|
K: Surround Reciever |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Skinner73 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-November-2014 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-November-2014 kl. 09:04 |
|
Hej Recordere. Jeg er endeligt kommet i eget hus og er nu ved at købe en 60" plasma til ungernes Wii/PS2/xbox360 og mediacenter via pc. Denne skærm har dog kun een hdmi indgang. https://www.komplett.dk/lg-60-plasma-tv-60pb560v/817586 Er der nogen der har en fornuftig Surround Reciever der kan håndterer component upscaling de evt vil af med? Jeg har kigget lidt efter en onkyo 609 men ved ikke om den kan? Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
scantek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 677 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hejsa
Jeg har en Integra 80.2 som jeg skal sælge - kan det have interesse ? Mvh. Michael
|
||
![]() |
||
kjeld69 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
|
Tjek min annonce jeg har en Onkyo TX-NR 929 til salg
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Baseret på ONKYO's fejlhistorik, indenfor de seneste 3-4 år, så ville jeg gå udenom dem! Hvor meget vil du give for en receiver? Hvis dit budget er 3.500,-, så er det absolut bedste bud, en YAMAHA RX-A830! Sprit ny, 3 års garanti, og Component/Composit opskalering af 480i/576i signal, til 1080p på HDMI-udgangen. http://www.pricerunner.dk/pl/96-2895278/Forstaerkere-og-Receivere/Yamaha-RX-A830-Sammenlign-Priser?q=rx+a830&ref=redirect&search=rx+a830&sort=4 M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 14-November-2014 kl. 12:20 |
||
![]() |
||
Skinner73 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-November-2014 Status: Offline Point: 3 |
|
Tak .. Var ikke klar over onkyo problemerne.
Jeg kan godt se den Yamaha RX-A830 har det jeg efterspørger. Bør man holde sig fra brugtmarkedet? Jeg havde håbet på noget godt brugt til 1-2 kkr. Fruen skal i Ikea på lørdag og den slags koster også ;) |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Der er meget elektronik i en surroundreceiver, så det kan jo selvfølgelig give problemer. Og der kan være forskel fra mærke til mærke, hvor mange problemer der er. Generelt siger min brancheerfaring, at Yamaha generelt fungerer godt - og fejlfrit - i årevis.
Uha, i den prisklasse - hvis du skal have med opskalering - så tror jeg at det bliver noget forholdsvis gammelt. M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Ok.. så bliver det nok en ny RX-A830... den har de også hos komplett.dk til 3499,-
Det skal så lige formuleres til konen. Så kan hun vælge tv møbel i ikea :) God Weekend
|
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
|
Det er er nem opgave, det var jo til børnene der skulle indkøbes, og dem vil du kun det bedste. Så den bliver nem at sælge til konen, og endnu nemmere, hvis et barn står i baggrunden med tårer i øjnene, når deres mor i starten hælder til det billigste indkøb.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
|
Nu har jeg selv plasma, men jeg ville være betænkelig ved risikoen for burn-in, når fjernsynet skal stå i et børneværelse forspændt Wii og en pc.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/KDL60W605BBAE/sony-60-smart-tv-med-wi-fi-kdl60w605b?scid=ext_news_uge46_KDL60W605BBAE#tab-specs Elgiganten har sat 200 styk af dette tv til salg for kr. 5.999,- og jeg vil mene, at det vil egne sig bedre end en plasmaskærm ved den påtænkte brug. Tests af 605-serien: (Edit: Dette tv har endvidere en ret hurtig responstid ved spil og har endvidere 4 HDMI-stik.) http://www.hdtvtest.co.uk/news/kdl40w605b-201404233740.htm http://www.trustedreviews.com/sony-kdl-40w605b-review Men der er selvfølgelig kr. 1.500 at spare ved at gå med den LG ved Komplett.dk Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 15-November-2014 kl. 11:12 |
||
![]() |
||
|
Jeg er enig i den ovenstående. Derudover er der jo et lidt lavere strøm forbrug, på LCD'en. Det betyder også 2-400,- om året i merforbrug, på plasma'en. Så det giver i sidste ende en mindre besparelse på LG'en. M.v.h. |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
|
Dine børn får lige det de vil have ? Og en lille tåre i øjenkrogen, så er problemet med deres mor ang. prisen løst ? Er det sådan dit indlæg skal forstås ?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |