|
Iron Mans setup - nyt lærred |
Besvar ![]() |
Side <12345 42> |
Forfatter | ||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Synes fruen kører det rimelig hårdt, hvis dit legerum også bliver et lejerum ;-)
|
||
![]() |
||
mkt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
|
Rigtig fedt udstyr!
![]() |
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
|
Hehe, mente selvfølgelig et legerum :) |
||
![]() |
||
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
|
![]() |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
|
Rigtig fed bio! De højtalerer er så lækre, det er helt vildt:) Jeg vil dog nødig være din under-/ overbo
![]() |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
|
Jeg har heldigvis ingen af delene :)
|
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
|
![]() |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
|
Det var også det jeg gik ud fra
![]() |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
|
Det er sådan noget rækkehus af en art, så jeg kan spille lige så højt jeg vil, det generer ikke naboerne. Det er virkelig rart, men jeg glæder mig stadig til at der bliver lidt mere plads :)
|
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
|
Du får jo et helt nyt system når du flytter i noget større..
![]() |
||
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|
Hmm......jeg bor også i rækkehus, hvor der er en car port der adskiller husene. Jeg fik klager sidste år. Den sidste terminator og reference level var mere end mine naboer kunne klare. Termer som jordskælv og flystyrt var blandt mange af de ord der blev sagt
![]() De er også plus 60 år |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 42> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |