|
iPhone X - skal du have den? |
Besvar | Side <1234 12> |
Forfatter | |||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Forskellen mellem iPhone X 64GB og en Samsung Galaxy Note8 er jo kun 14-1.500,- kr.
|
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8582 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu må vi se. Når du låser din telefon op, er det vel fordi du skal se på skærmen på et eller andet tidspunkt?
Fordi Apple nu har lanceret et system, de selv kalder for mere sikkert. Så vil det være utænkeligt at hive et ældre system ind igen - selv om de begge kunne eksistere sammen. De har også udtalt, at Touch ID under skærmen var plan B.
Det var heller ikke kritik af dit indlæg Redigeret af lunddal - 25-Oktober-2017 kl. 15:49 |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Skal jeg have en iphone x?
Hvis jeg får en - ja Hvis jeg selv skal betale - nej For øvrigt er jeg vældig glad for min iphone se, der er tilpas hurtig og tilpas lille..... Klaus |
|||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6215 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg skal have den... hvis brugerne her på recordere køber den til mig
|
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
Ckhansen1
Bruger Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, næste generation måske. Skal aldrig have føste generation af noget som helst:))
|
|||
Alinity
Super bruger Oprettet: 20-Oktober-2016 Status: Offline Point: 279 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har en iPhone 6s Plus som er for stor til mig. Jeg har fået krampe i fingre og skuldre, efter jeg har fået den, så vil gerne tilbage til noget mindre. Den er kun 2 mdr. gammel og fejler absolut intet, så det er NU jeg skal sælge den for at få en skilling ud af den. Heldigvis bliver den næste telefon betalt af arbejdet, men derfor vil jeg jo gerne have mest ud af min 6s Plus. Så mit valg står mellem iPhone 8 eller X. Som sagt, så er det ingen TouchID der bekymrer mig mest, og jeg mener altså at have læst, at Apple gerne ville have haft TouchID under glasset. Selv store YouTubere som MKBHD har lavet review på, at de ville altså have haft TouchID under glasset, men de nåede det ikke. Det kan man selvfølgelig altid sige nu, men det ville bare være ærgerligt, HVIS det kommer igen næste år. Dog kan det jo være, som andre siger, at FaceID viser sig at være genialt og virke upåklageligt. Bare super ærgerligt for dem, at det fejlede under Keynoten hvor de skulle vise det frem Så måske det ikke er så godt? Er dog også bekymret for at komme til at ligne en klovn inde i føtex, når jeg vil anvende Apple Pay? |
|||
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 968 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvor om alting er så ville jeg vente med at vælge X til den er blevet testet i diverse medier og børnesygdommene er kendte.
Jeg har selv Apple Watch så det kan jeg jo bare betale med i føtex og undgå at ligne en klovn. Det jeg er mest bekymret omkring er hvor bredt FaceID kan "se". Vil det virke ok hvis telefonen ligger på et bord? Hvad hvis den sidder i en holder i bilen. Denne er jo ikke altid rettet 100% mod føren. Og når den er sidder den også et stykke væk. Hvad med når man har solbriller på? Så er det hele softwaren omkring X modellen. Hvordan vil det virke med den kamera bule i toppen. Vil diverse eksisterende apps gå i kambulage med denne? Hvordan håndtere apps når man er i landscape view? Så er der swipe fra bunden for at vende hjem. Som er erstatningen for hjem knappen. Men vil dette tage for meget plads i landscape view? Hvad med kontrolcenter vil man ofte komme til at kalde dette frem i stedet for hjem skærmen? Når man stroller i apps vil man så komme til at aktivere denne ved en fejl altså "hjem knappen"? Alt i alt så er det bedste ord der beskriver iPhone X i min bog... Anderledes. Men er dette de ekstra penge værd? Det har jeg godt nok svært ved at se lige pt. Men måske anmelderne siger noget andet? Mit valg bliver derfor iPhone 8. Det er et sikkert hit. Den ligner iPhone som vi kender den. Den har alt det gode fra iPhone 7. Men tilføjer så lige dobbelt op på preformence og tilføjer trådløs opladning.
|
|||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|||
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 968 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ahh det er nu "kun" 8900 for 64gb.
Og trådløs opladning. Men kan man undvære dette og er iPhone 7 hurtig nok til en ja så er det svært at se hvorfor man skulle vælge iPhone 8.
Igen. Ahh det er nu "kun" 6200 kr for 64gb. (6050 kr. i Bilka pt.) Til sammenligning koster en Note 8 stadigvæk 7700 kr i følge price runner. Så denne pris syntes jeg nu ikke er slem. Redigeret af kenneth85 - 25-Oktober-2017 kl. 20:40 |
|||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|||
tangloppen
Junior bruger Oprettet: 03-Juli-2016 Sted: Odense Status: Offline Point: 31 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Måske et dumt spørgsmål, men er lidt i tvivl.
Hvis jeg forudbestiller den nye iPhone X hos en eller anden biks, må de så trække pengene før de sender? Det lyder jo til at der risikere at være lidt leveringstid, så overvejer at forudbestille fra et par forskellige leverandører, og så se hvem der først kan sende mig en, og så afbestille hos den anden forhandler.
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej de må ikke trække penge, før at den er sendt.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Alinity
Super bruger Oprettet: 20-Oktober-2016 Status: Offline Point: 279 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
STOP lige alt off topic tak.
|
|||
ChristianTT
Guld medlem Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, og den bliver bestilt på fredag, og skal erstatte min 6s Plus.
Er super glad for den store skærm på 6s Plus, men den fylder for meget i lommen. Spændende bliver det hvornår den leveres
|
|||
Besvar | Side <1234 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |