recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jeg glæder mig til Panasonic Aften med recordere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jeg glæder mig til Panasonic Aften med recordere

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 16:06
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har nu skrevet artiklen fra vores Pana-aften. Senere i dag sender jeg denne, sammen med et antal billeder, til Jens og Lars. Så mon ikke at artiklen kommer på forsiden i aftenTongue
Det lyder da spændende. Jeg har lige, fået sat min nye BD-afspiller til. Den ser altså lovende ud.Big smile
Jamen tillykke Flemming, købte du 500 modellenTongue
Nej, jeg fik BDT-320. Den ser spændende ud.
Det er ikke nok med, at se spændende ud, du har nu haft rigelig med tid til en uddybende brugeranmeldelseSmile
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

DT-320..
Det er ikke nok med, at se spændende ud, du har nu haft rigelig med tid til en uddybende brugeranmeldelseSmile

Aah, så lang tid har jeg heller ikke haft.Tongue
Nå, men ok. Jeg kan se at den er rigtig hurtig i opstart, både på blu-ray og dvd. Der sidder en føler i, som kan mærke når vi nærmer os, og så går den i opstartsmode. Det slår så fra igen, når man går væk. Lyden er som man er vant til, når man er vant til dts hd master med flere. Fjernbetjeningen, den skal jeg lige vænne mig til. De fleste ting kører over en touch fjernbetjening, og det er lidt anderledes. Jeg kan så heldigvis hente en app til iPhone/iPad, hvor der så kan laves om, så det er en almindelig remote. Jeg skal også lige vænne mig til, at der ikke er nogen skuffe, men kun en revne hvor disken skal ind.
Alt i alt, så tegner den til, at være fed.Big smile

Redigeret af flemming larsen - 17-April-2012 kl. 16:29
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 16:45

DT-320..

Aah, så lang tid har jeg heller ikke haft.Tongue
Nå, men ok. Jeg kan se at den er rigtig hurtig i opstart, både på blu-ray og dvd. Der sidder en føler i, som kan mærke når vi nærmer os, og så går den i opstartsmode. Det slår så fra igen, når man går væk. Lyden er som man er vant til, når man er vant til dts hd master med flere. Fjernbetjeningen, den skal jeg lige vænne mig til. De fleste ting kører over en touch fjernbetjening, og det er lidt anderledes. Jeg kan så heldigvis hente en app til iPhone/iPad, hvor der så kan laves om, så det er en almindelig remote. Jeg skal også lige vænne mig til, at der ikke er nogen skuffe, men kun en revne hvor disken skal ind.
Alt i alt, så tegner den til, at være fed.Big smile
Hold da op, det lyder ellers spændendeBig smile Det med "revnen" istedet for skuffen må da lige være dig, så du ikke får splittet den af andre familiemedlemmerLOL
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 20:18
Jeg blev også lidt fjern i tankerne, da jeg læste, at nu skulle en revne bruges istedet for skuffen.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 20:22

Jeg blev også lidt fjern i tankerne, da jeg læste, at nu skulle en revne bruges istedet for skuffen.
Ups. Ja, den kan nok misforstås. Det er typisk Kampus at gøre det.LOL Filmene skal bare ind på samme måde, som på PS3.Wink Altså i revnen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 20:23
Det er jo ikke anderledes end i bilens stereo anlæg og med en Wii
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 20:25

Ups. Ja, den kan nok misforstås. Det er typisk Kampus at gøre det.LOL Filmene skal bare ind på samme måde, som på PS3.Wink Altså i revnen.
Hi hi, nej så læser du forkert. Det er to helt adskilte sætninger med en smiley imellem. Ingen skumle bagtanker derLOL
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 20:30
Altså ikke et salgstrick fra Panasonic, for at fastholde de mandlige købere.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 20:57
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Ulle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Juli-2005
Point: 289
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 22:20
Det lyder jo lovende, når man som mig, har planlagt at købe et nyt TV i denne sæson. Smile
Til top
winberg2 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Januar-2011
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér winberg2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 08:19

Kunne nogen af jer, som deltog i arrangementet, registrere, om blæserne i plasma-modellen/modellerne støjede? Har et px80 (ved godt, jeg er bagud ;) ), men nyder, at der ikke er nogen blæsere i det. Men i år skal der nyt tv på væggen, og jeg vakler mellem WT50 og VT50. Men hvis blæserne ikke støjer i VT50, bliver det den model.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 08:40
Oprindeligt skrevet af winberg2 winberg2 skrev:

Kunne nogen af jer, som deltog i arrangementet, registrere, om blæserne i plasma-modellen/modellerne støjede? Har et px80 (ved godt, jeg er bagud ;) ), men nyder, at der ikke er nogen blæsere i det. Men i år skal der nyt tv på væggen, og jeg vakler mellem WT50 og VT50. Men hvis blæserne ikke støjer i VT50, bliver det den model.

Jeg er sikkert ikke den rette at spørge, for jeg synes ikke at jeg havde problemer med blæserlyd fra hverken VT20 eller VT30, hvor i mod blæseren fra min Samsung DVB-C boks hører jeg tydligt.

Men det korte og det lange, jeg havde øret helt oppe ved bagbeklædningen, hvor blæseren er placeret - og jeg kunne ikke høre blæserenSmile

Jeg fik i øvrigt fortalt af Panasonic, at blæseren faktisk kører konstant på VT50, når panelet er tændt.Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu