|
Jugglerq Hjemmebio, nu med PANASONIC 55" HZ1000 |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Forfatter | ||||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Blot så I har lidt at reflektere over, så vil jeg oplyse om, det staves "refleksioner".
Håber det er noget, der sidder fast i fremtiden, så man ikke bliver blændet af alle reflekserne, eller er det "refleksionerne"... :)
Redigeret af Supergris - 05-Maj-2021 kl. 00:39 |
||||
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
||||
![]() |
||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5005 |
|||
Betyder formentlig at HZ1000 kan sende Atmos videre til AVReciever. På alle de Panasonic top TV jeg har haft med dobbelte tunere, har jeg kunnet se to flow TV kanaler samtidigt sidestillet i 16:9 format. Lyden følger den ene, og der der kan skiftes hurtigt frem og tilbage efter hvilken lyd man vil ha på.
|
||||
![]() |
||||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4656 |
|||
Som Munch nævner, så dækker det over, at HZ1000 kan sende Atmos-lyd videre til en soundbar eller receiver.
|
||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||||
![]() |
||||
Tom-H ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2017 Status: Offline Point: 83 |
|||
Okay tak, ved du hvad OS der er på dette TV, er det stadig Mozilla eller er det android ? En anden ting er der noget med at inhouse / tv anywhere / streaming ikke kan bruges med dette tv? Mit gamle pana TV der kan jeg bruge panasonic remote appen og swipe/share mine TV kanaler fra fjernsynet og over på mobilen. Nu har jeg yousee app hvor jeg kan se mine kanaler så det ik fordi jeg behøver det, synes bare det andet er smart og har brugt det nogen gange da der ikke er så lang forskydning på signalet som på yousee.
|
||||
![]() |
||||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4656 |
|||
Det er Firefox, som Panasonic har omdøbt til My Home Screen efter Mozilla kastede håndklædet i ringen.
Jeg er 100% ikke sikker mht. in-house streaming, men jeg tror, at stadig, at det er der.
|
||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||||
![]() |
||||
|||
Tror måske dette tv vil være bedre:
https://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1585021959 Problemet er bare at den ikke kan vise 2 tv kanaler samtidigt, man kan kun se en kanal mens man optager en anden. Lidt synd de har lavet det sådan, det fede er jo når man kan se 2 kanaler samtidig side om side. Har LG nogen andre som kan det ? Redigeret af Tom-H - 06-Maj-2021 kl. 13:09 |
||||
![]() |
||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5005 |
|||
Den har ikke dobbelt tuner. Så det der kan optages er det du ser. Og heller ikke nogen af 2021 modellerne der har. LG er et fantastisk TV til gamere. Panasonic er til os der går op i billedkvalitet.
Redigeret af Munch - 06-Maj-2021 kl. 15:27 |
||||
![]() |
||||
|||
Det var bare efter jeg læste test konklusionen af det panasonic TV inde på flatpanels, de skriver nemlig:
Redigeret af Tom-H - 11-Maj-2021 kl. 10:59 |
||||
![]() |
||||
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
|||
Til prisen på Panasonic lige nu ved Power - har jeg svært ved at se hvorfor man skulle købe andet tv?
(udover hvis man planlægger gaming) Henholdsvis 7 & 10k for de 2 OLED skærme (55"/65") - der er i min verden tale om fuld valuta for pengene :-)
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |