recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jugglerq Hjemmebio, nu med PANASONIC 55" HZ1000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jugglerq Hjemmebio, nu med PANASONIC 55" HZ1000

 Besvar Besvar Side  <12345 8>
Forfatter
Besked
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2010 kl. 10:14
uha ja min Pioneer var god i forhold til prisen den fik jo reference stemplet i sin klasse hos AREADVD.de
det ville være synd at sammenligne YAMAHA RX-V1067 med Pioneer VSX-919, Yamahaen har meget mere kraft overskud bedre stereo og surround lyd, mange federe features onscreen menu se billede, jeg havde ikke regnet med at jeg skulle have ny reciever nu da jeg egentlig havde droppet det, men fik solgt Pioneeren til en ok pris og så måtte jeg jo lede efter noget nyt heldigvis.Thumbs Up samtidig har jeg kunnet lære alle knapperne fra yamaha fjbt til min Nad fjbt bare super.Smile
 
 

 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2010 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af jugglerq jugglerq skrev:

Så skete det, jeg fik et tilbud jeg ikke kunne afslå hos KT Radio og købte mig en ny  YAMAHA RX-V1067,

det må da siges at være en opgradering.Smile fra min Pioneer VSX-919, det bliver lidt underligt
at se et nyt navn i min HIFI familie.

Jamen du godeste- hvordan kunne du gøre det, skifte til et andet receiver fabrikatLOL Nej, det er sundt at prøve noget andet ind i mellem, og den ser jo lækker og fornuftig ud. Og jeg må så ekende, at netop Yamaha, faktisk er en af mine favoritter udi receivere.
 
Så stort tillykkeTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2010 kl. 10:43

Tak for det Hother.Tongue det hænger nu meget godt sammen i design samme ice blue display Yamaha`en er blank sort foroven så den passer sammen med min BLU-RAY afspiller, men jeg må sige at den reciever bare spiller godt, man er altid i tvivl om man har købt det rigtige, det er jeg ikke i tvivl om her.Smile

 
 


Redigeret af jugglerq - 31-Oktober-2010 kl. 10:46
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2010 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af jugglerq jugglerq skrev:

Så skete det, jeg fik et tilbud jeg ikke kunne afslå hos KT Radio og købte mig en ny  YAMAHA RX-V1067,

det må da siges at være en opgradering.Smile fra min Pioneer VSX-919, det bliver lidt underligt
at se et nyt navn i min HIFI familie.

 
 
Må man spørger hvad du fik den til :)
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2010 kl. 15:03
nitrotg du må gerne spørge om prisen, men jeg forbeholder mig retten til at holde prisen for mig selv, mit råd er skriv eller ring til KT og hør om de ikke har et godt tilbud til dig. Wink
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2010 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af jugglerq jugglerq skrev:

nitrotg du må gerne spørge om prisen, men jeg forbeholder mig retten til at holde prisen for mig selv, mit råd er skriv eller ring til KT og hør om de ikke har et godt tilbud til dig. Wink
Meget forståeligt. Man kan nemt komme lidt galt afsted, hvis mn udlevere en forhandler med en pris, som man har "Forhandlet" sig frem til - jeg udlevere heller ikke mine priserEmbarrassed 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2010 kl. 15:36
Fair nok du ikke vil ud med det..  Var bare lidt nysgerrig på hvad jeg ville kunne få ham ned på.. Det var ikke fordi jeg ville løbe ned  til sælgeren og slynge beløbet i hovedet på ham.. :)




Redigeret af nitrotg - 12-November-2010 kl. 15:37
Til top
MortenKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 751
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2010 kl. 18:05
Du kan sagtens forhandle dig frem til 20% rabat hos KT , de er sultne nok til at sælge.


Panasonic TX-P50ST50

Panasonic dvd S53

NAD 356 BEE med indbygget DAC

Sonos Connect

B&W DM685
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2010 kl. 13:27


Redigeret af jugglerq - 26-April-2012 kl. 21:13
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 21:10
Så har jeg lavet en opgradering af mit TV, og mit valg faldt igen på Panasonic  denne gang et
Panasonic TX-P42GT50Y jeg har lige sat det op, men et billede har jeg da taget. jeg glæder mig til at teste det, men min Kone syntes at det har bedre billede end mit nu solgte G20.
 
 
 


Redigeret af jugglerq - 27-April-2012 kl. 16:03
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 21:12
Jamen hvor lækkert stort tillykke, og hvor det glæder mig, at du synes at du har fået et bedre billede. Og det bliver sikkert bedre, når dit TV er "Kørt" lidt til Tongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 21:14
Tillykke! Ser godt ud! Et lille tip er at tage billedet uden blitz, det ser bedre ud Tongue
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu