|
Jailbreake iPad 2 (iOS 4.3.3) |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
KeWa
Guld medlem Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Emne: Jailbreake iPad 2 (iOS 4.3.3) Sendt: 06-Juli-2011 kl. 18:57 |
Jeg overvejer kraftigt at jailbreake min iPad 2 (iOS 4.3.3) og senere min iPad og iPhone 3GS. Er det noget, jeg skal være opmærksom på? Kan jeg stadig anvende iTunes efterfølgende? Og endelig; kan I anbefale noget software fra Cydia?
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Sendt: 06-Juli-2011 kl. 20:19 |
SBsettings skulle være et must til især iPhone.
Lockinfo er også noget, som man har savnet i almindelighed. Derudover er der en del der er vilde med Winterboard, hvor du kan ændre udseendet på skrivebordet. Der er dog et hav af sider, der omhandler folks favorit-apps fra Cydia. Et par eksempler herunder http://www.macstories.net/iphone/my-20-must-have-cydia-apps-tweaks-for-iphone/ http://realitypod.com/2010/09/top-16-must-have-cydia-apps-iphone/ Edit: Jeg går ud fra at du er klar over, at jailbreak nu blot foregår via nettet på jailbreakme.com ? Redigeret af Yakken - 06-Juli-2011 kl. 20:20 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
KeWa
Guld medlem Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Sendt: 06-Juli-2011 kl. 20:36 |
Tak for svaret. Ja, jeg er bekendt med den nye og nemme måde at jailbreake på, men tak for info.
Det vil være muligt at gendanne mine devices, så jeg kan opdatere til iOS 5, når den kommer engang til efteråret, ikke? |
|
nekolas
Guld medlem Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
Sendt: 06-Juli-2011 kl. 20:40 |
Det at jailbreake ændrer ikke mere ved din ipad end at der kommer en 'app' som hedder cydia. Udover denne nye appstore vil ingenting blive ændret. Du kan så bruge cydia til at installere forskellige apps og tweaks. Nogle af dem jeg holder af er blandt andet:
XBMC Hav af emulators så som psx4all og Snes9x EX iFile Wi-Fi Sync (funker hvis ikke til iPad 2) Tab+ RetinaPad (til iPads) MyWi NoLockScreen DisplayOut (minus iPad 2) SBSettings AdBlocker Barrel Graviboard Infinidock Infinifolders Multifl0w MultiIconMover Speed Itensifier OpenSSH AptBackup/PKGBackup Grooveshark biteSMS (iphones) 3G Unrestrictor Lockinfo Edit: Vi tilføjer lige PDF Patcher 2 til listen, som er lavet af comex og lukker den PDF exploit som jailbreakme bruger så at andre ikke kan bruge det imod dig (og du ikke behøver at opdatere til 4.3.4)
Redigeret af nekolas - 06-Juli-2011 kl. 20:44 |
|
nekolas
Guld medlem Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
Sendt: 06-Juli-2011 kl. 20:41 |
Det er muligt ja :)
|
|
KeWa
Sendt: 06-Juli-2011 kl. 20:45 |
Så er der vel ingen argumenter for IKKE at jailbreake oder was?
|
|
nekolas
Sendt: 06-Juli-2011 kl. 20:51 |
Umiddelbart ikke. Som nævnt i den anden iPad 2 jb tråd, så er det eneste negative vel hvis der sker fysisk skade på dit JB'ed device og den skal til reparation hos Apple. Tror ikke de tager imod den hvis de finder ud af at den er JB'ed
|
|
KeWa
Sendt: 06-Juli-2011 kl. 20:54 |
Jeg springer ud i det :)
|
|
jonaskp
Guld medlem Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
Sendt: 06-Juli-2011 kl. 21:03 |
I teorien ikke, nej. Det er dog værd at være opmærksom på at en stor del af programmerne i Cydia ligger netop der af en årsag: At Apple ikke vil tillade dem i App Store. Og hvorfor vil Apple ikke tillade dem? Fordi de piller ved indstillinger som Apple ikke mener at programmørerne skal pille ved. I nogle tilfælde fordi det kan føre til at enheden bliver ustabil, hvis den bliver brugt til ting den ikke er beregnet til. Det er dog ikke værre end at sålænge man er opmærksom på dette, så kan man foretage til- og fravalget løbende. Hvis man installerer noget der gør telefonen ustabil, så afinstallerer man det bare igen. Jeg har selv jailbreaket mine iphones lige siden min 3gs og har ikke haft større problemer, end at iPhonen til tider kan virke lidt sløvere hvis jeg kører en masse programmer som æder flere ressourcer end det er meningen.
|
|
KeWa
Sendt: 06-Juli-2011 kl. 21:04 |
Hmmm så har jeg installeret Cydia, og genstartet iPaden, men jeg får følgende fejlmeddelelse:
Øv øv. Hvad har jeg gjort galt? |
|
nekolas
Sendt: 06-Juli-2011 kl. 21:08 |
Der er nogle ads der dukker op i cydia, kan forestille mig at det er et problem som ikke har med dig at gøre. Kan du ikke trykke install oppe i højre hjørne?
EDIT: nå ja, vær også lige opmærksom på i beskrivelserne at den tweak eller app du kigger på også er understøttet af både det device og den version du kører med. Da jeg skulle installere en masse ting på min iPad 2 idag var det rimelig lige til at der var en tekst med version nummer krævet i grønt eller rødt alt efter om det matchede med min 4.3.3 ipad 2 Redigeret af nekolas - 06-Juli-2011 kl. 21:12 |
|
KeWa
Sendt: 06-Juli-2011 kl. 21:51 |
Jeg kunne godt installere på trods af fejlmeddelelsen.
Redigeret af KeWa - 07-Juli-2011 kl. 18:47 |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |