|
Juster dit kørselsfradrag nu - og undgå skattesmæk |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo, taget i betragtning af, hvor mange der ikke har været sendt hjem i produktionsvirksomheder. For øvrigt har jeg ikke haft kørselsfradrag i de sidste 18 år og har været hjemsendt i hele 6 dage i løbet af Coronaperioden..... Klaus
|
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har kørselsfradrag hver dag. Har været hjemsendt 4 dage, så det ændrer nok ikke det store. Og har da heller ikke hørt noget fra SKAT.
|
||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Interessant. Så grupperne: 1. Folk med arbejde i virksomheder som har sendt folk hjem og som ikke har angivet nedsat kørselsfradrag 2. Folk med arbejde i virksomheder som har sendt folk hjem og som HAR angivet nedsat kørselsfradrag. 3 Folk med arbejde i virksomheder som ikke har sendt folk hjem. Du synes ikke, at gruppe 1 er den gruppe hvor det er højst sandsynligt at finde 'fejlangivelser' imellem? Af ren nysgerrighed, har du et bedre bud på en udvælgelse?
|
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4265 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ændrer ikke det store, men du skal stadig huske at rette de 4 dage til på din årsopgørelse til næste år.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej. Klaus
|
||
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har også prøvet det på et tidspunkt. De undrede sig over at jeg ikke havde afholdt 5 ugers ferie og ville gerne have en forklaring på de ekstra ugers fradrag. Det fik de, og stillede sig tilfredse med svaret.. Der er omvendt bevisbyrde, derfor er det altid fint at have et kørselsregnskab hvis man f.eks. har skiftende arbejdspladser. Hammeren kan falde temmeligt hårdt! AV!
|
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
Ehlz
Super bruger Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Indlægget har intet med dette forum at gøre. Kan man også oprette en tråd der hedder " Husk at indberet håndværkerfradrag" eller "Husk at tilret jeres forskudsopgørelse hvis renten har ændret sig"?
Sektionen hedder Jura og ligger under Køb/salg. Beskrivelsen hedder "Forbruger køb. Love og regler." Redigeret af Ehlz - 21-Juni-2020 kl. 08:53 |
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Eller også skal jeg lade være - på den måde man bliver røvrendt af politikerne.
|
||
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kunne jo undlade at klikke på en tråd der hedder "Juster dit kørselsfradrag". Det er rigtigt at tråden ligger forkert, men den kan jo godt være en hjælp for nogen.
|
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
Ehlz
Super bruger Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Med det argument så må et forum efter din vurdering gerne bestå af 99% LORT, da man bare kan lade være med at klikke på det? Det er ligegyldigt om det hjælper nogen, det hører ikke hjemme i det her forum. Forstår godt at moderatorerne er ved at få nok. Tænk jer nu om.
|
||
Telemachos
Ny bruger Oprettet: 04-Juni-2012 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg forestiller mig at jeg kommer under mistanke for at snyde med kørselsfradrag. ALLE på min arbejdsplads har fået dikteret hjemmearbejde (med tidligst retur-til-arbejdsplads som det ser ud lige nu i juli engang, det forlænges formentligt eftersom det er en amerikansk-ejet biks og der køres med livrem og seler).
Anyways, jeg forestiller mig at min arbejdsgiver sætter kryds på samtlige medarbejdere har arbejdet hjemmefra i en periode i skats systemer. Jeg har fået det famøse brev i e-boks - dog er det sådan at jeg hos min arbejdsgiver står på den korte liste over folk der MÅ tage ind på arbejdspladsen (pga. opgaver til fysisk udstyr der kun kan tilgåes fra kontoret) - der er ingen logning over hvor tit jeg har været derinde, nogle uger har jeg været der stort set hver dag, andre uger mindre - så ja jeg har haft hjemmearbejdsdage, men det er umuligt at sige hvor mange, jeg kan kun lave et best-guess - men eftersom det bliver måske 50% af mit normale kørselsfradag for perioden så er det stadig "højt" i forhold til at jeg får et kryds med "virksomheden har arbejdet hjemmefra". Jeg ser ikke frem til at blive udtaget til ekstra kontrol...(ikke fordi jeg har tænkt mig at snyde, men det er tæt på umuligt at lave et helt korrekt bud på fradrag)
|
||
Pede8000
Funktioner
Tak(0)
|
|
AV! Der blev du lige sur! Yes, måske kunne de flytte den til "burger til bruger" . Der ville den passe fint! Vi er enige.
|
||
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |