recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC LT-37M60 - Erfaringer m.m.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJVC LT-37M60 - Erfaringer m.m.

Besvar Besvar Side  <1 8910
Forfatter
Besked
DrRetina Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Maj-2006
Status: Offline
Point: 279
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2006 kl. 17:02

Oprindeligt skrevet af BrianJVC BrianJVC skrev:

Det vil sige at du mener ikke at film på DVD er indspillet i 24 fps?

Du har du fået den vendt fra at sige at filmen lagres i 24 fps på DVD, til at jeg ikke mener at film er indspillet i 24 fps?? jeeez

Nu er det ikke for at være fræk, men du arbejder professionelt med TV og billedmedier ikke???

Redigeret af DrRetina - 09-Juni-2006 kl. 17:03
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Point: 7912
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2006 kl. 19:08
Oprindeligt skrevet af Flemmings Flemmings skrev:

Billedkvaliteten (mht. f.eks billedstøj og pixellering, slør/efterslæb - er der intet, lidt eller meget, farver - er de naturlige altid, kontrast i specielt mørke passager) for hhv.:
  • Den indbyggede tuner
  • Almindelig DVD
  • 720p- og/eller 1080i-signal

Har LT-37M60 egentlig ikke MaxxBass? Giver det noget på lydsiden?

Så vidt jeg indtil nu har set, er der absolut intet slør / efterslæb, ingen billedstøj (hvad du så end helt præcis mener hermed), og ingen pixellering. Farverne ser for mig at se fine og naturlige ud og umiddelbart ser billedet også godt ud ved mørke passager. Jeg ved ikke helt om det f.eks. kan være sådan noget du mener - men f.eks. personer med sort hår - da er er håret ikke bare en sort klat, men man kan godt se nuancer og lyse nuancer fra lys. Disse ting gælder både for indbygget tuner og for DVD. Mht. 720p og/eller 1080i signaler har jeg ikke testet opskaleringen fra DR-MH300 ret meget. Jeg tror ikke man vil kunne se nogen særlig forskel. Men måske mener du HD-film signaler og det har jeg ikke mulighed for at teste. LT-37M60 har ikke Maxxbass, men jeg vil mene den indbyggede højtalere har en ganske god lyd - fuldt ud god nok til at man ikke behøver tænde for receiveren, hvis man ikke lige gider.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Flemmings Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Oktober-2003
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2006 kl. 13:42
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

... Jeg ved ikke helt om det f.eks. kan være sådan noget du mener - men f.eks. personer med sort hår - da er er håret ikke bare en sort klat, men man kan godt se nuancer og lyse nuancer fra lys...

Tak for svaret! Jo, det var lige netop det, jeg mente. Og det lyder rigtig godt, at den også er stærk i mørke passager.

Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2006 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af DrRetina DrRetina skrev:

Oprindeligt skrevet af BrianJVC BrianJVC skrev:

Det vil sige at du mener ikke at film på DVD er indspillet i 24 fps?

Du har du fået den vendt fra at sige at filmen lagres i 24 fps på DVD, til at jeg ikke mener at film er indspillet i 24 fps?? jeeez

Nu er det ikke for at være fræk, men du arbejder professionelt med TV og billedmedier ikke???

Du har selv udtalt det tidligere, så jeg vender ikke noget.

Jeg arbejder med konsum produkter, kan ikke vide alt om det, men lærer nyt hverdag, har du overvejet det samme måske

JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2006 kl. 11:53

Vi har en skærm der idag understøtter gengivelse af 1080/24psF i 48Hz.

Modellen er vores professionelle model GM-H40L1G, den understøtter 48 Hz både via komponent og DVI ud.

Dete eneste der er ulempen er at for at få opløsningen via DVI skal man investere i et board til indbygning i skærmen, det koster en jetjager.

GM-H40L1G koster 29999,- i udsalg og IF-C21HDG boardet koster ca. 21.000,- i udsalg.

http://www.jvcpro.co.uk/item/index_html?item=GM-H40L1G

JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top

Besvar Besvar Side  <1 8910

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu