|
JVC DR-MH30 fælles indkøb - anden halvleg |
Besvar | Side <12345 9> |
Forfatter | ||||
J.F.L
Guld medlem Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
Sendt: 29-Juni-2004 kl. 21:55 | |||
1: Panasonics timer sux - den optager kun hvis du husker at slå timeren TIL. 2: Nej - brug din gamle dvd-afspiller til det, eller køb en til 500 kr der er kodefri. 3: Ja, der er sikkert returret, det skal man jo give ved postordre/netsalg. Men dette tilbud er lige så meget en tjeneste fra Godpris's side, at du skylder dem kun at bestille hvis du er HELT sikker på du vil have JVC'en. |
||||
cwitt
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 493 |
Sendt: 29-Juni-2004 kl. 22:03 | |||
1. Har aldrig helt forstået den megen brok over denne timerfunktion. Det er da ikke værre end på alle videomaskiner hidtil, hvor maskinen også skulle "afleveres i timer-mode" 2. Er der noget specielt i vejen med at ønske den kodefri ? 3. Jovist er det da en tjeneste/tilbud, men ingen forhandler sælger vel noget for sine blå øjnes skyld ? Jeg kunne forestille mig at træffe mit valg ud fra netop det gode tilbud, og så håbe den tilfredsstiller mine ønsker...men man ved jo aldrig ! |
||||
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126 |
||||
Auri
Super bruger Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Sendt: 29-Juni-2004 kl. 22:08 | |||
Jeg er klar på et eksemplar af JVC DR-MH30. Er det for sent at melde sig til 2. runde og hvornår er den endelige pris klar!!!
AURI |
||||
J.F.L
Sendt: 29-Juni-2004 kl. 22:10 | |||
1 - Ideen med at skulle huske at slå timeren TIL stammer tilbage fra gamle dage!! ;) hvor man kunne risikere at overskrive et videobånd, og derfor skulle bekræfte man ville timer-optage. Med en HDD giver det ingen mening, at recorderen ikke bare optager, for den sletter ikke noget, den ikke må. Det er et kæmpe irritationsmoment. 2 - Nej det er da fint at ønske den kodefri. Jeg gider bare ikke have at der skal rodes med firmwaren i MIN recorder til 7000 kr. Jeg har en DVD-afspiller til 800 kr som er kodefri, den bruger jeg til Region 1 film (og alle andre forøvrigt). 3 - Selvfølgelig gør de det ikke for deres blå øjnes skyld. Omvendt gør de et stort arbejde for at du kan spare de 3000 kr den koster mere i Fona når/hvis de får den. Redigeret af J.F.L |
||||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Sendt: 29-Juni-2004 kl. 22:17 | |||
|
||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Sendt: 29-Juni-2004 kl. 22:22 | |||
|
||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||
Ebbe
Junior bruger Oprettet: 09-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
Sendt: 29-Juni-2004 kl. 22:30 | |||
Ok, så kommer jeg ind fra sidelinien. Skriv mig på til et eksemplar, og den er 100%. Kunne godt tænke mig en flok DVD-ram med samtidigt, men jeg går ud fra, at indkøb sker via godpris.dk som sidst. MVH Ebbe
|
||||
J.F.L
Sendt: 29-Juni-2004 kl. 22:34 | |||
Nu går det godt nok hurtigt da |
||||
Ebbe
Junior bruger Oprettet: 09-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
Sendt: 29-Juni-2004 kl. 22:37 | |||
[/QUOTE] Nu går det godt nok hurtigt da [/QUOTE] Absolut ikke, jeg har ærgret mig gul og blå siden der blev lukket for første runde, så hurtigt ??? Ikke mig, hehe.
|
||||
J.F.L
Sendt: 29-Juni-2004 kl. 22:40 | |||
OK - jeg hentydede mere til at der er kommet 5-6 stykker til i aften Men hvorfor kom du ikke med i 1. runde? |
||||
Ebbe
Sendt: 29-Juni-2004 kl. 22:41 | |||
Har kun en undskyldning, tænkte for længe...
|
||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 29-Juni-2004 kl. 22:43 | |||
Hej Carsten
Jep, men disse Panasonic modeller er multi-funktions maskiner, som kan meget andet end at optage fra timer og afspille det igen, hvis blot de fik lov af softwaren. En af de ting man hurtigt bliver glad for, når man har en harddisk-optager, er at sætte den til at optage ynglingsudsendelserne ugen igennem. Dertil måske en nyhedsudsendelse eller to dagligt, blot så man altid lige kan trykke play og få en update på hvad der er sket ude i verden. For at kunne optage alle disse faste ting skal den stå i timer-mode. Men står den i timer mode kan man ingenting, udover at afspille. Man kan ikke bruge timeslip, pause tv-programmer, eller blot starte en improviseret optagelse af et program man lige ser starte. Man kan heller ikke umiddelbart overspille en optagelse fra harddisk til DVD, ihvertfald ikke realtime. Så det at man skal huske at tage den ud af timer-mode, og huske at sætte den tilbage i timer-mode hele tiden, hører ikke hjemme i et ellers fint multifunktions apparat som en Panasonic harddisk-optager. Denne forældede måde at håndtere timeren på, er kun noget som Panasonic stædigt holder fast ved i den europæriske model. Køber du en DMR-E85 i USA, så får du den lækreste timer-funktion med EPG (elektronisk program guide) og en timer som altid er i live uanset hvad apparatet ellers laver. /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||
Besvar | Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |