Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
steenm
Bruger
Oprettet: 05-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 221
|
Sendt: 02-Juni-2006 kl. 07:40 |
Når man søger på EDBPriser finder man 3 modeller af 37M60.
37M60,37M60BU og 37MZU.
Hvad er forskellen på dem? Er det farven?
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Thorvald
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2004
Point: 7912
|
Sendt: 02-Juni-2006 kl. 07:49 |
37M60 er en generel betegnelse - BU er vistnok den farve jeg har - sølv+sort, mens ZU er den helt sorte model.
|
Med de venligste hilsener
Thorvald.
|
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
|
Sendt: 02-Juni-2006 kl. 07:57 |
Hej!
Nydeligt tv der.Og tak for de fine billeder,men er der ikke lidt reflekser i den?
Det er da også underligt at alle skal lave PIANO-SORT....det er ikke så hensigtsmæssigt m.h.t uønskede reflekser.
|
Thorvald
Guld medlem
|
Sendt: 02-Juni-2006 kl. 08:06 |
Reflekserne er absolut ikke generende - heller ikke i piano-lakken - nu ses det tydeligt på det nederste billede, fordi billed-retningen er ud mod den side af stuen hvor der er glas i hele væggen ud mod en (lukket) altan også med glas. Jeg har i hvert fald ikke følt mig generet af det.
|
Thorvald.
|
Skovtrold
Bruger
Oprettet: 14-December-2005
Point: 111
|
Sendt: 02-Juni-2006 kl. 08:11 |
Jeg kan tilføje at jeg har det samme TV, hvor der om eftermiddagen kommer meget lys ind på. Og jeg har aldrig været generet af genskin fra skærmen (eller rammen for den sags skyld)
|
JVC DR-MH300 JVC RX-D701 B&W MT20 JVC LT-32X70
|
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
|
Sendt: 02-Juni-2006 kl. 08:50 |
Bendix skrev:
Det kunne være lidt spændende at høre nogle sammenlignings meninger med personer der har set dem begge.
Clear Motion Drive hvordan virker det? opskalerer det billedet til hd? Hvordan ser det ud med pixelleringer ved tv?
|
Jeg har ligesom Thorvald set dette TV hos JVC. Det står virkeligt flot og har faktisk et væsentligt bedre billede end de kæmpe skærme som JVC også sælger. De er nu også gode dog ikke på højde med denne model. Lyden er også god i disse modeller. JVC har desuden en X model, som har helt smalle kanter, den er også spændene.
i forhold til 9830 er jeg dog ikke i tvivl, 9830 er lige en klasse over. Men hvis du ønsker et 37" til max 20k, så er JVC et virkeligt godt bud.
|
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
|
Sendt: 02-Juni-2006 kl. 10:05 |
Hej!
personligt ville jeg overveje den,men kun hvis den kommer i en større version(42" eller større)....mon det sker?
|
grawsom
Bruger
Oprettet: 07-Oktober-2005
Sted: Holbæk, Danmark
Point: 79
|
Sendt: 02-Juni-2006 kl. 20:39 |
Tillykke med den nye flimmer til Thorvald.
Jeg glæder mig også, for jeg går og venter på et magen til. Så når jeg har leget lidt med det kan det jo være jeg smider et par kommetarer. Skal også køre Xbox360 på denne, istedet for at køre det på et Dell 2600 som jeg har på mit kontor - som jeg forøvrigt er meget glad for - flot og skarpt billede.
|
cwitt
Super bruger
Oprettet: 20-Juni-2004
Point: 493
|
Sendt: 03-Juni-2006 kl. 00:15 |
Lækkert TV....det JVC!
Er selv tæt på at købe samme, men har også Pana 37PV60 i tankerne.
Nogen der umiddelbart har erfaring med fordel/ulemper ml. disse to TV?
Skal bl.a også bruge det til at vise fotos fra PC, og de skal stå tip top!
|
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126
|
lrev
Guld medlem
Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
|
Sendt: 03-Juni-2006 kl. 08:12 |
Hej!
Til foto,og du er kritisk-......så skal det være LCD,klart!
Leo.
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
terrafox
Ny bruger
Oprettet: 22-September-2005
Point: 4
|
Sendt: 03-Juni-2006 kl. 08:31 |
Hej
Jeg har netop modtaget dette TV og jeg må sige at det står virkelig flot selv på mit analoge kabeltv. Med en DVD som input bliver det naturligvis endnu bedre, så indtil videre er jeg meget tilfreds med mit nye tv.
Havde også overvejet pv60 men designet og burnin problemer på plasmaer gjorde at jeg valgte 37m60 selvom det er noget dyrere. Ved godt at det efterhånden ikke skulle være det store problem med de nye plasma, men jeg synes alligevel at have hørt om nogen der har fået det på selv helt nye plasmaer. Synes også at det ville ødelægge noget af oplevelsen ved et nyt tv hvis man de første rigtige timer hele tiden skal tænke over at undgå burnin.
Så alt i alt er jeg indtil videre meget tilfreds med mit valg![](smileys/smiley1.gif)
|
Thorvald
Guld medlem
|
Sendt: 04-Juni-2006 kl. 18:38 |
Billedkvalitet på fjernsynet fra optagekvalitet på DVD-optageren.
Nu har visse af os ind i mellem haft nogle interessante diskussioner om optagekvalitet på DVD-optageren. Jeg har hårdnakket holdt på at EP-mode og endda omkring 400 minutter på én DVD (f.eks. 10 afsnit af en serie) - havde en ganske udmærket billedkvalitet på fjernsynet. "I" mente så at jeg ville blive skuffet over billedkvaliteten når / hvis jeg skiftede fra mit 28" CRT til en større fladskærm.
Nu har jeg lige for testens skyld kigget på et par eller 5 minutter af CSI Las Vegas afsnit 1, der ligger på en DVD, hvor jeg har indspillet 10 afsnit - og jeg må sige "wow", der blev Jeres formaninger til skamme. Ligeledes med f.eks. Smallville optaget i EP-mode. Billedkvaliteten er der ikke noget at sige noget dårligt om.
Supergodt fjernsyn.
Hvad skal jeg sige om mit nye fjernsyn - kvali, kvali, kvali, KVALITET! Antennesignal står flot på skærmen, DVD endnu bedre, gamle DVD-optagelser i EP-mode eller lidt ringere står fint. Sortniveau - umiddelbart ser sort, sort nok ud til mig - jeg overvejer dog at lave en test med nogle billeder med de rene farver fra RGB og CMYK skalaen. Ingen slør, efterslæb eller lignende, ingen pixellering, kun et flot billede. Derudover løfter det flotte design oplevelsen yderligere. Jeg er godt tilfreds med at jeg ventede to - tre måneder for at få det i sølv+sort designet!! Om jeg skriver en anmeldelse af fjernsynet? Måske og måske ikke - for hvad er der næsten at teste? Og derudover kunne jeg risikere at blive beskyldt for at skamrose et fjernsyn uden at have den fornødne baggrundsviden / erfaring fra andre fladskærmsfjernsyn - og jeg kunne igen blive beskyldt for at være en JVC fanatiker, der siger at intet andet end JVC dur.
Men - efter min ydmyge mening - så er dette fjernsyn i TOPKLASSE. Intet mindre.
![](smileys/smiley1.gif)
|
Thorvald.
|