|
Jugglerq Hjemmebio, nu med PANASONIC 55" HZ1000 |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | |
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
uha ja min Pioneer var god i forhold til prisen den fik jo reference stemplet i sin klasse hos AREADVD.de
det ville være synd at sammenligne YAMAHA RX-V1067 med Pioneer VSX-919, Yamahaen har meget mere kraft overskud bedre stereo og surround lyd, mange federe features onscreen menu se billede, jeg havde ikke regnet med at jeg skulle have ny reciever nu da jeg egentlig havde droppet det, men fik solgt Pioneeren til en ok pris og så måtte jeg jo lede efter noget nyt heldigvis.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() Så stort tillykke
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Tak for det Hother. Redigeret af jugglerq - 31-Oktober-2010 kl. 10:46 |
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
|
|
![]() |
|
nitrotg du må gerne spørge om prisen, men jeg forbeholder mig retten til at holde prisen for mig selv, mit råd er skriv eller ring til KT og hør om de ikke har et godt tilbud til dig.
![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
Fair nok du ikke vil ud med det.. Var bare lidt nysgerrig på hvad jeg ville kunne få ham ned på.. Det var ikke fordi jeg ville løbe ned til sælgeren og slynge beløbet i hovedet på ham.. :)
Redigeret af nitrotg - 12-November-2010 kl. 15:37 |
|
![]() |
|
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
Du kan sagtens forhandle dig frem til 20% rabat hos KT , de er sultne nok til at sælge.
|
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|
![]() |
|
Redigeret af jugglerq - 26-April-2012 kl. 21:13 |
|
![]() |
|
Så har jeg lavet en opgradering af mit TV, og mit valg faldt igen på Panasonic denne gang etPanasonic TX-P42GT50Y jeg har lige sat det op, men et billede har jeg da taget. jeg glæder mig til at teste det, men min Kone syntes at det har bedre billede end mit nu solgte G20.
Redigeret af jugglerq - 27-April-2012 kl. 16:03 |
|
![]() |
|
Jamen hvor lækkert stort tillykke, og hvor det glæder mig, at du synes at du har fået et bedre billede. Og det bliver sikkert bedre, når dit TV er "Kørt" lidt til
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Tillykke! Ser godt ud! Et lille tip er at tage billedet uden blitz, det ser bedre ud
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |