|
iptv bliver kodet waoo plus div enegiselskaber |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
darkdevil
Bruger Oprettet: 07-Maj-2007 Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeg modtager ikke via dvb-c. Da jeg har Viasat abonnement, så kræver det jo en af de dumme waoo bokse. Og det kan ikke køre via DVB-C :-(
|
|||
BlackChart
Junior bruger Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og med en USB tuner er vi ude i at kunne se ELLER optage et enkelt program.
Og ikke som det, så fint, har virket hidtil - optage adskellige programmer (på samme tid) samtidig med at man ser en anden kanal.
|
|||
Mvh. Morten Trab
|
|||
tf-uno
Super bruger Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du kan også købe en hdhomerun med 4 tunere, så er du hvis dækket ind :)
|
|||
Ipaddle
Ny bruger Oprettet: 04-Juli-2012 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Man kan bruge XBMC (Openelec 4.06) og TVheadend addon så kan man optage flere på en gang og se et program samtidigt. Det er også helt fair idet du via DVB-C kun får, hvad du betaler for via Waoo. |
|||
BlackChart
Junior bruger Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan TVHeadend klare mere end en kanal pr. tuner? (Kører TVHeadend i forvejen, men har ingen erfaring med DVB-C tunere i den, og var af den erfaring at 1 tuner = 1 kanal, 2 tunere = 2 samtidige kanaler osv.)
|
|||
Mvh. Morten Trab
|
|||
darkdevil
Bruger Oprettet: 07-Maj-2007 Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Man kan så ikke i mit område få Viasat uden at bruge en waoo box. Så det er hjælper ikke at bruge dvb-c, så får jeg netop ikke hvad jeg betaler for. |
|||
confused
Guld medlem Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Dette forum handler om IPTV, så hvis man kan undgå at ævle løs om dvb-c, kan vi måske holde tråden nogenlunde ren.
|
|||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|||
Ipaddle
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan du så ikke fortælle lidt om IPTV og waoo uden boks via medie PC? (Uden at nævne fyordet) |
|||
Ipaddle
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har nu set Waoo TV uden deres boks (den er unfair) i flere år. Er godt træt af denne fidus (for Waoo). De bør give os (dem der har tegnet abonnement) muligheden for at kunne dekodere (eller helt kodefri)alle DR kanaler og TV2, samt nabolandenes pulic service kanaler (selvfølgelig I HD). Andet er jeg slet ikke interesseret i. De private danske er forfærdelige og tager overpris for varen. |
|||
Ipaddle
Funktioner
Tak(0)
|
||
TVHeadend og DVB-C tuner går fint. Du kunne have ret med antal kanaler der kan optages samtidigt. Her er IPTV klart at foretrække. Redigeret af Ipaddle - 27-Juni-2014 kl. 21:16 |
|||
confused
Guld medlem Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Redigeret af confused - 28-Juni-2014 kl. 09:25 |
|||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Passer ikke helt, vi har alle Viasat kanalerne standard i vores pakker sammen med standard Waoo pakkerne. Det er både via iptv og via dvb-c.
|
|||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |