|
Iron Mans setup - nyt lærred |
Besvar | Side <1234 42> |
Forfatter | ||
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ser sgu godt ud det der. Dog synes jeg højtalerne ser ud til de står noget klemt inde ? Men det kan vel ikke blive anerledes i det rum |
||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det vidste jeg ikke. Er Dolby kun 448? |
||
Iron Man
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lyden bliver jo overført digitalt og D/A delen i en M15 er rigtig god. Skal det virkelig batte noget i musik, så skal jeg jo købe en ret dyr CD-afspiller, og jeg hører kun ganske lidt musik, og der lydkvaliteten mere end tilfredsstillende.
Jeg ved ikke om du tænker musik eller surround, men til surround har jeg har hørt lidt af hvert, afspillere optil cirka 20 kilo, og jeg kan absolut ikke høre forskel på den digitale overførsel.
|
||
Iron Man
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ofte får man faktisk fuld Dolby Digital altså 640, fra core. Men jeg jeg har oplevet nogle Blu-ray skiver, hvor Dolby core kun er 448.
640 Dolby Digital lyder faktisk markant bedre end 448. Sikkert fordi det er så forholdsvis komprimeret med 448, så man det giver rigtig meget med de ekstra 43 %.
|
||
McNiklas
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er selvfølgelig helt rigtig det du siger om hvordan det bliver overført men har bare aldrig selv set min PS3 som en god afspiller men jeg har så også den gamle FAT model og den kan vist ikke bitstream som den nye SLIM kan hvis jeg husker rigtig
Redigeret af McNiklas - 26-Juli-2011 kl. 19:43 |
||
Therien
Guld medlem Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du husker helt rigtigt
Blæret setup ironman.. Damn! |
||
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ser super godt ud!
Mht lossless vs , synes jeg også der er hørbar forskel mellem 640kbs Dolby, men når man når DTS 1.5mbs synes jeg ikke forbedringen op til lossless er til at bemærke. Hvor stort er rummet det spiller i? Og hvordan er akustikken? F.eks når du klapper osv. Dit udstyr fortjener ikke så mange refleksive flader:) |
||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er der ingen grund til at spilde penge der.!
|
||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er mega lækkert, mon ikke at det fruen der bestemmer de refleksive flader , det er det hos os i hvertfald!
|
||
Iron Man
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det bliver desværre ikke anderledes, hvor det står nu. |
||
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super lækkert udstyr du har der.... kun liiiiiiiiddddtttt misundelig.
Hvis jeg skulle ændre noget skulle det kun være racket til udstyret som skulle skiftes til en magen til i kirsebær (som jeg syntes dine højttalere ser ud til at være) eller sort. Syntes det hvide springer lidt i øjnene, men det er kun en meget lille detalje |
||
Ning
|
||
Iron Man
Funktioner
Tak(0)
|
|
Akustikken i rummet er faktisk fin, men lokalet er jo bare en stue. Lokalet er kun lidt over 20 kvm, så det er ikke ret stort. På den ene sidevæg er der er dør, et vindue, samt hylder på væggen og på den anden sidder der vatrineskabe og så er der en dør, så sidevæggene er faktisk fyldt op, det kan man bare ikke se på billeder
Men når vi flytter herfra bliver det til et hus, hvor jeg kan få et lejerum :) Redigeret af Iron Man - 26-Juli-2011 kl. 23:03 |
||
Besvar | Side <1234 42> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |