|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
|||
Hej Lars,
Jeg synes det ser godt ud med dine opdateringer med billederne ![]() Jeg har sendt en note til Brian, for lige at få afklaret at den vejl. pris rent faktisk er 10.995,- samt om der er noget vedr. 16:9 opsæt jeg har overset (det undrer mig at de resulterende MOD/MPG optagelser alle registreres som 4:3 format). Skal vi vente på svar før vi slipper anmeldelsen løs? /Lars |
||||
Redaktør, recordere.dk
|
||||
![]() |
||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||
Må vi nok hellere - selvom det kunne være sjovere at slippe den løs nu Siger manualen noget om 16:9 ? /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||
![]() |
||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||
Hej Lars Jeg har fundet manualen på svensk her: http://se.jvc-service.net/public/ Det er den øverste som er den egentlige manual. Den der står dansk udenfor er en form for redigeringsvejledning på flere sprog. /Lars Redigeret af Lars - 06-August-2006 kl. 21:27 |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hej Lars Smed lige nogle billeder ind af batterierne. Det store batteri er noget af en klods /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
||||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
|||
Hej Lars,
Brian har vist stadig ikke fået læst min note til ham.. (kan jeg se af min udbakke).
Jeg har tidligere spurgt Brian efter en PDF udgave af den danske manual, men hans svar var, at den endnu ikke var tilgængelig (og han sendte mig derfor den engelske udgave). Den danske manual medfølger (selvfølgelig) kameraet i papir-udgave.
Der ligger et løs-ark i æsken, som informerer om uhensigtsmæssigheden med 16:9 format optagelser i forhold til 4:3 format TV:
Nogenlunde samme ordlyd er at finde i manulen på side 20 (her nænves noget om at billedet strækkes lidt i lodret retning på 4:3 format TV). Dog synes jeg at det er for ringe at optagelserne ikke blot angives som 16:9 så DVD'er bliver dannet korrekt (for de vil også blive dannet med forkert proportions-angivelse) samt at 4:3 og 16:9 TV ville have en mulighed for at skifte automatisk til 16:9 (jeg formoder at et 16:9 TV ville håndtere billedet som 4:3 og derfor også manuelt skulle skiftes til 16:9 visning).
Ja, det synes jeg dog er tilfældet for de fleste video-kameraer - sådan nogle kameraer er strømslugere... ![]() /Lars |
||||
Redaktør, recordere.dk
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg kan lige se af de autosvar der kommer tilbage på seneste nyhedsbrev, at han holder ferie frem til d. 28/8. Derfor kigger han sikkert forbi ind imellem herinde, men han er ikke på kontoret og kan være bortrejst. /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
||||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
|||
Den er fremragende! Synd at fælleskøbet er slut, da kunne nok have solgt et par ekstra kameraer (selv om det jo ikke er meningen med et kamera). /Michael |
||||
mvh MichaelS
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hej Lars Så er de seneste billeder lagt ind. Men jeg har nok udgivet den når du læser dette. Brian holder ferie. Der er auto-svar på hans mail og har ikke været forbi forummet mandag. Så jeg syntes vi skal sende den ud til brugerne. /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hej Alle Og så slap den ud /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hej,
Helt fint - Brian har heller ikke læst min post endnu (så må jeg tage øretæverne når han kommer hjem Thorvald har iøvrigt heller ikke være på sitet i en uges tid - mon de er på ferie sammen i Japan ?! /Lars |
||||
Redaktør, recordere.dk
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Det er min beslutning - så hvis der er noget brok henviser du bare til mig /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ha ha, Brian er her igen. Skriver i forummet og har lagt en kommentar til anmeldelsen. /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |