Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
smileguy
Junior bruger
Oprettet: 02-September-2008
Status: Offline
Point: 35
|
Sendt: 05-September-2008 kl. 18:32 |
tak for info :-)
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
MasterK
Bruger
Oprettet: 09-Februar-2006
Point: 96
|
Sendt: 06-September-2008 kl. 12:27 |
Takker for info, og den ER god nok, de har også fået nyt edb system (praktisk når man står for en stor opgave med at sende selektorer ud til den hungrende masse ;) )
|
klander
Guld medlem
Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 813
|
Sendt: 06-September-2008 kl. 12:48 |
dirtyjensen skrev:
Ja. Har også talt med dem i dag. De regner med næste uge, os der skal have byttet vores Sagrm 81 har første prioritet. Ialt 1600 stk skal sendes ud. |
Det lyder da godt, men første prioritet så havde vi haft dem den 2 sep, næ do vi kommer sku sidst i køen fordi vi kun skal give 500 kr for den
|
Med Venlig Hilsen
Kurt
|
HenrikJ
Junior bruger
Oprettet: 21-Maj-2007
Point: 39
|
Sendt: 06-September-2008 kl. 13:19 |
Det er da rart at vide at det er flere steder det er galt med levering. Elgiganten i Herning havde lige fået en sending i tirsdags men de måtte ikke udlevere dem før de havde fået grønt lys fra YouSee. I torsdags var svaret det samme hos dem. Den lokale Expert fik dem ikke før om 14 dage. TDC butikken talte ikke om de ikke kunne, men havde ikke flere hjemme. Men ok, alm butikker kommer nok ikke i første række. Det er bedre at ringe direkte til YouSee. Så sker der noget med det samme.
|
Henrik J
|
dirtyjensen
Junior bruger
Oprettet: 26-April-2007
Point: 31
|
Sendt: 06-September-2008 kl. 14:44 |
klander skrev:
dirtyjensen skrev:
Ja. Har også talt med dem i dag. De regner med næste uge, os der skal have byttet vores Sagrm 81 har første prioritet. Ialt 1600 stk skal sendes ud. |
Det lyder da godt, men første prioritet så havde vi haft dem den 2 sep, næ do vi kommer sku sidst i køen fordi vi kun skal give 500 kr for den
|
Ja ok. Det jeg mente at vi har første prioritet over dem der bestiller online fra yousee. My bad ![](smileys/smiley1.gif)
|
klander
Guld medlem
Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 813
|
Sendt: 06-September-2008 kl. 14:59 |
dirtyjensen skrev:
klander skrev:
dirtyjensen skrev:
|
Ja ok. Det jeg mente at vi har første prioritet over dem der bestiller online fra yousee. My bad ![](smileys/smiley1.gif)
|
Ja der har du nok ret, men jeg har nu lige pluselig ikke så travlt med at få den med alle de problemer folk har med den, Jeg mener at jeg i Aug sagde at vi med garanti blev "Betatester igen" og det ser ud til at holde vand desværre .
|
Med Venlig Hilsen
Kurt
|
abrinkk
Bruger
Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 56
|
Sendt: 07-September-2008 kl. 16:05 |
klander skrev:
dirtyjensen skrev:
Det lyder da godt, men første prioritet så havde vi haft dem den 2 sep, næ do vi kommer sku sidst i køen fordi vi kun skal give 500 kr for den |
Helt enig! Havde vi været det mindste prioriteret hos Yousee havde vi haft den d. 2. september. Men næh nej...
|
A. Brink
|
Brasch
Guld medlem
Oprettet: 14-November-2007
Point: 645
|
Sendt: 07-September-2008 kl. 18:39 |
med det bøvl der åbenbart er med boksen er jeg ikke specielt ked af jeg ikke har modtaget den endnu. Jo længere der går jo tættere er det på der kommer en opdatering og sagem 81 er da efterhånden begyndt at virke, så den vil jeg da gerne beholde indtil samsungen dur
|
abrinkk
Bruger
|
Sendt: 08-September-2008 kl. 14:57 |
Ser ud som om der heller ikke kommer nogen boks i dag!
|
A. Brink
|
skalbjerg
Bruger
Oprettet: 21-Juni-2006
Point: 140
|
Sendt: 09-September-2008 kl. 07:02 |
Kontaktede YouSee igår, de kunne ikke finde mit brev vedrørende ombytning til ny boks. De sender nu et nyt brev, som så skal returneres til dem, ak ja, det går bare så godt. De siger, at posten har smidt brevet væk......
Måske er der flere breve som de ikke har fået.
|
Skalbjerg
|
abrinkk
Bruger
|
Sendt: 09-September-2008 kl. 09:10 |
skalbjerg skrev:
Kontaktede YouSee igår, de kunne ikke finde mit brev vedrørende ombytning til ny boks. De sender nu et nyt brev, som så skal returneres til dem, ak ja, det går bare så godt. De siger, at posten har smidt brevet væk......
Måske er der flere breve som de ikke har fået. |
Er det for real?! Jesus Kristensen! Måske jeg også lige skulle forhøre mig om "posten" har smidt min returseddel væk...
|
A. Brink
|
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
|
Sendt: 09-September-2008 kl. 11:16 |
YouSee har dags dato oplyst, at der kan gå 2 - 3 uger, inden boksen bliver fremsendt.
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|