|
iptv bliver kodet waoo plus div enegiselskaber |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
donuts ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-September-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2013 kl. 19:53 |
|
iptv bliver nu kodet med Verimatrix.
|
||
![]() |
||
noobz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2012 Status: Offline Point: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det betyder ?
|
||
![]() |
||
Kejserjorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
|
Det skulle jo komme. Bliver det så helt umuligt at se tv igennem computeren?
|
||
![]() |
||
noobz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2012 Status: Offline Point: 73 |
|
Aah så er jeg med - De fleste kanaler er allerede krypteret her i SE området.
Hvis nogen ved hvordan man kommer uden om det høre jeg gerne :-P |
||
![]() |
||
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
|
Tvivler på man kan "snyde" deres kryptering.. Men kan man modtager jeg også gerne en PM :)
|
||
![]() |
||
thechampeu ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 12 |
|
HAr du hørt fra nogle der har fundet en vej uden om waoo's kryptering. Det er godt nok trist med så lidt kanaler lige pludselig
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Der findes da en vej udenom, køb/lej waoo modtagerbox
![]() |
||
![]() |
||
JacobOe ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2013 Status: Offline Point: 2 |
|
Er der nogen måde at checke om signalet er krypteret? Har fundet IP, men kan ikke afspille i VLC.
|
||
![]() |
||
Lilleitnørd ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: 7100, Vejle Status: Offline Point: 38 |
|
Hvis du har sort skærm trods fund af IP og korrekt opsætning i VLC, så lyder det rimelig logisk at dit signal også er blevet krypteret
![]() |
||
![]() |
||
diablo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
|
krypteret signal i VLC giver ikke sort skærm, men flimmer i billedet.
|
||
![]() |
||
JacobOe ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2013 Status: Offline Point: 2 |
|
Problemet er at jeg ikke er sikker på om vlc er korrekt opsat, men har sort skærm. Jeg gider bare ikke bruge en masse energi på at lede efter problemet, hvis det kryptering. Men hvis diablo har ret skal jeg lede et andet sted efter fejlen.
Tak for svar.
|
||
![]() |
||
Kantraz ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Status: Offline Point: 8 |
|
Nogen der har fundet en måde at komme uden om krypteringen? :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |