneste grund til jeg prøver at overtale folk når de snakker om deres iphones, er når jeg samtidig hører hvor uforsigtige de er, og så ved jeg fra mig selv af hvor meget sådan et cover kan beskytte, kan godt være den så bliver pakket ind, og man ikke helt får samme glæde af designet, so what! du har en dyr telefon der kan holde mindst dobbelt så lang tid som de fleste gennemsnits iphone brugere, og set på den anden side, så ændre et cover ikke en skid på det der virkelig tæller for telefonen, nemlig det indre, det man integrere med, skærmen! -> alt hvad man køber telefonen for, får du jo leveret igennem skærmen, (og kameraet på bagsiden) men ved samtlige covers er begge jo frie.. og vil man stadig gerne nyde den flotte bagside og designet kan man jo prøve og finde covers der tilbyder dette, som min Wink

Det ville være dejligt hvis jeg økonomisk ikke skulle tænke over det med en opgradering, men min bærbar og min printer er også stået af her for nyligt, så de 5600 kr i su rækker ikke vildt pt :)

Åha! Længe leve SU'en Big smile - fandeme glad for jeg er sluppet af med det skidt, og har fået en bedre støtte via kommunen LOL

LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Vedr reboot:
Har du prøvet tricket med at trykke på volume up medens den booter, se:
http://www.iphonehacks.com/2013/02/fix-endless-reboot-loop-problem-jailbroken-iphone-ipad-ipod-touch.html

Netop testet uden held desværre
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 22:42
bare lige for sjov, hvor i landet bor du?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 23:20
I Esbjerg
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 01:03
ah, så står du sku ik bare lige sådan til at hjælpe! :D
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 08:20

Nej, men tak for tanken
Til top
BubbiBubbi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BubbiBubbi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 09:07
Prøv at kør en recovery fix i Redsn0w.
55" Samsung UE55ES8005 | iPad Air 4G 128GB | iPhone 4S 16GB | Synology DS212j 2x3TB WD RED |
Boxee Box & AppleTV2 | Philips Hue Starter Kit | Stofa Komplet TV | Stofa 150/15 mbit | Xbox One
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2013 kl. 10:15

Nej, men tak for tanken

- Så lidt, du selvfølgelig velkommen til at sende den, så skal jeg nok se hvad jeg kan gøre, men ingen garantier for det vil virke selvfølgelig! Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu