|
iptv bliver kodet waoo plus div enegiselskaber |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
Ozzy
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke muligt, så man kan lige så godt droppe det. :)
|
||
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
||
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 408 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er du altid så positiv i dine indlæg ? - eller er alle andre, end dig selv?, bare kriminelle som ikke vil betale ? Kom nu med noget konstruktivt ellers - lad være med at svarere på folks indlæg.... Bond
|
||
Ozzy
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er skam meget positiv også i mine indlæg.. :) Men der er blot mange som netop vil ungå reglerne ved at få tingene gratis, også tv kanaler. Det er fair nok man gerne vil have det ind i mediacenter mv. på de kanaler man nu betaler for. Men jeg vil næsten vædde med at mindst 5 ud af 10 netop vil have meget mere end det. Der er jo en grund til at man som udbyder kryptere signalet for at disse ting ikke sker. Jeg kan skam sagtens se at der er med til at ødelægge det for dem som gerne vil have mulighed for at køre iptv ind i deres mediacenter, men så må man jo bare vælge andre muligheder så som at køre dvb-c/t ind i stedet for. Jeg er modstander af at folk prøver at omgås systemer og regler, og vi må bare indse at der er bare mange som netop vælger at gøre dette hvis det er muligt. Netop i dit tidligere indlæg omkring dit CATV, fik du det lidt til at lyde som om at du ønskede at gøre dette, men har læst det du har skrevet derinde omkring manglende provisionering af dit tv produkt.
|
||
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
||
mikkelsen1980
Super bruger Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 384 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Helt fair, at betalingskanalerne bliver krypteret. Ved I om grundpakkerne stadig vil kunne tages via iptv?
|
||
Kantraz
Ny bruger Oprettet: 25-Januar-2010 Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har ikke kunne få nogle af kanalerne til at virke, så gætter de alle er krypterede, hvilket TransEdit IPTV bekræfter :/
|
||
lunapark
Bruger Oprettet: 24-Marts-2009 Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det når billedet pixelerer helt vildt at det er kodet ?
For man kan jo godt ane billedet, men det er bestemt ikke værd at se på. Kan man ikke gøre noget ved det ? |
||
diablo
Bruger Oprettet: 04-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ja det er når billedet er pixelerer det er kodet,
og der er ikke noget at gøre ved det lige pt.
|
||
BlackChart
Junior bruger Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Noget nyt om dette?
Jeg er lige blevet ramt af det, på Waoo. Og nej, jeg "snylter" ikke - jeg betaler for de kanaler jeg har på mit Mediecenter. Kan desværre se at TVHeadend melder at en god portion af kanalerne nu er krypteret med Verimatrix :/
|
||
Mvh. Morten Trab
|
||
Cown
Ny bruger Oprettet: 02-November-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Alle kanaler, der ikke er i din TV-pakke, er nu blevet kodet via DRM.
|
||
BlackChart
Junior bruger Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nopes, selv dem der er i min pakke er kodet. Det er stort set kun DR og TV2 kanalerne der ikke er kodet.
|
||
Mvh. Morten Trab
|
||
darkdevil
Bruger Oprettet: 07-Maj-2007 Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis nogen finder en måde at løse det på, så kan se de kanaler man betaler for på sit mediecenter, så hører jeg også gerne.
|
||
Ipaddle
Ny bruger Oprettet: 04-Juli-2012 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du modtager signalet via DVB-C, kan du bruge en sundtek DVB-C tuner (USB) og modtage signalet I dit mediacenter (XBMC).
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |