Thomas...c skrev:
Henrik B. skrev:
Thomas...c skrev:
HenrikStevn skrev:
Kampus skrev:
Præcis! Du missionerer noget andre har fundet ud af, fordi du tror på at det er den endegyldige sandhed, og alt andet er noget nonsens. Så jo, du er en kabelfundamentalist. |
Fordi de, i modsætning til kabelfantasterne, rent faktisk har fremlagt overvældende bevismateriale og måleresultater mv. som for langt størstedelens vedkommende kan verificeres af enhver person med et multimeter og et oscilloskop og evt. en håndfuld andre relativt lettilgængelige måleinstrumenter.
Kabelfantasterne har fremlagt nogle røverhistorier og floromvundet technobabble og pseudovidenskab, uden nogen form for håndgribelige beviser eller mulighed for at genskabe de testresultater de påstår at have opnået.
Det burde ikke være specielt svært at se hvem der er værd at stole på. |
|
8x100
Jeg kan se at Henrik har opdraget dig godt... 
M.v.h. |
Henrik B, tror du ikke du skulle begynde at komme med noget der kan bruges til noget, i stedet bare at være efter dem der har lidt at have det i ? Jeg tror egentlig det ville klæde dig og måske hjælpe dig lidt på vej
Med den der store irettesætterevne du har, kan du så ikke fortælle lidt om højttalerkabler og deres indflydelse - Noget tyder på at det rent faktisk er dig der sidder med al viden.
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om det fra dig, da jeg ikke selv har den viden idet jeg kun har arbejdet med elektronik og hifi i 27 år. Måske skulle jeg fortælle dig at jeg også har været i hifibranchen og ved hvilke historier der sælger (sande eller hokus pokus) 
Men jeg forventer et godt svar fra dig da nu besidder så stor viden omkring emnet, men også for at se om du kan skrive andet end den sædvanlige jagt på personer - Du må kunne andet 
|
Kom det fra manden som "Like'r" og "gør efter munden"....
M.v.h.