|
iPhone-ejere forsikringssvindlere? |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | |||
SLETTET_20120103
-- Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Sendt: 14-August-2010 kl. 17:06 | ||
Se, nu står der heller ikke "Alle iPhone-brugere, såsom John, er forsikringssvindlere!!".. Hvordan kan man have så ondt i røven over en overskrift? - Man er blevet opmærksom på at der anmeldes mange iPhones op til lanceringen af den nye, hvilket er yderst pudsigt - men det betyder ikke at i alle er svindlere. Kan man blive mere sur over en overskrift?
|
|||
matv88
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Sendt: 14-August-2010 kl. 17:16 | ||
Der skal godt nok ikke meget til
|
|||
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Sendt: 14-August-2010 kl. 17:17 | ||
Nu ved jeg ikke lige hvordan det er med mobiltelefoner, men vi havde et Canon 20D spejlrefleks kamera, der var over 1 år gammel og som blev stjålet af en tricktyv. Vi fik alt erstattet fra forsikringen uden spørgsmål. Det eneste var vores 5 års total forsikring til 1000 kr igennem et andet selskab. De ville ikke overføre forsikringen til det nye kamera på trods af at det var et nyt kamera. De ville heller ikke dække tyveriet - det skulle vores indbosforsikring erstatte. Så der er en tyv et sted ude i verden med et 5års totalforsikret kamera. Men jeg er superglad for vores forsikringsselskab, der har aldrig været det mindste problem med dem, de gange det er gået galt. Jeg er én af de kunder som de sikkert ikke tjener så meget på med mit uheld. Redigeret af Cyberguyen - 14-August-2010 kl. 17:18 |
|||
Startrek
-- Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
Sendt: 14-August-2010 kl. 17:40 | ||
Der kan jo desværre være stor forskel mellem hvad et forsikringsselskab dække og med hvor meget, og tit skal man nok lige tjekke sit forsikringsselskab og se om man også skal havde en tillægges forsikring til at dække dit og dat som den normal forsikring ikke dække, jeps det er en jungle der ude, især når det komme til forsikring Måske kunne det værre en ide for www.recordere.dk at lave en list over de forsikringsselskab der er bedste af stå i hvis man er eje af billede, lyd og foto, som en service til bruge af dette forum, bare en ide |
|||
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Sendt: 14-August-2010 kl. 19:10 | ||
Det er som Startrek rigtig siger forskellig fra selskab til selskab hvor meget nedskrivningen er, og hvor gammel et produkt skal være før der er en nedskrivning. Hos mit starter nedskrivningen efter 2 år. Jeg har lige afsluttet en forsikringssag og noget af det første mit forsikringsselskab spurgte om var jeg allerede havde modtaget en forsikringssum andet steds fra. Hvis det var tilfældet dækkede selskabet ikke. Det er derfor altid en god ide at undersøge om ens indboforsikring dækker det samme, som de tillægsforsikringer der sælges sammen med produkterne. |
|||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||
Brasch
Guld medlem Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
Sendt: 14-August-2010 kl. 21:55 | ||
|
|||
'DLG'
Super bruger Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
Sendt: 15-August-2010 kl. 08:58 | ||
Vidste ikke at alle os iPhone ejere havde tid til at svindle med forsikringen, ja med alt den sex som vi åbenbart får.
Men jeg blev nu ikke helt overrasket da jeg hørte denne historie i radioen. Selvfølgelig er der nogen der snyder med forsikringen. Sådan har det desværre altid været.
Så må vi iPhone ejere der ikke snyder (det må være os der får al den sex man hører om ) håbe at dem der snyder får den samme udgave som den de fik 'stjålet/smadret/tabt i vandmasserne efter skybruddet i Kbh/hugget af Påskeharen, osv...', minus deres selvrisiko, så de ender tilbage hvor de var. Alstå uden en iPhone4 men tilgengæld en lang næse.
|
|||
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|||
Allan Olesen
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
Sendt: 15-August-2010 kl. 10:48 | ||
Sjovt. Den kritik hørte jeg ikke, da overskriften var "iPhone-ejere får mere sex". Enhver nogenlunde intelligent læser kan sagtens finde ud af forskellen på "iPhone-ejere er forsikringssvindlere?" og "Alle iPhone-ejere er forsikringssvindlere?" |
|||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Sendt: 15-August-2010 kl. 11:12 | ||
Tallene fra forsikringsselskaberne er jo ret håndgribelige, så hvorfor tage sådan på vej? Selvfølgelig vil der være nogen derude, som vil forsøge at fuske sig til en ny model hvis de kan. Jeg kan slet ikke se hvordan man kan tro andet? Hvem herinde har ikke på ét eller andet tidspunkt hørt en kommentar ang. eks. tillægsforsikringer, der gik i retning af "... og så smider man jo bare lige den bærbare/kameraet/TV'et/... på gulvet når man vil have et nyt"? Selvom de fleste siger det i sjov, så er der da selvfølgelig nogen derude, som praktiserer det, og pga. hypen omkring iPhone 4, så er det jo ret nemt at sammenkoble disse tilfælde med lanceringsdatoen.
Jeg har selv mistet en iPhone til tyngdekraften og dengang blev den erstattet med et beløb svarende til indkøb af en 3G uden SIM-lås (jeg mistede en Silverback). Ironisk nok ville jeg langt hellere have den gamle model igen dengang, men det kunne man jo ikke få i DK uden at købe den brugt...
|
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
mufcdk1974
Sendt: 15-August-2010 kl. 11:47 | ||
....og derfor jeg skrev: sikkert. Hos Topdanmark er der som udgangspunkt ikke selvrisiko på indbo, mens nogle af deres tillægssforsikringer til indbo, er der selvrisiko. Redigeret af mufcdk1974 - 15-August-2010 kl. 11:52 |
|||
|
|||
mufcdk1974
Sendt: 15-August-2010 kl. 11:50 | ||
Nu er det jo sjældent nogen der brokker sig over noget positivt.
Og så er der dem der ikke kan. |
|||
|
|||
mufcdk1974
Sendt: 15-August-2010 kl. 11:51 | ||
Hvem har sagt at der ikke foregår forsikringssvindel? |
|||
|
|||
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |