recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jonas er ikke sur Jonas er skuffet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jonas er ikke sur Jonas er skuffet

 Besvar Besvar Side  <1234 12>
Forfatter
Besked
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 08:30
Når du nu står med en blankocheck, så ville jeg da tage et smut forbi B&O og se på en 85" Avant.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 09:02
Hvis du er så utilfreds med nutidens TV-teknologi, så ligger løsningen lige for:

1001 Books You Must Read Before You Die

1001 Albums You Must Hear Before You Die

101 Most Beautiful Places You Must Visit Before You Die

Når du engang er kommet igennem de lister har TV-teknologien sikkert indhentet dine høje standarder men til den tid ønsker du måske slet ikke at se TV længere.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 09:52
Jonas, har du regnet med at gå ind i butikken og sige "indstil det perfekt for mig" og blive wow'et away? 

Et alternativ til en "Jeg er sur og skuffet" tråd kunne være, at researche lidt på diverse sites/bekendte, høre butikken om du må prøve det i hjemlige omgivelser, få det kalibreret af én der har kompetencerne og se om det opfylder dine behov. Hvis du synes det er sjovere at råbe og skrige, er det selvfølgelig også en vej at gå :)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 09:59
er ikke sikker på at der findes en god 85'' skærm.

Du bør gå projektor vejen med de store billeder.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 10:37
Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

Når du nu står med en blankocheck, så ville jeg da tage et smut forbi B&O og se på en 85" Avant.


Helt enig!

M.v.h.
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 14:20
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

Når du nu står med en blankocheck, så ville jeg da tage et smut forbi B&O og se på en 85" Avant.


Helt enig!

M.v.h.


Bare den ikke er mindre end de 80" projekter billede jeg har nu er første step nået. B&O dutter heller ikke.

79" tommer kan jeg måske lige gå med til.

Ellers må jeg slåsse med konen lidt endnu ;O) for jeg vil virkelig ikke gå så langt ned i billede kvalitet ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Yoda76 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Yoda76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 14:30
Hej Jonas
Jeg har også været på jagt efter en erstatning for min gamle pana px80 42 tommer. I min jagt besøgte jeg også en del butikker. Fona, hifiklubben, Bilka og Elgiganten. Min skuffelse var også stor. Dårlige glansbilleder hvor menneskernes hud flød sammen osv. Så nu beholder jeg min gamle strømsluger og nyder mine solceller og naturlige billeder. Jeg afventer et køb indtil der for alvor sker noget på tv-market.
Hilsen
Anders
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 14:43
Oprindeligt skrevet af Yoda76 Yoda76 skrev:

Hej Jonas
Jeg har også været på jagt efter en erstatning for min gamle pana px80 42 tommer. I min jagt besøgte jeg også en del butikker. Fona, hifiklubben, Bilka og Elgiganten. Min skuffelse var også stor. Dårlige glansbilleder hvor menneskernes hud flød sammen osv. Så nu beholder jeg min gamle strømsluger og nyder mine solceller og naturlige billeder. Jeg afventer et køb indtil der for alvor sker noget på tv-market.
Hilsen
Anders


Pyha frygtede det så må jeg jo bare overbevise konen om at anlægget skal tændes når der skal lyd på for et gammelt Pioneer 60" kuro har jo ikke digitaltuner og en Panaconis Proff skærm 80tommer har jo heller ikke tuner ;O/

Hilsen Jonas Bojer
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 14:54
Hvis man har en ordentlig fjernbetjening, er der ingen forskel i betjeningen, hvis man skifter skærm eller tilbehørsbokse.

Lintronic styrer!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 17:26
http://www.samsung.com/dk/business/business-products/smart-signage/general-display/LH85QMDPLGC/EN
Hvis det var mig som skulle gå fra projektor til skærm, ville jeg se efter et "rent" (proff ?) panel.... altså uden alt det skrammel som (tunere, lyd-moduler, spilplatforme, etc.) et TV er fyldt op med i dag Wink

Kender ikke det linkede Samsung, men måske noget i den retning (evt. fra Panasonic)

Bond Cool
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 17:34
Oprindeligt skrevet af bbond bbond skrev:

http://www.samsung.com/dk/business/business-products/smart-signage/general-display/LH85QMDPLGC/EN
Hvis det var mig som skulle gå fra projektor til skærm, ville jeg se efter et "rent" (proff ?) panel.... altså uden alt det skrammel som (tunere, lyd-moduler, spilplatforme, etc.) et TV er fyldt op med i dag Wink

Kender ikke det linkede Samsung, men måske noget i den retning (evt. fra Panasonic)

Bond Cool

Pris 76.564 kr Wink
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 18:58
Oprindeligt skrevet af BowieCool BowieCool skrev:

Oprindeligt skrevet af bbond bbond skrev:

http://www.samsung.com/dk/business/business-products/smart-signage/general-display/LH85QMDPLGC/EN
Hvis det var mig som skulle gå fra projektor til skærm, ville jeg se efter et "rent" (proff ?) panel.... altså uden alt det skrammel som (tunere, lyd-moduler, spilplatforme, etc.) et TV er fyldt op med i dag Wink

Kender ikke det linkede Samsung, men måske noget i den retning (evt. fra Panasonic)

Bond Cool

Pris 76.564 kr Wink
Og... ?
Folk på div. fora hyler op om dårlig kvalitet... men kvaliteten findes, og ja - kvalitet koster Wink

Bond Cool
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu