recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iptv bliver kodet waoo plus div enegiselskaber
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iptv bliver kodet waoo plus div enegiselskaber

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
donuts Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-September-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér donuts Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iptv bliver kodet waoo plus div enegiselskaber
    Sendt: 09-Januar-2013 kl. 19:53
iptv bliver nu kodet med Verimatrix.
Til top
noobz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2012
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noobz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 20:07
Det betyder ?
Til top
Kejserjorn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-April-2007
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kejserjorn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 21:03
Det skulle jo komme. Bliver det så helt umuligt at se tv igennem computeren? 
Til top
noobz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2012
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noobz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 09:01
Aah så er jeg med - De fleste kanaler er allerede krypteret her i SE området.

Hvis nogen ved hvordan man kommer uden om det høre jeg gerne :-P
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 09:15
Tvivler på man kan "snyde" deres kryptering.. Men kan man modtager jeg også gerne en PM :)
Til top
thechampeu Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thechampeu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2013 kl. 23:14
HAr du hørt fra nogle der har fundet en vej uden om waoo's kryptering. Det er godt nok trist med så lidt kanaler lige pludselig
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2013 kl. 23:39
Der findes da en vej udenom, køb/lej waoo modtagerbox LOL
Til top
JacobOe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2013
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JacobOe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 13:47
Er der nogen måde at checke om signalet er krypteret? Har fundet IP, men kan ikke afspille i VLC.
Til top
Lilleitnørd Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: 7100, Vejle
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lilleitnørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 14:40
Oprindeligt skrevet af JacobOe JacobOe skrev:

Er der nogen måde at checke om signalet er krypteret? Har fundet IP, men kan ikke afspille i VLC.

Hvis du har sort skærm trods fund af IP og korrekt opsætning i VLC, så lyder det rimelig logisk at dit signal også er blevet krypteret Wink
Til top
diablo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér diablo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af Lilleitnørd Lilleitnørd skrev:

Oprindeligt skrevet af JacobOe JacobOe skrev:

Er der nogen måde at checke om signalet er krypteret? Har fundet IP, men kan ikke afspille i VLC.

Hvis du har sort skærm trods fund af IP og korrekt opsætning i VLC, så lyder det rimelig logisk at dit signal også er blevet krypteret Wink
 
krypteret signal i VLC giver ikke sort skærm, men flimmer i billedet.
Til top
JacobOe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2013
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JacobOe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 09:30
Problemet er at jeg ikke er sikker på om vlc er korrekt opsat, men har sort skærm. Jeg gider bare ikke bruge en masse energi på at lede efter problemet, hvis det kryptering. Men hvis diablo har ret skal jeg lede et andet sted efter fejlen. 

Tak for svar. 
Til top
Kantraz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2010
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kantraz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 21:53
Nogen der har fundet en måde at komme uden om krypteringen? :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu