|
Jeg glæder mig til Panasonic Aften med recordere |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | ||||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er ikke nok med, at se spændende ud, du har nu haft rigelig med tid til en uddybende brugeranmeldelse
|
||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Aah, så lang tid har jeg heller ikke haft. Nå, men ok. Jeg kan se at den er rigtig hurtig i opstart, både på blu-ray og dvd. Der sidder en føler i, som kan mærke når vi nærmer os, og så går den i opstartsmode. Det slår så fra igen, når man går væk. Lyden er som man er vant til, når man er vant til dts hd master med flere. Fjernbetjeningen, den skal jeg lige vænne mig til. De fleste ting kører over en touch fjernbetjening, og det er lidt anderledes. Jeg kan så heldigvis hente en app til iPhone/iPad, hvor der så kan laves om, så det er en almindelig remote. Jeg skal også lige vænne mig til, at der ikke er nogen skuffe, men kun en revne hvor disken skal ind. Alt i alt, så tegner den til, at være fed.
Redigeret af flemming larsen - 17-April-2012 kl. 16:29 |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg blev også lidt fjern i tankerne, da jeg læste, at nu skulle en revne bruges istedet for skuffen.
|
||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ups. Ja, den kan nok misforstås. Det er typisk Kampus at gøre det. Filmene skal bare ind på samme måde, som på PS3. Altså i revnen.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er jo ikke anderledes end i bilens stereo anlæg og med en Wii
|
||||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
JeTex
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Altså ikke et salgstrick fra Panasonic, for at fastholde de mandlige købere.
|
||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
||||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||||
Ulle
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2005 Status: Offline Point: 289 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det lyder jo lovende, når man som mig, har planlagt at købe et nyt TV i denne sæson.
|
||||
winberg2
Junior bruger Oprettet: 01-Januar-2011 Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Kunne nogen af jer, som deltog i arrangementet, registrere, om blæserne i plasma-modellen/modellerne støjede? Har et px80 (ved godt, jeg er bagud ;) ), men nyder, at der ikke er nogen blæsere i det. Men i år skal der nyt tv på væggen, og jeg vakler mellem WT50 og VT50. Men hvis blæserne ikke støjer i VT50, bliver det den model. |
||||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Men det korte og det lange, jeg havde øret helt oppe ved bagbeklædningen, hvor blæseren er placeret - og jeg kunne ikke høre blæseren
Jeg fik i øvrigt fortalt af Panasonic, at blæseren faktisk kører konstant på VT50, når panelet er tændt.
|
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |