|
IPtv og DD-WRT |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
binderup
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
@kukstern
Hrm umiddelbart ser det måske lidt skidt ud med Tomato på den - den bruger vist et andet chipset end 3500L, og til den er der ikke lavet en Tomato firmware.
|
|
Heide
Ny bruger Oprettet: 22-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en WNDR3700v2 og jeg har tilføjet følgende til min firewall under "administration" --> "commands".
indsæt følgende i "command" boksen: ------------------------------------------------------------ insmod ebtables insmod ebtable_filter ebtables -A FORWARD -o ath0 -d Multicast -j DROP ebtables -A FORWARD -o ath0 --pkttype-type multicast -j DROP --log ebtables -A OUTPUT -o ath0 -d Multicast -j DROP ebtables -A OUTPUT -o ath0 --pkttype-type multicast -j DROP --log ebtables -A FORWARD -o ath1 -d Multicast -j DROP ebtables -A FORWARD -o ath1 --pkttype-type multicast -j DROP --log ebtables -A OUTPUT -o ath1 -d Multicast -j DROP ebtables -A OUTPUT -o ath1 --pkttype-type multicast -j DROP --log------------------------------------------------------------ Herefter skal du trykke på "Save Firewall" knappen. Dette skulle fjerne multicast pakkerne fra de 2 trådløse netværk. |
|
kukstern
Bruger Oprettet: 09-September-2009 Status: Offline Point: 121 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dvs jeg ikke behøver at lave 2 subnets, men kan have det til at ligge i 1 subnet?
Hvis man tidligere har skrevet nogle kommandoer ind i FW, hvordan "fjerner" man dem igen? Er det letteste ikke bare at lave en reset af router, når man ikke har så meget styr på det? Lige et tillægsspørgsmål ang. trådløst net. Jeg kan kun få WEP til at virke på min, er det noget du har oplevet problemer med? Jeg har prøvet med WPA2, og er 100% sikker på koder er rigtige, men jeg kan bare ikke forbinde. /K. PS Hvis det virker det du skriver, så har du tilskrevet dig en plads i K's ARK, når jorden senere i år går under :-) |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |