|
iPhone i bootloop |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan være jeg holder dig op på det senere |
|||
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
i så fald sender du bare en PM ;)
|
|||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Opdatering: Googles igen lidt på nettet, og fandt en tråd som beskrev mit problem 100% en skriver tl trådstarter, at det skyldes kabel 3 der ikke er monteret ordenligt. Jeg skiller min ad, og kan se, at enten jeg eller en reparatør tidligere har knækket lidt af holderen.(nok mig)
Har prøvet lidt frem og tilbage og kan ikke få det til at virke, så måske om jeg ikke render ind en god lodder, der kan fixe det for mig :) |
|||
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var da godt du har fundet dit problem :) - det ville så desværre ikke være noget jeg ku fixe :(
|
|||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Formoder det er problemet. Nu må vi se
|
|||
Benu
Guld medlem Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lidt gammel tråd, men har samme problem med en Iphone 5, men fik du fixet din Iphone?
|
|||
Den Ben
|
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej det gjorde jeg ikke. Overvejede at begive mig ud i den lodning men kom aldrig videre.
Øv med din, er det kommet efter skærmskifte eller? |
|||
Benu
Guld medlem Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er en i familiens, men ja det var i forbindelse med et skærmskift, hvilket stik eller kabel er det du mener som er beskadiget?
Den får lige logoet op og genstarter. Redigeret af Benu - 03-November-2013 kl. 21:46 |
|||
Den Ben
|
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Præcis det samme her, ved ikke om kablerne i iPhone 5 er de samme, men det er den der hedder 3. Hvis du Googler iPhone 3GS cabel three kan du se det
|
|||
Benu
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er desværre ikke det samme stik, har checket at de sidder ordenligt.
|
|||
Den Ben
|
|||
Muffeh
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det hele KAN evt. være et defekt batteri.. havde en telefon der havde været en tur i lokummet, som genstartede konstant, og ikke ku holde strøm, efter nyt batteri var problemet løst.
|
|||
|
|||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
||
Prøv at sætte den gamle skærm på igen.
Skulle skifte på en lg for et par uger siden, til den modtog jeg en defekt skærm. Med den nye skærm levede telefonen sit eget liv, når jeg satte den gamle på, virkede alt som det skulle. Måske den nye skærm er defekt |
|||
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |