recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC nægter pink stripe-reparation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JVC nægter pink stripe-reparation

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Rønnest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 679
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rønnest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 11:32
Jeg synes, at JVC kommer med et rigtig godt løsningsforslag. Har selv en HD550, så du kan jo bare få min og så får jeg din defekte inkl. muligheden for X35 til halv pris. Jeg er frisk Wink

Hilsen Rønnest
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af Rønnest Rønnest skrev:

Jeg synes, at JVC kommer med et rigtig godt løsningsforslag. Har selv en HD550, så du kan jo bare få min og så får jeg din defekte inkl. muligheden for X35 til halv pris. Jeg er frisk Wink

Hilsen Rønnest

Uanset at det er til egen fordel, synes jeg det er virkelig god stil.Thumbs Up
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 11:59
Har lige fået mail fra forhandleren, der er i kontakt med JVC
Jeg spørger, om problemet med pink stripe er løst i de nye modeller
Svaret: Ja, det er det
Ikke noget om hvordan... det er ikke helt uvæsentligt Wink

Mulighed 1: Få min HD550 tilbage, gå tilbage til et 16:9-lærred (fra 21:9) og zoome lidt ud, så striben forsvinder i velcroen på kanten
Mulighed 2: Købe en X35 til halv pris... og så måske om et par år få samme fejl
Mulighed 3: Sige f#ck you til JVC og helt opgive at have projektor, købe en 55" fladskærm til BD og så ellers gå meget mere i biffen som før jeg fik min første projektor for 10 år siden
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Point: 1998
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvkartoffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Betyder det så at de vedkender at problemet eksisterer. Det lyder som om de gør?

MVH
Til top
Rønnest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-April-2006
Point: 679
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rønnest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 12:23

Mulighed 1: Få min HD550 tilbage, gå tilbage til et 16:9-lærred (fra 21:9) og zoome lidt ud, så striben forsvinder i velcroen på kanten
Mulighed 3: Sige f#ck you til JVC og helt opgive at have projektor, købe en 55" fladskærm til BD og så ellers gå meget mere i biffen som før jeg fik min første projektor for 10 år siden

Mulighed 4:
Oprindeligt skrevet af Rønnest Rønnest skrev:

Hilsen Rønnest

Hilsen Rønnest
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Og det er selvfølgelig kun gas. Jeg skulle helst ikke være foruden min X30 i så meget som en dag.

øhh - for en stripper???
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 12:57
Det kan man vel bare betale sig fra
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 13:07
Ny update: JVC siger, at indmaden er helt nyudviklet, og nærmere kommer vi ikke
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 13:24

Ikke noget om hvordan... det er ikke helt uvæsentligt Wink

Mulighed 2 uden at forvente fejl.
eller mulighed 4, så får i begge noget ud af det Wink
IMO
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 13:25
må nok indrømme køb den nye projekter, du bliver træt af at leve uden..

Og selv tv har haft problemer.. kan da huske næsten alle gamle PV60´ere eller hvad den nu hed, havde purple snakes i vildskab..

Og der købte folk da stadig panasonic efter dette.
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Point: 1998
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvkartoffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 13:49
Det var nogle dyre lærepenge Ouch Uanset hvad du gør så ender du med at skulle have en masse penge op af lommen. Alternativet, at overtage en brugt projektor, uden garanti, der potentielt får samme fejl lyder i mine øre som opskriften på et selvmål. Med den mængde rapporter der kan findes på avsforum om det her ville jeg holde mig langt væk. Specielt hvis JVC ikke vil erkende at der i det hele taget er et problem eller er indstillet på at gøre noget ved det.
Gensalgsværdien på den generation af JVCprojektorer må også formodes at droppe ganske betydeligt hvis det udvikler sig til en større forum-storm.

MVH

Redigeret af tvkartoffel - 24-Januar-2013 kl. 13:58
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 13:54
JVC laver da fine produkter, men alt support derfra stinker og har altid gjort det..

Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu