|
JVC nægter pink stripe-reparation |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
Rønnest ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg synes, at JVC kommer med et rigtig godt løsningsforslag. Har selv en HD550, så du kan jo bare få min og så får jeg din defekte inkl. muligheden for X35 til halv pris. Jeg er frisk
![]() Hilsen Rønnest
|
||
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
|
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
|
Uanset at det er til egen fordel, synes jeg det er virkelig god stil.
![]() |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6381 |
|
Har lige fået mail fra forhandleren, der er i kontakt med JVC
Jeg spørger, om problemet med pink stripe er løst i de nye modeller
Svaret: Ja, det er det
Ikke noget om hvordan... det er ikke helt uvæsentligt
![]() Mulighed 1: Få min HD550 tilbage, gå tilbage til et 16:9-lærred (fra 21:9) og zoome lidt ud, så striben forsvinder i velcroen på kanten
Mulighed 2: Købe en X35 til halv pris... og så måske om et par år få samme fejl
Mulighed 3: Sige f#ck you til JVC og helt opgive at have projektor, købe en 55" fladskærm til BD og så ellers gå meget mere i biffen som før jeg fik min første projektor for 10 år siden
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
|
Betyder det så at de vedkender at problemet eksisterer. Det lyder som om de gør? MVH |
||
![]() |
||
Rønnest ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 679 |
|
Mulighed 4:
Hilsen Rønnest
|
||
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
|
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|
øhh - for en stripper??? |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
|
Det kan man vel bare betale sig fra
![]() |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6381 |
|
Ny update: JVC siger, at indmaden er helt nyudviklet, og nærmere kommer vi ikke
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|
Mulighed 2 uden at forvente fejl. eller mulighed 4, så får i begge noget ud af det ![]() IMO
|
||
![]() |
||
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
|
må nok indrømme køb den nye projekter, du bliver træt af at leve uden..
Og selv tv har haft problemer.. kan da huske næsten alle gamle PV60´ere eller hvad den nu hed, havde purple snakes i vildskab..
Og der købte folk da stadig panasonic efter dette.
|
||
![]() |
||
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
|
Det var nogle dyre lærepenge
![]() Gensalgsværdien på den generation af JVCprojektorer må også formodes at droppe ganske betydeligt hvis det udvikler sig til en større forum-storm. MVH Redigeret af tvkartoffel - 24-Januar-2013 kl. 13:58 |
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
|
JVC laver da fine produkter, men alt support derfra stinker og har altid gjort det..
|
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |