|
JVC 2014 modeller. |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
submaniac
Super bruger Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var lige nøjagtig min plan, at købe en spectroradiometer probe og så "profile" min i1display pro. Jeg ville dog lige lære hvordan man kalibrerer først og det tager da lidt tid kan jeg se nu:)
|
||
submaniac
Super bruger Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så kom modelbetegnelserne.
The public name from the new Reference serie 2013-2014 seems to be DLA-X500, DLA-X700 and DLA-X900 (the X35 will stay). Two of those references can be found here :
Those Models will use the 6th generation of DLA Pannels : 1°4K@60 can be inputted 2°Extremely improved Dynamic range 3°New MPC 4°New Clear Motion Drive 5°Photo Mode 6°Mastered in4K for x.v.Color 7°6th Generation new D-ILA Chip 8°2 Memories for Pixel Adjustment 9°Auto Calibration on 5 series 10°Newly Application for Smartphone " Redigeret af submaniac - 27-August-2013 kl. 20:20 |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |