recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC 2014 modeller.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JVC 2014 modeller.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
submaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér submaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2013 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af submaniac submaniac skrev:

Købte bare i1display pro, virkede som den bedste begynder probe til en amatør som mig.

Det tror jeg bestemt også det er, uden at jeg har prøvet den. Der er ret mange proffer med begrænset budget der bruger en i1 Display Pro i kombination med en i1 Pro, på den måde at de kalibrerer Display'en op mod i1 Pro (som er et spectroradiometer og derfor mere uafhængigt af display typen) på det specifikke display, og så udfører kalibreringen med Display'en fordi den er hurtigere.

JVC softwaren fungerer mig bekendt kun med Spyder prober, som ikke har helt så godt et ry.

Det var lige nøjagtig min plan, at købe en spectroradiometer probe og så "profile" min i1display pro. Jeg ville dog lige lære hvordan man kalibrerer først og det tager da lidt tid kan jeg se nu:)
Til top
submaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér submaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 20:20
Så kom modelbetegnelserne.

The public name from the new Reference serie 2013-2014 seems to be DLA-X500, DLA-X700 and DLA-X900 (the X35 will stay). Two of those references can be found here :

Those Models will use the 6th generation of DLA Pannels :

1°4K@60 can be inputted
2°Extremely improved Dynamic range
3°New MPC
4°New Clear Motion Drive
5°Photo Mode
6°Mastered in4K for x.v.Color
7°6th Generation new D-ILA Chip
8°2 Memories for Pixel Adjustment
9°Auto Calibration on 5 series
10°Newly Application for Smartphone "

Redigeret af submaniac - 27-August-2013 kl. 20:20