|
iPhone X - skal du have den? |
Besvar | Side <12345 12> |
Forfatter | |
Alinity
Super bruger Oprettet: 20-Oktober-2016 Status: Offline Point: 279 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal nemlig også af med min 6s Plus, der er alt for stor til mig, så er spændt på, hvordan X vil være i hvordan den bliver anmeldt.
|
|
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1922 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej tak til X herfra.
Kan godt lide touch ID og synes at Face ID lyder upraktisk, desuden er prisen er for høj.... Overvejer selv at snuppe en IP 7, da jeg også synes at IP 8 indeholder for lidt nyt i forhold til prisen. (men dette er selvfølgelig alt for fornuftsbaseret, så kan ikke bruges til noget, hvis man er grej fokuseret... ;-) )
|
|
sickchild
Guld medlem Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal ikke have iphone x da jeg syntes den er for dyr og har en iphone 7 plus som jeg stadig er super glad for.
Men jeg kunne faktisk godt bruge faceid. Da jeg arbejder som elektriker og vi stort set arbejder med handsker altid. Så virker touches selvfølgelig ikke da den ikke kan læse mit fingeraftryk. Men det værste er egentlig nok at den tit sket ikke kan registrere at jeg trykker på homeknappen med handsker på så det er svært at komme ud af Apps eller vække den. |
|
Alinity
Funktioner
Tak(0)
|
Så er det artikler som denne der får en overvejende iPhone X køber til at tvivle... ØV!
Mon rygerne holder stik? Det kan man selvfølgelig ikke svare på. Men øv!
|
|
pointwood
Super bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
|
Apple's kommentar:
"Bloomberg’s claim that Apple has reduced the accuracy spec for Face ID is completely false and we expect Face ID to be the new gold standard for facial authentication." https://arstechnica.com/gadgets/2017/10/apple-calls-report-of-reduced-iphone-x-face-id-specs-completely-false/ |
|
minusop
Guld medlem Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan de sige andet Jeg kører stadig på 6s - den kører smooth og opdateres, stadigvæk, med seneste IOS, så hvorfor? De APPs jeg bruger klarer sig fint med den processorkraft, som er i 6s'eren... Prisen på X skræmmer, som sådan, ikke - kan bare ikke se det der "what's in it for me?" ..
|
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Yousee har lagt priser på nu.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
minusop
Guld medlem Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
Funktioner
Tak(0)
|
Godt nok nogle vilde abonnementspriser! Har selv fri tale/data hos Oister for 129.- pr måned. 40GB + fri tale for 299 hos Yousee ...
|
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
osbech
Guld medlem Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Funktioner
Tak(0)
|
yeps, gennem bruttolønsordning, tilskud og rabat. Så ender jeg på ca 45-4700 for en 256gb.
Hvis jeg ikke havde den mulighed, så skulle jeg ikke... Nægter at give så mange penge for en telefon.
|
|
Alinity
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du forklare mig hvordan du kan komme på 4.700 kr. for en 256 GB gennem bruttolønsordning efter der er kommet multimedieskat på osv. Lønpakker er jo ikke fordelagtige længere på computere og elektronik.
Redigeret af Alinity - 26-Oktober-2017 kl. 18:57 |
|
osbech
Guld medlem Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rabat og tilskud fra arbejdet.
|
|
anoz
Super bruger Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruttolønsordningen er mest fordelagtig, hvis man i forvejen er beskattet af fri tlf og samtidig betaler topskat. Vi får også tilbudt iPads via bruttlønsordning, men der beskattes man oveni af halvdelen af iPad’ens værdi... der er dog stadig penge at spare 👍 Redigeret af anoz - 26-Oktober-2017 kl. 19:08 |
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
Besvar | Side <12345 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |