recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iptv bliver kodet waoo plus div enegiselskaber
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iptv bliver kodet waoo plus div enegiselskaber

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 00:15
Det er ikke muligt, så man kan lige så godt droppe det. :)
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 17:17
Oprindeligt skrevet af Ozzy Ozzy skrev:

Er du altid så positiv i dine indlæg ? - eller er alle andre, end dig selv?, bare kriminelle som ikke vil betale ?

Kom nu med noget konstruktivt Wink ellers - lad være med at svarere på folks indlæg....

Bond Cool
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 01:23
Oprindeligt skrevet af bbond bbond skrev:

Oprindeligt skrevet af Ozzy Ozzy skrev:

Er du altid så positiv i dine indlæg ? - eller er alle andre, end dig selv?, bare kriminelle som ikke vil betale ?

Kom nu med noget konstruktivt Wink ellers - lad være med at svarere på folks indlæg....

Bond Cool

Er skam meget positiv også i mine indlæg.. :) Men der er blot mange som netop vil ungå reglerne ved at få tingene gratis, også tv kanaler. 

Det er fair nok man gerne vil have det ind i mediacenter mv. på de kanaler man nu betaler for. Men jeg vil næsten vædde med at mindst 5 ud af 10 netop vil have meget mere end det. Der er jo en grund til at man som udbyder kryptere signalet for at disse ting ikke sker. Jeg kan skam sagtens se at der er med til at ødelægge det for dem som gerne vil have mulighed for at køre iptv ind i deres mediacenter, men så må man jo bare vælge andre muligheder så som at køre dvb-c/t ind i stedet for. 

Jeg er modstander af at folk prøver at omgås systemer og regler, og vi må bare indse at der er bare mange som netop vælger at gøre dette hvis det er muligt.

Netop i dit tidligere indlæg omkring dit CATV, fik du det lidt til at lyde som om at du ønskede at gøre dette, men har læst det du har skrevet derinde omkring manglende provisionering af dit tv produkt. 
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
mikkelsen1980 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-September-2007
Sted: Vejle, Danmark
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsen1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 15:49
Helt fair, at betalingskanalerne bliver krypteret. Ved I om grundpakkerne stadig vil kunne tages via iptv?
Til top
Kantraz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Januar-2010
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kantraz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 16:45
Har ikke kunne få nogle af kanalerne til at virke, så gætter de alle er krypterede, hvilket TransEdit IPTV bekræfter :/
Til top
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Marts-2009
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunapark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 17:06
Er det når billedet pixelerer helt vildt at det er kodet ?
For man kan jo godt ane billedet, men det er bestemt ikke værd at se på.

Kan man ikke gøre noget ved det ?
Til top
diablo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér diablo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 19:14
ja det er når billedet er pixelerer det er kodet,

og der er ikke noget at gøre ved det lige pt.
Til top
BlackChart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Februar-2011
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlackChart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2014 kl. 15:31
Noget nyt om dette?

Jeg er lige blevet ramt af det, på Waoo.
Og nej, jeg "snylter" ikke - jeg betaler for de kanaler jeg har på mit Mediecenter.
Kan desværre se at TVHeadend melder at en god portion af kanalerne nu er krypteret med Verimatrix :/
Mvh. Morten Trab
Til top
Cown Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-November-2013
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cown Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2014 kl. 18:14
Alle kanaler, der ikke er i din TV-pakke, er nu blevet kodet via DRM. 
Til top
BlackChart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Februar-2011
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlackChart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2014 kl. 18:27
Nopes, selv dem der er i min pakke er kodet. Det er stort set kun DR og TV2 kanalerne der ikke er kodet.
Mvh. Morten Trab
Til top
darkdevil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Maj-2007
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér darkdevil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2014 kl. 09:22
Hvis nogen finder en måde at løse det på, så kan se de kanaler man betaler for på sit mediecenter, så hører jeg også gerne.
Til top
Ipaddle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Juli-2012
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ipaddle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2014 kl. 09:07
Hvis du modtager signalet via DVB-C, kan du bruge en sundtek DVB-C tuner (USB) og modtage signalet I dit mediacenter (XBMC).
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu