recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iron Mans setup - nyt lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iron Mans setup - nyt lærred

Besvar Besvar Side  <12345 42>
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2011 kl. 23:31
Synes fruen kører det rimelig hårdt, hvis dit legerum også bliver et lejerum ;-)
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2011
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 08:00
Rigtig fedt udstyr! Thumbs Up
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 08:33
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Synes fruen kører det rimelig hårdt, hvis dit legerum også bliver et lejerum ;-)

Hehe, mente selvfølgelig et legerum :)
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Maj-2011
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 08:41
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

LOL
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 3728
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 09:09
Rigtig fed bio! De højtalerer er så lækre, det er helt vildt:) Jeg vil dog nødig være din under-/ overboLOL
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 09:53
Jeg har heldigvis ingen af delene :)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 09:56
Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

Du bor i hus? Jeg havde fået opfattelsen af, at du boede i lejlighed Smile
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3728
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 09:58
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Du bor i hus? Jeg havde fået opfattelsen af, at du boede i lejlighed Smile

Det var også det jeg gik ud fraSmile
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 10:53
Det er sådan noget rækkehus af en art, så jeg kan spille lige så højt jeg vil, det generer ikke naboerne. Det er virkelig rart, men jeg glæder mig stadig til at der bliver lidt mere plads :)
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 11:35

Det er sådan noget rækkehus af en art, så jeg kan spille lige så højt jeg vil, det generer ikke naboerne. Det er virkelig rart, men jeg glæder mig stadig til at der bliver lidt mere plads :)
Det lyder som om jeg skulle overtage det rækkehus der. 20kvm stue, vil passe fint med mit setupWink
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 12:06

Du får jo et helt nyt system når du flytter i noget større.. Smile Kan lydbilledet nå at samle sig bare en lille smule?
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 12:32
Hmm......jeg bor også i rækkehus, hvor der er en car port der adskiller husene. Jeg fik klager sidste år. Den sidste terminator og reference level var mere end mine naboer kunne klare. Termer som jordskælv og flystyrt var blandt mange af de ord der blev sagt
De er også plus 60 år
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 42>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu