recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jbl sdp25
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jbl sdp25

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vice Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2015
Sted: Sorring, Danmar
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vice Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Jbl sdp25
    Sendt: 13-November-2015 kl. 01:15
Hej,

Er der nogen der kender nogen til Jbl Synthesis SDP25 surround processor??

Er den pengene værd?

Er den et bedre køb end Yamaha CX-A5100?

Jeg har en af hver (helt nye) på hånden og til samme pris men hvilken en af dem skal man vælge?? Jeg skal bruge den i en hjemmebiograf og til Ca. 85% film og 15% musik.

Jeg har ikke selv hørt nogen af dem og ved kun hvad jeg har læst, så håber nogle af jer derude har lidt mere kendskab til dem og kan give mig et godt råd.

Mvh. Vice
Til top
power Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér power Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 16:13
Jeg ville helt klart vælge Yamaha'en
Både hvad angår muligheder og lyd
Mvh Michael
Til top
vice Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2015
Sted: Sorring, Danmar
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vice Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2015 kl. 22:36
Hej, Er der slet ikke nogen derude der kender lidt til JBL Synthesis SDP25 og kan give mig lidt feedback på om den er værd at købe??

Mvh. Vice
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 02:07
Skriv til HTP for mere info.

På papiret er den totalt outdated ift Yamaha og øvrige processorer. Den lyder sikkert godt i 7.1 men har ikke mulighed for atmos og brugtsalgsværdien nærmer sig nul.
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 10:48
Hej

Har selv lige købt Yamaha'en, og den er virkelig fed ! Rigtig god lyd og masser af features.


/michael
Til top
vice Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2015
Sted: Sorring, Danmar
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vice Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 12:22
Hej, tak for hjælpen.

Mvh. Vice
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu